Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Range Rover Evoque (Facelift)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Range Rover Evoque Convertible geeft zich eindelijk helemaal bloot

Comment

Kweet niet wat ik daarvan moet denken... Gaat voor mij beetje de richting uit van niet mooi. Misschien gewoon worden?

Comment

Precies een bad met wielen.

Comment

de eerste cabrio die ook met gesloten dak geen slechter zicht biedt naar achter dan de gewone uitvoering !!!!

Comment

haha, ik hoop dat een low-gear gearbox en sperrend differentieel tot de standaard voorziening behoort om het m'as-tu vu gehalte van deze auto een beetje proberen te counteren, of is 't echt hopeloos nu?

Comment

en toch gaan er weer een hoop simpele duifjes in de rij gaan staan om deze te mogen kopen...

Comment

Niet de eerste suv die cabrio gaat, maar het is mijn ding niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                  Niet de eerste suv die cabrio gaat, maar het is mijn ding niet.
                  Van de Nissan Murano? is er ook een cabrio van gemaakt voor de US. Verkocht voor geen meter.
                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                    Van de Nissan Murano? is er ook een cabrio van gemaakt voor de US. Verkocht voor geen meter.

Correct!

Comment

het zijn geen suvs, maar de samurai, de vitara, de wrangler, de lancruisers, g's en in eigen huis de defenders

Comment

Ik haat hipsterauto's zoals de hele minireeks, incl de clubman,cabrio... en ben geneigd deze in hetzelfde laatje te steken, maar ik kan het niet want ik vind hem echt mooi.

Vroeger had je inderdaad de wranglers, vitaras etc zonder dak en ook dat vond ik altijd super. Dit is echt de ultieme funauto. Sommigen zullen het mossel noch vis noemen, ik noem het het beste van 2 werelden

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Comment

Benieuwd naar foto met dak toe.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk Berichten
                            Benieuwd naar foto met dak toe.

Comment

Zeer mooi. "Best of both worlds" inderdaad. Ik moet wel zeggen, ik heb nog met Evoque gereden en grootte van koffer was al een beetje een heikel punt, ik vermoed dat dat hier dus echt een probleem zou kunnen zijn. Maar voor de rest ziet het er super uit.

Comment

Vind het persoonlijk geen model om een cabrio van te maken. Lijkt me eerder een jacuzzi op wielen.
                                “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Best of both worlds?????

Comment

Gaat hij de badkuip vullen op die eerste foto?

Comment

Onze is binnen gekomen, een SE versie zonder panoramisch dak. Wel met WiFi en de apps.
                                      nu viel ons op, dat wij maar 1 antenne hebben, terwijl toch overal geschreven staat dat er twee worden voorzien, voor beter ontvangst. Het is zeker een 2016 model. Iemand hier info over? Toch een foutje gebeurt?

Comment

Dat heb je als je zelf en niet de verkoper de prijs bepaalt hee lol...

Comment

haha, is dit nu normaal of niet? De relatie tussen mij en de dealer is tevens TOP nu!
                                          Maar wil natuurlijk niet van m'n oren maken, dat normaal is. Anderzijds, dat het een fout betreft, zal er wel een oplossing gevonden worden. Wou het gewoon is op het forum zetten, om jullie "kenners" de raad te vragen.

Comment

Working...
                                          X