Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
    Zot
    De R8 en de TT, dat zij een toffe bakskes

De A5 vind ik saai

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
      alainhardy.com

amai, das wel héél braaf!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        De E90 is een muffe bak, tenzij met vette uitrusting. Sad to say dat de nieuwe C-klasse even muf is, tenzij met vette uitrusting.

Vrij spel voor Audi, dus. En te zien aan de A5 in welke richting ze opgaan : oppassen MB en BMW !!!

Hoop dat Audi toch beter doet met zijn A4. Hopelijk wordt het een auto die in wat minder uitgedoste livrij toch ook mooi kan genoemd worden.

De trend die BMW en MB nu aanhouden is gewoonweg smerig. Als ik zie wat je nu krijgt voor 35k schandalig gewoon.

Maar ik vrees dat Audi hen ook zal volgen ...

Hoe dan ook een nieuwe C die vet uitgerust is is net zoals een BMW 3 M met de nodige addenda overdreven lekker;

Comment

• Foto's blijven lastig, ik vond de nieuwe CL ook maar zozo op foto..in t echt is ie gewooon supervet...
          Dus ik wacht nog even af , voorkant is in avant garde al leuk, zijkant ook mooi ,achterkant lijkt me idd ook wat braafjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
            Hoop dat Audi toch beter doet met zijn A4. Hopelijk wordt het een auto die in wat minder uitgedoste livrij toch ook mooi kan genoemd worden.

De trend die BMW en MB nu aanhouden is gewoonweg smerig. Als ik zie wat je nu krijgt voor 35k schandalig gewoon.

Hoe dan ook een nieuwe C die vet uitgerust is is net zoals een BMW 3 M met de nodige addenda overdreven lekker;
            Even muf als de huidige A4, kan de nieuwe toch niet worden. De facelift A4 vind ik ronduit een triestige auto. Dan veel liever een basic C of E90 !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten

Ja oke, maar kijk is naar merken als VW, OPEL en FORD. Een Mondeo, Vectra of Passat is toch ook duur. Ik vergelijking met de C, A4 of 3 zijn iets goedkoper en geven ze meer ruimte.

Wat mij opgevallen is op het autosalon is dat je amper nog een goede gezinswagen vind van -25000€.
              PS. Golfjes, Astra's,... niet meegerekend.

vb. VW Passet vanaf 22000€, prijs tentoongesteld voertuig 30000€, en dan moet je zeker niet op veel opties rekenen.

Mijn voorkeur gaat dan toch naar het segment A4, 3 of de c-klasse. Duur in aankoop maar de marktwaarde daalt zeker niet zo snel dan dat van een Vectra, Mondeo of een Passat. En ik denk dat de rijeigenschappen en de prestaties van bovenstaande van veel betere kwaliteit zijn.
              MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Nochtans rijdt een nieuwe Passat op 17" zeker even goed als een A4 op 17". Vind ik toch. (oké, de Passat staat op 'n nieuwer platform, en is gewoon een nieuwere auto ook)

Comment

• dit vind ik wel een knappe foto van de C

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                    dit vind ik wel een knappe foto van de C

Nee, die velgen zeggen me totaal niets.

Hij staat achteraan ook zeker en vast te hoog op zijn poten.

Comment

dit vind ik wel een knappe foto van de C

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten

Idd, z'n achterkant is niet echt flatterend te noemen. Hoog en zwaar van uitzicht. Spijtig genoeg doet hij me ook denken aan één of ander (ouder) model van Huyndai, maar de naam ontgaat me.

De achterkant is precies los van de rest getekend, al hun "durf" was opgebruikt bij het ontwerpen van de voor- en zijkant. Jammer.

Comment

• Die Hyundai vergelijkingen snap ik eerlijk gezegd niet echt maar de achterkant is wel schatplichtig aan de Honda Accord van vorige generatie.

Blijkbaar een inspiratiebron voor vele ontwerpers want de achterkant van de nieuwe Golf Avant is dezelfde als die van de Honda Accord Aerodeck van de generatie daarvoor nog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                          Idd, z'n achterkant is niet echt flatterend te noemen. Hoog en zwaar van uitzicht. Spijtig genoeg doet hij me ook denken aan één of ander (ouder) model van Huyndai, maar de naam ontgaat me.

De achterkant is precies los van de rest getekend, al hun "durf" was opgebruikt bij het ontwerpen van de voor- en zijkant. Jammer.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                          Die Hyundai vergelijkingen snap ik eerlijk gezegd niet echt maar de achterkant is wel schatplichtig aan de Honda Accord van vorige generatie.

Blijkbaar een inspiratiebron voor vele ontwerpers want de achterkant van de nieuwe Golf Avant is dezelfde als die van de Honda Accord Aerodeck van de generatie daarvoor nog.

ik vind 'm nochtans uit deze hoek best te pruimen

hoe is het met de afwerkingskwaliteit, iemand plaatsgenomen op het salon?

Comment

• mja, misschien

ik vind 'm wel statig, dat wel

Comment

• ik blijf erbij dat ze de achterlichten verkeerd gezet hebben.
                              die staan toch ondersteboven.

Comment

• of zwart met cognac

Comment

• jammer dat de velgen niet werken

had graag die 18" AMG's er es onder gezien in de confituutor

Comment

• vind de uitlaten van de 320CDI wel lekker

Comment

• nu zie ik het pas

die spiegels

Comment

• die stuurtjes zijn echt niet geslaagd

de voorkant is

Comment

hoe is het met de afwerkingskwaliteit, iemand plaatsgenomen op het salon?
                                          gTa

Vernietigende commentaar te lezen in het Genève-topic

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          [*]De Mercedes-Benz C-klasse is voor mij de grootste teleurstelling van het salon. Op foto's vond ik 'm best knap, op 't interieur na. In het echt oogt 'ie zéér kort, werkelijk "ineengedrukt", overmatig gedrongen. Z'n kont lijkt wel alsof 'ie achteruit tegen 'n muur is gereden. En dat interieur, de boordplank dan. Ook een Audi A4 en een BMW '3 zijn triest binnenin, in standaardversie ... maar wat Mercedes-Benz ons daar voorschotelt slaat alles. Dat interieur en vooral de boordplank ziet eruit en voelt aan alsof ze rechtstreeks uit een Mercedes-Benz Sprinter werd geplukt. Ook de prijzen van de C-klasse zijn hoog, vergeleken met z'n concurrenten, en daar kan 'ie naar mijn mening weinig objectieve troeven voor in de plaats stellen. Als dat maar goed gaat.

Last edited by Lotuzzz; 16/03/2007, 18:02.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X