Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C Coupé
Collapse
X
-
Er komt heel zeker een C450 AMG Sport
Ik heb net eens een C63S geconfigureerd naar mijn goesting, waarbij ik nog bijlage niet alle opties neem, en kom uit op 112k euro. Hiermee is zo'n C wel heel veel duurder dan een M4.
Een nadeel bij deze C63(S) is de beperkte keuze van kleuren voor binnen en buiten.
Wel heb ik gezien dat je bij deze C63S velgen kan bestellen in verschillende maatvoering voor en achter, dus 19" vooraan en 20" vooraan, GT3 RS-like.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichtendus 19" vooraan en 20" vooraan, GT3 RS-like.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenTe configureren op de Duitse site van Mercedes.
66500€ voor een C250 coupé dik in de opties.Pfff, voor dat geld verwacht ik toch een zescilinder.
En dat een regensensor nog een optie is van 71,4€ is te zot voor woorden, net zoals de gordelbrenger voor 261,8€.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendat zit natuurlijk in het eerste het beste pakket, er is altijd een jocar die het manueel wil doen
'Zelfbediening lichten en ruitenwissers, 500€', ik zie het zo al voor mij in de prijslijst staanEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Kunt ge die niet nog altijd manueel bedienen? Weet nu niet hoe het bij MB zit mar bvb bij VW of Opel kunt ge die nog altijd gewoon zelf op manueel zetten.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenKunt ge die niet nog altijd manueel bedienen? Weet nu niet hoe het bij MB zit mar bvb bij VW of Opel kunt ge die nog altijd gewoon zelf op manueel zetten.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenje kan wel via het menu werken natuurlijkEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
tis dagverlichting, niet dagrijverlichting.
als ik dat aan zet branden mijn lampen altijd, zet ik da off gaan ze enkel aan als het donker is. de DRL's kan je niet aan/uit zetten
via het menu werkt ook enkel zolang je de schakelaar op auto zet natuurlijklets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtentis dagverlichting, niet dagrijverlichting.
als ik dat aan zet branden mijn lampen altijd, zet ik da off gaan ze enkel aan als het donker is. de DRL's kan je niet aan/uit zetten
via het menu werkt ook enkel zolang je de schakelaar op auto zet natuurlijk
Anyway, maakt niet uit.
Ik kan dit inderdaad in-of uitschakelen via het menu, maar dat stoort mij niet, brandt altijd en goed ook.
Ik wil bv niet dat mijn lichten aangaan in mijn goed verlichte garage of op plaatsen waar dit niet nodig is, dus telkens als ik mijn auto daar start.
Op mijn Sportcoupe uit 2005 en op mijn Sportage had ik ook automatische lichten alsook een uitstand op mijn verlichtingsschakelaar en die is er nu niet meer en dat mis ik wel.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Mercedes C Coupé
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtentis dagverlichting, niet dagrijverlichting.
via het menu werkt ook enkel zolang je de schakelaar op auto zet natuurlijk
DRL DagRijLicht.. DayRunningLights
Vreemd he de afkortingen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk BerichtenGij zwever..
DRL DagRijLicht.. DayRunningLights
Vreemd he de afkortingen
zit eens in een mercedes en doorloop het menu, het is dagverlichting! staat die op aan dan branden je koplampen altijd ongeacht hoe de schakelaar staat. staat die op uit dan werkt het systeem op de schakelaar en lichtsensor.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtende zelfverklaarde expert gaat het weer zeggen... DRL's kan en mag je niet zelf aan of uit zetten dus ze gaan die optie dan in je menu steken zeker?
zit eens in een mercedes en doorloop het menu, het is dagverlichting! staat die op aan dan branden je koplampen altijd ongeacht hoe de schakelaar staat. staat die op uit dan werkt het systeem op de schakelaar en lichtsensor.
Ik zeg DRL = day running lights -> niet uw 'dagverlichting'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk BerichtenIk zeg niets over wel/niet branden..
Ik zeg DRL = day running lights -> niet uw 'dagverlichting'
Ben het juist eens gaan proberen, ik kan die enkel met stilliggende motor gewoon uitschakelen in het menu zonder dat mijn koplampen altijd blijven branden. Lichtsensor werkt hetzelfde ongeacht het DRL systeem aan of uit staat. Er is geen mogelijkheid om mijn lichten naar eigen goesting te bedienen en daar is het mij om te doen
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment