Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
haha, ik hoop dat een low-gear gearbox en sperrend differentieel tot de standaard voorziening behoort om het m'as-tu vu gehalte van deze auto een beetje proberen te counteren, of is 't echt hopeloos nu?
Ik haat hipsterauto's zoals de hele minireeks, incl de clubman,cabrio... en ben geneigd deze in hetzelfde laatje te steken, maar ik kan het niet want ik vind hem echt mooi.
Vroeger had je inderdaad de wranglers, vitaras etc zonder dak en ook dat vond ik altijd super. Dit is echt de ultieme funauto. Sommigen zullen het mossel noch vis noemen, ik noem het het beste van 2 werelden
Zeer mooi. "Best of both worlds" inderdaad. Ik moet wel zeggen, ik heb nog met Evoque gereden en grootte van koffer was al een beetje een heikel punt, ik vermoed dat dat hier dus echt een probleem zou kunnen zijn. Maar voor de rest ziet het er super uit.
Onze is binnen gekomen, een SE versie zonder panoramisch dak. Wel met WiFi en de apps.
nu viel ons op, dat wij maar 1 antenne hebben, terwijl toch overal geschreven staat dat er twee worden voorzien, voor beter ontvangst. Het is zeker een 2016 model. Iemand hier info over? Toch een foutje gebeurt?
haha, is dit nu normaal of niet? De relatie tussen mij en de dealer is tevens TOP nu!
Maar wil natuurlijk niet van m'n oren maken, dat normaal is. Anderzijds, dat het een fout betreft, zal er wel een oplossing gevonden worden. Wou het gewoon is op het forum zetten, om jullie "kenners" de raad te vragen.
Comment