Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Foto's blijven lastig, ik vond de nieuwe CL ook maar zozo op foto..in t echt is ie gewooon supervet...
Dus ik wacht nog even af , voorkant is in avant garde al leuk, zijkant ook mooi ,achterkant lijkt me idd ook wat braafjes
Hoop dat Audi toch beter doet met zijn A4. Hopelijk wordt het een auto die in wat minder uitgedoste livrij toch ook mooi kan genoemd worden.
De trend die BMW en MB nu aanhouden is gewoonweg smerig. Als ik zie wat je nu krijgt voor 35k schandalig gewoon.
Maar ik vrees dat Audi hen ook zal volgen ...
Hoe dan ook een nieuwe C die vet uitgerust is is net zoals een BMW 3 M met de nodige addenda overdreven lekker;
Ja oke, maar kijk is naar merken als VW, OPEL en FORD. Een Mondeo, Vectra of Passat is toch ook duur. Ik vergelijking met de C, A4 of 3 zijn iets goedkoper en geven ze meer ruimte.
Wat mij opgevallen is op het autosalon is dat je amper nog een goede gezinswagen vind van -25000€.
PS. Golfjes, Astra's,... niet meegerekend.
vb. VW Passet vanaf 22000€, prijs tentoongesteld voertuig 30000€, en dan moet je zeker niet op veel opties rekenen.
Mijn voorkeur gaat dan toch naar het segment A4, 3 of de c-klasse. Duur in aankoop maar de marktwaarde daalt zeker niet zo snel dan dat van een Vectra, Mondeo of een Passat. En ik denk dat de rijeigenschappen en de prestaties van bovenstaande van veel betere kwaliteit zijn.
Nochtans rijdt een nieuwe Passat op 17" zeker even goed als een A4 op 17". Vind ik toch. (oké, de Passat staat op 'n nieuwer platform, en is gewoon een nieuwere auto ook)
Hij staat achteraan ook zeker en vast te hoog op zijn poten.
Idd, z'n achterkant is niet echt flatterend te noemen. Hoog en zwaar van uitzicht. Spijtig genoeg doet hij me ook denken aan één of ander (ouder) model van Huyndai, maar de naam ontgaat me.
De achterkant is precies los van de rest getekend, al hun "durf" was opgebruikt bij het ontwerpen van de voor- en zijkant. Jammer.
Die Hyundai vergelijkingen snap ik eerlijk gezegd niet echt maar de achterkant is wel schatplichtig aan de Honda Accord van vorige generatie.
Blijkbaar een inspiratiebron voor vele ontwerpers want de achterkant van de nieuwe Golf Avant is dezelfde als die van de Honda Accord Aerodeck van de generatie daarvoor nog.
Idd, z'n achterkant is niet echt flatterend te noemen. Hoog en zwaar van uitzicht. Spijtig genoeg doet hij me ook denken aan één of ander (ouder) model van Huyndai, maar de naam ontgaat me.
De achterkant is precies los van de rest getekend, al hun "durf" was opgebruikt bij het ontwerpen van de voor- en zijkant. Jammer.
Die Hyundai vergelijkingen snap ik eerlijk gezegd niet echt maar de achterkant is wel schatplichtig aan de Honda Accord van vorige generatie.
Blijkbaar een inspiratiebron voor vele ontwerpers want de achterkant van de nieuwe Golf Avant is dezelfde als die van de Honda Accord Aerodeck van de generatie daarvoor nog.
ik vind 'm nochtans uit deze hoek best te pruimen
hoe is het met de afwerkingskwaliteit, iemand plaatsgenomen op het salon?
[*]De Mercedes-Benz C-klasse is voor mij de grootste teleurstelling van het salon. Op foto's vond ik 'm best knap, op 't interieur na. In het echt oogt 'ie zéér kort, werkelijk "ineengedrukt", overmatig gedrongen. Z'n kont lijkt wel alsof 'ie achteruit tegen 'n muur is gereden. En dat interieur, de boordplank dan. Ook een Audi A4 en een BMW '3 zijn triest binnenin, in standaardversie ... maar wat Mercedes-Benz ons daar voorschotelt slaat alles. Dat interieur en vooral de boordplank ziet eruit en voelt aan alsof ze rechtstreeks uit een Mercedes-Benz Sprinter werd geplukt. Ook de prijzen van de C-klasse zijn hoog, vergeleken met z'n concurrenten, en daar kan 'ie naar mijn mening weinig objectieve troeven voor in de plaats stellen. Als dat maar goed gaat.
Comment