Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Talisman

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Het voordeel is wel, dat bij Franse merken die goodies niet meteen een fortuin hoeven te kosten.

Heel geslaagd ontwerp in mijn ogen. Ik vind alleen die koffernaad achteraan een beetje raar. Maar dat kan je oplossen door een donkere kleur te kiezen uiteraard.

Comment

Knappe wagen, Renault is ster bezig de laatste jaren!
      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
        Wat ik een slechte trend vind en ieder merk doet het: bij de voorstelling tonen ze de dikste versies met xenon/LED/DRL, dikke velgen, verlaging en mooiste kleuren. De eerste keer dat je zo één tegenkomt is het een kale leasing muesli diesel met stalen velgen en geen enkele optie en denk je 'is het dat maar.' Altijd een ontgoocheling.
        Is toch altijd al zo geweest hoor, bij alle merken

Comment

mooie wagen

Comment

.

Comment

[QUOTE=993S;5628349]Meent ge dat nu echt ? Dat ziet toch het kleinste kind dat dat onmogelijk een fabrieksfoto is !!
              Allé nu, dat kan er bij mij niet in.

En waarom kan dat geen fabrieksfoto zijn? Your guess is as good as mine..
              En nee ik ben geen klein kind, dus heb dat niet gezien.. ;o)

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

Comment

Benieuwd naar de prijzen hiervan.

Comment

Zal wel in de buurt liggen van de Mondeo, 508, 6, Insignia enz...

Comment

Heel knappe statige auto. Renault is goed bezig. Ik vind de Espace wel nog iets knapper, maar deze mag er zeker wezen. Ben alvast benieuwd naar de nieuwe Megane ook.

Comment

Knap spel!
                                2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                                2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                                2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                                2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                                2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                  Deze dikke versie ziet er inderdaad goed uit. Ik vrees echter voor de schraal aangeklede versies die je snel in het straatbeeld zal zien opduiken, die zullen er weer niet uitzien.
                                  Dat is met elke auto zo. De nieuwe Passat ziet er ook goed uit in een dikke versie. 90% van de rondrijdende Passats zijn echter basismodellen, die er echt goedkoop uitzien...
                                  freude am fahren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                    Knappe wagen, Renault is ster bezig de laatste jaren!
                                    Vind ik ook! Ze hebben echt een megaknappe lijn te pakken.
                                    freude am fahren

Comment

Renault Talisman

Mooie wagen.. Alleen vind ik die DRL aan de voorzijde wat minder. Achteraan veel beter.

Ook hier gaat men jammer genoeg de toer op van de TE opzichtige en erger nog hoogstwaarschijnlijk fake dubbele uitlaten..

Compensatie ?

Nog een minpuntje : de head up display is weer van de goedkope soort. Wordt niet geprojecteerd op de ruit, wel op zo een plastiek pop-up scherm als in de Mazda 6 en Peugeot heeft het ook denk ik... Trekt op niets want wat geprojecteerd wordt zie je ergens op de motorkap verschijnen ipv veel hoger in je gezichtsveld op de weg.

Nu ja weer een leuke keuze extra voor de lease rijder in het rijtje : Passat, superb, 508, Mazda 6, Talisman, ...

Op naam kies ik de talisman... Dan overkomt me zeker niets.
                                      Last edited by germinal; 10/07/2015, 17:27.
                                      previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                      current : BMW 330D F30

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                        Het voordeel is wel, dat bij Franse merken die goodies niet meteen een fortuin hoeven te kosten.
                                        Niet veralgemenen aub.
                                        Bij Renault is dat mss zo, dat weet ik niet. Maar bij Citroën is dit zeker niet. Meestal komen ze pas 5 jaar later ermee op hun modellen en dan werkt het meestal nog niet naar behoren. Bv de achteruitrijcamera zijn ze al heel wat jaren later mee en dan zelfs nu nog werkt die niet in het donker, terwijl dit bij andere merken wel is. Area View is verkrijgbaar enkel op de C4 picasso, maar zou nauwelijks bruikbaar zijn wegens een vertekend beeld. Active Cruise Control is enkel verkrijgbaar op de C4 picasso en zou naar het schijnt ook niet naar behoren werken. Zelfs raar dat zulke dingen zelfs niet verkrijgbaar zijn op hun paradepaardjes zoals de DS5.

Comment

Bron + meer info: [www.autozine.nl]

Comment

Working...
                                          X