Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Scenic (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Renault Scenic (2016)

De Zwitsers van het salon van Gen?ve zijn iets te gehaast. De offici?le website van het evenement heeft deze namiddag een beeld van de nieuwe Renault Sc?nic gepubliceerd, terwijl Renault hierover nog niets communiceert voor woensdag. We kunnen dus nu al de stijl ontdekken van de vierde Sc?nic-generatie, gezien driekwart vooraan.

Knap!

Comment

lelijk... die knik in die lijn brrrr

Comment

Niet lelijk, maar ben benieuwd wat de basisversie op standaard velgjes gaat doen...

Comment

mooier dan de espace eigenlijk!

Comment

inderdaad rare knik in de vensterlijn.
            vind de lichten zonder 'tentakels' wel mooier. zou goed staan op de gefacelifte clio 4 ...

Comment

Lijkt me vrij klein, maar de foto kan bedriegen natuurlijk.

Comment

Dit is wel een lelijk hok. Samen met de captur het zwakke punt in het gamma lijkt me. Ze waren nochtans goed bezig met de megane en talisman (qua looks toch al zeker)

Comment

Ik verwachtte er ook meer van. Zal prijsklasse Kadjar zijn en dan vind ik de Kadjar toch mooier.

Comment

Super mooie wagen (terug)

Die Laurens Van Den Acker kent er toch wat van om een merk een volledig nieuwe moderne look te geven !!! Wat een mooie auto, niet zo geweldig als de espace maar weeral een mooie aanvulling ,zonder dat elk model moeilijk uit elkaar te krijgen is , zie Mercedes en binnenkort BMW met de 5 die een gekrompen 7 is ! Raden wat de 3 wordt ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                      Dit is wel een lelijk hok. Samen met de captur het zwakke punt in het gamma lijkt me. Ze waren nochtans goed bezig met de megane en talisman (qua looks toch al zeker)
                      Klopt volledig.
                      Captur is zo'n zwak punt in het Renault gamma dat het één van de meest verkochte kleine SUV's is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                        Lijkt me vrij klein, maar de foto kan bedriegen natuurlijk.
                        Lijkt me ook.
                        Ik vind hem iets hebben van de vorige c4.

Ik mag hopen dat er ook een "grand" versie komt.

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Comment

Een 'grand' zou er direct al heel wat mooier uitzien denk ik

Comment

Knappe snoet! hadden ze beter ook meteen op de Megane en Talisman gebruikt ipv die ledkrollen
                            2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                              Vandaar dat je bijna over de Capturs struikelt op straat...
                              Mooiste Scenic tot nu toe dit. Renault is qua design echt goed bezig, de Espace hun (serieuze) faux-pas zijnde.

Comment

Echt wel knap... (al zullen smaken verschillen)

(foto autogids.be)

Comment

Mijn eerste indruk is ook positief, ziet er best leuk uit
                                  Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Knap ontwerp. De 'knik' in de zijruit volgt perfect de samenkomst van de hoofdlijn van de voor en achterzijde.

Waar ik het altijd moeilijk mee heb zijn de 'zaagtand' velgen. Deze lopen steeds in verschillende richting links en rechts van de wagen. Op dit model met de extra grote wielen geeft dit de wagen links en rechts een andere look. Wat mij betreft links agressiever en rechts braver.

Comment

Mijn goesting.
                                      Gisteren gelezen in de Franstalige pers dat élke versie zal beschikken over 20" velgen. Dat gaat niet goedkoop zijn, die winterbandjes...
                                      King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                                      2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Elke versie met 20 duim... geloof ik niet hoor. Espace is maximaal met 20 duim origineel verkrijgbaar en dan nog als originele accessoirevelg. Fabriek uit max 19 duim.

Comment

Working...
                                        X