Nog altijd nergens een test of review te vinden van de nieuwe 2.0?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Range Rover Evoque (Facelift)
Collapse
X
-
Wij hebben de onze reeds besteld :-)
SE - Firenze red+black roof.
levering: oktober
mijn vrouw zal hem besturen, maar ik (man) heb hem gekozen! Dat ik mijn rijbewijs zou hebben, zou ik er zeker alle dagen mee weg zijn, super auto.
We hebben hem goed voorzien van multimedia, dus plezier verzekerd. Als iemand vragen heeft, schoot, ik ken de auto + optie's reeds vanbuiten. Er zitten namelijk fouten in de configurator die ik persoonlijk heb doorgespeeld naar landrover. Mensen die besteld hebben, kunnen dus gratis optie's krijgen afhankelijk van hun bestelde configuratie :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auto'tje Bekijk BerichtenWij hebben de onze reeds besteld :-)
SE - Firenze red+black roof.
Comment
-
Hoezo fouten in de configurator?
Ons interesseert ivm het VAA een zo laag mogelijke uitstoot en nieuwprijs, dus de 2 liter eD4 Pure in 150pk versie. Rood-zwart (NIET panoramisch),
Paar vreemde dingen gezien wel in de Pure, zo kun je geen xenon bestellen, lijkt me wel nogal bizar.
Levering oktober valt nog mee dan voor de face-lift?
Ook gekeken naar de Discovery Sport maar deze is in eD4 150 blijkbaar maar leverbaar in 2016
Comment
-
Voorlopig nog niets besteld hoor, nog in de oriëntatiefase
Ben eigenlijk niet tevreden van de dealers hier in de regio.
We hebben nu een Freelander 2 en hetgeen ze geven in overname is lager dan wat we bij Mazda en BMW krijgen. Voor hun eigen merk nota bene vind ik dat maar héél flauw.en het is geen 500€ maar wel resp. 2000 en 2500€, geeft toch te denken imho...
Pure kun je ook nog 'deftig' aankleden met privacy glass, 18", gekleurd dak etc. Toeters en bellen, héél graag, maar naar VAA toe moet de catalogusprijs echt wel onder 40k blijven, lukt dat niet bij LR gaan we richting nieuwe BMW X1 of eventueel Mazda CX-5 moeten gaan.Last edited by FvDm; 26/06/2015, 22:58.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenLos van dit alles stel ik vast dat 9 op de 10 evoques die ik tegen kom een vrouw achter het stuur heeft zitten, vaststelling meer niet.
Mijns inziens geen foute wagen maar als gezinswagen zou ik hem persoonlijk niet moeten hebben, zeg maar een zeer kleine koffer voor een auto van die omvang.
Als ik er eentje tegenkom dan kijk ik toch altijd wel even, je moet hem (zoals veel wagens ) toch goed aankleden wil je er iets moois van maken, en dan nog heb ik altijd een beetje het gevoel dat dit een wanabee RR sport is...
Comment
Comment