Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5 Serie G30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BelgianTriple
    replied
    Vind die M bumpers echt niet passen. Te klassieke lijn om er zo'n sportieve bumpers op te kleven. Ze mogen wat origineler uit de hoek komen met hun M-bumpers trouwens.

Leave a comment:

• TT-911
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Fünfer Bekijk Berichten
    Dat is dan ook de reden waarom ik naar een X5 ben overgestapt (na een 6-tal 5 reeksen). Kinderen worden groter en het gevecht om niet op de middelste plaats te moeten zitten, begon we de keel uit te hangen.
    Is dat bij een X5 dan zoveel beter? Zijn toch geen 3 volwaardige zetels?
    De middelste is toch nog steeds wat harder, smaller en minder comfi ?

Ik zou graag een BMW willen als family car. Heb voor mij een 135i maar als familiewagen een new Espace.

Voor de rest het 100% eens met BMWMB. De nieuwe 5 is zeer knap en zoals gewoonlijk gaan al de naysayers van vandaag over een paar maand schrijven dat na wat wennen hij toch echt geslaagd is.
    Lees je hier keer op keer

Leave a comment:

• ReV
    replied
    De voorganger begint serieus betaalbaar te worden in okazie! Nog steeds mooie wagen. Hmm... 530 of 535d?

Leave a comment:

• C'Mon
    replied
    De nieuwe BMW 5 Reeks Berline wordt standaard voorzien van onder meer de volgende uitrustingen:

- LED koplampen (zonder Iconic Design)
    - Alarmsysteem
    - Active Guard (Botswaarschuwing met noodremfunctie)
    - Sportstuur
    - PDC voor / achter
    - LED mistlampen vooraan
    - Navigatiesysteem Business
    - BMW ConnectedDrive Services
    - Spiegelpakket
    - Neerklapbare achterbank (40/20/40)

520d MT
    € 47.950

520d AT
    € 50.250

520d xDrive AT
    € 52.950

530d AT
    € 59.900

530d xDrive AT
    € 62.550

530i AT
    € 54.400

530i xDrive AT
    € 57.100

540i AT
    € 61.650

540i xDrive AT
    € 64.350

Prijzen inclusief BTW

Leave a comment:

• Fünfer
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
    Als je 2 steunende zetels wilt dan zit de middelste passagier nog slechter. En die zit sowieso al op het strafbankje.
    Als je dat wil moet je naar een echte 4 zitter gaan denk ik.
    Dat is dan ook de reden waarom ik naar een X5 ben overgestapt (na een 6-tal 5 reeksen). Kinderen worden groter en het gevecht om niet op de middelste plaats te moeten zitten, begon we de keel uit te hangen. Eerst wou ik wachten op de nieuwe 5, maar ja, soms wil een mens al eens iets anders (en tot nu toe, nog geen centimeter spijt).

On Topic: deze 5 zier we wel terug fantastisch uit. Het is eerder een evolutie. Bij de lancering van de F10 was iedereen enorm onder de indruk. Dat truukje hebben ze bij de lancering van de G30 niet kunnen herhalen. Ik denk dat deze 5 het dan ook eerder gaat moeten hebben van rij(hulp)eigenschappen om het verschil te maken met Mercedes en Audi. Ik vind het m-pakket hem niet zo mooi staan (op de foto althans).

Leave a comment:

• BMWMB
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    Mmmm, vind de huidige 5 mooier.
    Ik niet. De huidige 5 is sowieso een heel knap machien, en dat zal ook altijd zo blijven. Deze nieuwe 5 is een mooie evolutie, herkenbaar, en toch voldoende anders. Imo is 'm eleganter geworden.
    Thumbsup voor BMW die erin slaagt om een herkenbaar design neer te pennen, waarbij je een duidelijke evolutie ziet, en waarbij je nog steeds gemakkelijk het verschil ziet met de 3 en de 7. Hier kunnen ze bij Mercedes een voorbeeld aan nemen.

Leave a comment:

• TT-911
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
    Het valt me op hoe weinig gewelfd die achterzetels weer zijn, precies of die achterpassagiers geen zijdelingse steun nodig hebben.
    Als je 2 steunende zetels wilt dan zit de middelste passagier nog slechter. En die zit sowieso al op het strafbankje.
    Als je dat wil moet je naar een echte 4 zitter gaan denk ik.

Leave a comment:

• David67
    replied
    Mmmm, vind de huidige 5 mooier.

Leave a comment:

• Tomski
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
    En mensen die in Brussel werken hebben geen kinderen?
    's Morgens naar Brussel rijden alle merken zonder passagiers, dan kunnen we beter lichte vracht standaard maken :p
    check de smiley als je het sarcasme nog niet opgemerkt had

Leave a comment:

• arbe
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
    achterpassagiers in een 5?

denk dat er nog nooit iemand op de achterbank van een 5 gezeten heeft... dat dient toch alleen om schoon te staan pronken op de oprit en 's morgens alleen richting brussel te karren...

En mensen die in Brussel werken hebben geen kinderen?
    's Morgens naar Brussel rijden alle merken zonder passagiers, dan kunnen we beter lichte vracht standaard maken :p

Leave a comment:

• camaro 68 rs
    replied
    Voor een sedan vind ik de daklijn (achterruit) te ver doorlopen in de koffer, verhoudingen motorkap dak en koffer kloppen niet .

Het zelfde voor de 3 en de 4 serie.

Leave a comment:

• Tomski
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
    Het valt me op hoe weinig gewelfd die achterzetels weer zijn, precies of die achterpassagiers geen zijdelingse steun nodig hebben.
    achterpassagiers in een 5?

denk dat er nog nooit iemand op de achterbank van een 5 gezeten heeft... dat dient toch alleen om schoon te staan pronken op de oprit en 's morgens alleen richting brussel te karren...

Leave a comment:

• thor
    replied

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    mooie interieurs op de foto's, rijdt vast goed maar ik wordt niet echt warm van van al die saaie rechte lijnen in profiel.

Leave a comment:

• JosV
    replied
    Ik vind die hockeystick er wat teveel aan.

Leave a comment:

• C'Mon
    replied

Leave a comment:

• C'Mon
    replied

Leave a comment:

• C'Mon
    replied

Leave a comment:

• C'Mon
    replied