Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    uwen auto is te kort op dagrijverlichting boven te zetten
    Dat zal het zijn bobo
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
      DRL's kan en mag je niet zelf aan of uit zetten dus ze gaan die optie dan in je menu steken zeker?
      Tuurlijk mag je die zelf aan en uit zetten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
        Tuurlijk mag je die zelf aan en uit zetten.
        Technische eisen

De elektrische installatie van het lichtsysteem moet zodanig worden uitgevoerd dat de dagrijlichten automatisch aangaan zodra de motor wordt gestart. De lichten moeten bovendien automatisch doven wanneer de bestuurder zijn mistvoorlichten of koplampen aansteekt, tenzij de koplampen slechts gebruikt om met korte tussenpozen onderbroken lichtsignalen te geven

veel interpretatie is er niet he...
        lets have some more member berries

Comment

Je kan die nu ook configureren op belgische MB site. Qua motorisatie max 250 benzine voorlopig. Hoe mag je de kans inschatten dat er nog zwaardere motorisaties beschikbaar komen? En zoja, na hoeveel tijd?

Comment

C400, C450, C63, C63 s en C63 first edition komen er nog aan

Comment

C63/S staan ook op de Belgische configurator.

Comment

C63 heeft een gewone sper, de C63S een electronische. Is dat dan een systeem waar de remmen ingrijpen op de wielen bij de S-versie?

Comment

prachtige wagen zeg miljaarde

Comment

zag net een benz in de verte, een s coupe kon het niet zijn (te smal) dan dacht ik een gt...maar het was mijn eerste c-coupe

Comment

Had net hetzelfde probleem met een reeks C-coupes op een trailer.
                      Eerst denken dat het een S-coupe is, dan die twijfel om uiteindelijk achteraan C (dacht 250) te zien staan.

Zag er wel vet uit.

Over de S-coupe, denk dat er hier iemand in de streek een S500 heeft gekocht.
                      Kom hem tegenwoordig veel tegen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        zag net een benz in de verte, een s coupe kon het niet zijn (te smal) dan dacht ik een gt...maar het was mijn eerste c-coupe
                        Ongelooflijk prachtig! Op dit moment met stip op 1 om ooit mijn volgende te worden, als er een 180d of 200d inkomt tenminste anders zal het de minst zware benzine worden waarschijnlijk. Nog effe afwachten wat onze politieke uitzuigers nu echt met de diesels van plan zijn
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Heb er ook al 1 gezien, wat is die geslaagd !!! Geef maar deze ipv de 4 reeks

Comment

C coupe met sport pack
                            IMAG0472[1].jpg
                            IMAG0473[1].jpg
                            IMAG0474[1].jpg

Comment

Donkere achterruiten op een coupé vind ik zeer lelijk. Op een break of SUV tot daar aan toe, maar hier ziet dat niet uit.

Comment

hangt er van af. indien alle ruiten getint zijn wel. enkel de achterste zou ik ook niet doen of toch zeker niet zo donker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                  C coupe met sport pack
                                  Prachtig!! Wat een kont

Comment

Doet wel erg BMW 6 van de vorige generatie aan, op die foto , vind ik. Bij zo'n lichte kleur storen de koffernaden trouwens behoorlijk IMO

Comment

De diffusor in het lichtgrijs is niet mooi.
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Er komt heel zeker een C450 AMG Sport

Ik heb net eens een C63S geconfigureerd naar mijn goesting, waarbij ik nog bijlage niet alle opties neem, en kom uit op 112k euro. Hiermee is zo'n C wel heel veel duurder dan een M4.
                                        Een nadeel bij deze C63(S) is de beperkte keuze van kleuren voor binnen en buiten.

Wel heb ik gezien dat je bij deze C63S velgen kan bestellen in verschillende maatvoering voor en achter, dus 19" vooraan en 20" vooraan, GT3 RS-like.

je zal blij zijn, de 450 AMG sport valt weg en zal de 43 AMG worden. C43 AMG in dit geval

AMG Sport Is Dead, Models to Become Mercedes-AMGs

Comment

Working...
                                        X