Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Camouflage van de B-stijl is een ramp vind ik.
    Hij is natuurlijk zeer vet als AMG maar een gewone versie zegt mij toch maar weinig, de berline is mooier net zoals bij de 204 dus ik snap de meerwaarde van her model niet.
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Vandaag de C Coupe 300 besteld, wordt de opvolger van mijn A5 die 7 jaar wordt. Wordt ergens in mei geleverd en dan wordt er nog 4 maanden demo mee gereden. Dus pas in september echt beschikbaar. Selenietgrijs magno kleur, porselein leder zetel, 19" multispaak en nog redelijk wat opties. Het wachten kan beginnen

Comment

• gewoon...zo op zicht ?
        heb je met de berline gereden

Comment

• Er staan er te koop hoor, dus testrit is mogelijk ?

Comment

• C300 coupe is er nog niet he
            lets have some more member berries

Comment

• Ja testrit is mogelijk, in de garage in Afrikalaan in Gent. De 300 is wel al te koop hoor, maar nog maar week of 2 denk ik. Zie ook de configurator.

Comment

• Ik dacht ook al ene gezien te hebben op garageplaat

Comment

• Afgelopen zaterdag in Brussel ook een witte gezien op garageplaten. Zeker een mooie wagen. Tov. de BMW 4 (toch zijn naaste concurrent een mooiere en opvallender verschijning. Is ook iets lager dan ik op de eerste foto's had ingeschat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                    Vandaag de C Coupe 300 besteld, wordt de opvolger van mijn A5 die 7 jaar wordt. Wordt ergens in mei geleverd en dan wordt er nog 4 maanden demo mee gereden. Dus pas in september echt beschikbaar. Selenietgrijs magno kleur, porselein leder zetel, 19" multispaak en nog redelijk wat opties. Het wachten kan beginnen
                    mooi. fotos graag tegen dan

Comment

• Ik vind hem wel knap in de juiste uitvoering .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                        Vandaag de C Coupe 300 besteld, wordt de opvolger van mijn A5 die 7 jaar wordt. Wordt ergens in mei geleverd en dan wordt er nog 4 maanden demo mee gereden. Dus pas in september echt beschikbaar. Selenietgrijs magno kleur, porselein leder zetel, 19" multispaak en nog redelijk wat opties. Het wachten kan beginnen
                        Lexus RC niet overwogen ? Ik vind dat prijs kwaliteit ook wel een interessante.

Comment

• De Mercedes C43 coupé is geboren.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            wth
                            45 in a klasse - 2 liter 4 cilinder turbo
                            43 in c = 3 liter 6 cilinder

Comment

• Aja de a heeft meer vermogen nu dan de c43 ken je de reden van de type aanduiding ? (Vergelijkbaar atmo vermogen?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                                Aja de a heeft meer vermogen nu dan de c43 ken je de reden van de type aanduiding ? (Vergelijkbaar atmo vermogen?)
                                Ik vind de 360pk a45 toch niet wauw presteren hoor . Gaat éérder als een 300pk vanaf 100km/h

Comment

• gij zijt diesel gewoon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                    Ik vind de 360pk a45 toch niet wauw presteren hoor . Gaat éérder als een 300pk vanaf 100km/h
                                    En is 300 pk in een hatchback dan traag?

Comment

• Met de A45 heb ik nooit gereden, maar mijn C450 is een raket.
                                      OO 00 OO

Comment

• Pas op hij heeft wel een punt, als ik een tussenacceleratie doe op de autosnelweg ontloopt hij mij quasi niet dus voor zijn pk's is hij op dat gebied minder snel dan je zou denken. Een rs3 van de vorige generatie met minder pk's is sneller die hou ik niet bij aan die snelheden. Van 0 gelaunched, ja daar sta ik dan effe

Comment

• Mercedes C Coupé

Dieselkanonnen moeten het hebben van hun koppel in lage toeren, en het is net dat wat je in het dagelijkse verkeer het meest en best kan gebruiken. Daardoor voelt een turbodiesel soms zelfs sneller aan dan een performante benzine met meer pk, maar minder koppel. Ik merk het verschil nu met mijn 530d die veel heviger aanvoelde, maar... Een benzine heeft een veel mooiere loopcultuur, en als je de toeren kan opzoeken, dan begint de fun pas echt, en wordt het verschil met een turbodiesel pas duidelijk.

Ik ben liefhebber van allebei.
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X