Ik ook op voorwaarde dat het een zescilinder diesel is, een 4 pitter diesel kan mij echt niet meer bekoren, zelfs als die stevig gepeperd is.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C Coupé
Collapse
X
-
Neen, en daarom heb ik de C450 gekocht. Tov mijn 530d, en met 40k km per jaar, scheelt dat maar goed €100,- per maand aan verbuik. Niet de moeite om nog een diesel te kopen vind ik.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Prachtig, congratz! Ik wil binnen een paar jaar ook graag eentje, wel niet met zo'n zware motor, een C180, C200 of kleinste diesel volstaat voor mij.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtennice! ik dacht wel dat de diamond grill enkel voor de 450/43 versie wasOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenDacht van niet ... voor België is dat enkel een 4 cilinder diesel met 163, 170 of 204 PK.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIdd jammer, en ik denk niet dat die er ooit zal komen in de C.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenEn in het streven naar de grootste te worden in het premiumsegment telt elke verkoop.
Comment
Comment