Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De elektrische installatie van het lichtsysteem moet zodanig worden uitgevoerd dat de dagrijlichten automatisch aangaan zodra de motor wordt gestart. De lichten moeten bovendien automatisch doven wanneer de bestuurder zijn mistvoorlichten of koplampen aansteekt, tenzij de koplampen slechts gebruikt om met korte tussenpozen onderbroken lichtsignalen te geven
Je kan die nu ook configureren op belgische MB site. Qua motorisatie max 250 benzine voorlopig. Hoe mag je de kans inschatten dat er nog zwaardere motorisaties beschikbaar komen? En zoja, na hoeveel tijd?
Had net hetzelfde probleem met een reeks C-coupes op een trailer.
Eerst denken dat het een S-coupe is, dan die twijfel om uiteindelijk achteraan C (dacht 250) te zien staan.
Zag er wel vet uit.
Over de S-coupe, denk dat er hier iemand in de streek een S500 heeft gekocht.
Kom hem tegenwoordig veel tegen...
zag net een benz in de verte, een s coupe kon het niet zijn (te smal) dan dacht ik een gt...maar het was mijn eerste c-coupe
Ongelooflijk prachtig! Op dit moment met stip op 1 om ooit mijn volgende te worden, als er een 180d of 200d inkomt tenminste anders zal het de minst zware benzine worden waarschijnlijk. Nog effe afwachten wat onze politieke uitzuigers nu echt met de diesels van plan zijn
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Ik heb net eens een C63S geconfigureerd naar mijn goesting, waarbij ik nog bijlage niet alle opties neem, en kom uit op 112k euro. Hiermee is zo'n C wel heel veel duurder dan een M4.
Een nadeel bij deze C63(S) is de beperkte keuze van kleuren voor binnen en buiten.
Wel heb ik gezien dat je bij deze C63S velgen kan bestellen in verschillende maatvoering voor en achter, dus 19" vooraan en 20" vooraan, GT3 RS-like.
je zal blij zijn, de 450 AMG sport valt weg en zal de 43 AMG worden. C43 AMG in dit geval
Comment