Zij en achterkant doen me wat aan de Laguna coupe denken. Maar wel mooi.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C Coupé
Collapse
X
-
Hij is heel knap maar idd gewoon een kleine s coupé, zelfs bij Audi is er meer verschil
Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk BerichtenMooi, maar wordt wel afgezaagd zoals Audi......Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenJammer dat het eigenlijk een S coupe is op 80%. Triestig dat ze dezelfde "designfilosofie" beginnen volgen als Audi nl. Alles tussen het kopieermachine leggen en op andere groottes afdrukken.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
ik weet nog niet wat ik er van moet vinden.... een bloedmooi design vind ik het zeker niet, ook iets te veel "liftback" en te weinig coupe, en het is alsof het voorste stuk niet bij het achterste past
Beter dan de CLS....maar pak minder dan de S coupe..Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenook al kan het niet, mis je designmatig het zwart dak niet (te hard) ?
ook de facelift versie van de laatste CL vond ik prachtig. En dan een zwart/wit designo interieur.IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Last edited by Iridium; 14/08/2015, 23:09.IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Exterieur zelfde probleem als bij de berline, zijnde niet in proportie wegens te korte kont en te weinig présence.
Interieur lijkt me wel toppie.
Prijzen zullen het wellicht nog verder verpesten.
Sowieso een nichemodel dat de leasinglijstjes toch niet of amper haalt.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
-
Mercedes C Coupé
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzelfde verhaal bij de berlines, maar de c-berline ziet er toch jummie uit...in een dikke versie zekerOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk BerichtenZij en achterkant doen me wat aan de Laguna coupe denken. Maar wel mooi.
Comment
-
Comment
Comment