Zelf 2 jaar met een evoque gereden en daarvoor altijd BMW. Geen enkele bmw was zo goed als mijn evoque. Het is voor zijn prijs de beste wagen in zijn klasse. Goedkoop is hij niet, maar Ik kon geen andere premium voor die prijs krijgen met die opties. Dat die diesels veel lawaai maken dat is absoluut niet waar. Afwerking was top, rijden was super. Hij heeft idd een wat kleine koffer. Nu terug naar BMW maar dat is een ander verhaal. Ook de service van de garage was ook van een beter niveau dan bij bmw. De facelift is zeker geslaagd.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Range Rover Evoque (Facelift)
Collapse
X
-
Meen vorig jaar gelezen te hebben in autowereld dat Range Rover bezig is met een model te ontwikkelen die zich plaats tussen de RR Sport en de Evoque..
Genre Discovery maar dan veel luxueuzer...
Voor ons is de Sport veel te groot (en te duur) en is de Evoque te klein voor gezin met 4 personen.
Een model ertussen en een mengeling tussen de Sport en de Evoque met modernere motoren zal zeker een verkoopsucces zijn..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenOp zich een knappe wagen, alleen jammer dat het een echte vrouwtjes-SUV is geworden.
De Evoque, bij de weg, is nog steeds een van de weinige SUV's die de World Car Design of the year kunnen voorleggen (in hetzelfde rijtje: TT, R8, F-type). Als je dan weet dat de jury bestaat uit auto-ontwerpers, en die weten echt wel iets van auto-ontwerp ... dan is "vrouwtjes-SUV" een nogal magere benadering, neen? Ik stel vast dat ik, als notoire SUV-minachter, alleen mijn hoofd in appreciatie omdraai als er een Evoque passeert. Nog niet gemerkt bij BMW's SUV-spawn. Ook niet bij die van Audi. Noch bij een andere producent (ik reken de G-klasse en andere Defenders even niet mee, dat zijn terreinwagens, geen SUV's). 't Zal wel zijn omdat ik een half wijf ben, zeker? Of misschien is jeanette een betere beschrijving, ik rijd uiteindelijk met een 4-zitscabrio rond
Comment
-
Los van dit alles stel ik vast dat 9 op de 10 evoques die ik tegen kom een vrouw achter het stuur heeft zitten, vaststelling meer niet.
Mijns inziens geen foute wagen maar als gezinswagen zou ik hem persoonlijk niet moeten hebben, zeg maar een zeer kleine koffer voor een auto van die omvang.
Als ik er eentje tegenkom dan kijk ik toch altijd wel even, je moet hem (zoals veel wagens ) toch goed aankleden wil je er iets moois van maken, en dan nog heb ik altijd een beetje het gevoel dat dit een wanabee RR sport is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenLos van dit alles stel ik vast dat 9 op de 10 evoques die ik tegen kom een vrouw achter het stuur heeft zitten, vaststelling meer niet.
Maar goed, omdat heel wat MILFs Evoque rijden ga ik ook meestal wel eens opzij zien wie erin zitMY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenIk vind de sticker "vrouwtjesauto" vooral veel zeggen over de persoon die de mening aanhangt, en minder over de kwaliteiten van de auto. Ik bedoel er niets persoonlijks mee, voor alle duidelijkheid (geen idee wie je bent, dus hoe zou het persoonlijk kunnen zijn), en je komt het veel te vaak tegen als mening om het te kunnen vastpinnen op een individu. Maar het blijft me toch verbazen: "auto's voor vrouwen" (sorry, "voor vrouwtjes"), "auto's voor homo's", "auto's voor maroefen", "auto's voor venten", "auto's voor dikkenekken". Misschien zit ik vandaag in een pastoormodus, wie weet. Toch zou 't van wat ballen getuigen als we in staat zouden zijn auto's zonder die vooroordelen te benaderen.
De Evoque, bij de weg, is nog steeds een van de weinige SUV's die de World Car Design of the year kunnen voorleggen (in hetzelfde rijtje: TT, R8, F-type). Als je dan weet dat de jury bestaat uit auto-ontwerpers, en die weten echt wel iets van auto-ontwerp ... dan is "vrouwtjes-SUV" een nogal magere benadering, neen? Ik stel vast dat ik, als notoire SUV-minachter, alleen mijn hoofd in appreciatie omdraai als er een Evoque passeert. Nog niet gemerkt bij BMW's SUV-spawn. Ook niet bij die van Audi. Noch bij een andere producent (ik reken de G-klasse en andere Defenders even niet mee, dat zijn terreinwagens, geen SUV's). 't Zal wel zijn omdat ik een half wijf ben, zeker? Of misschien is jeanette een betere beschrijving, ik rijd uiteindelijk met een 4-zitscabrio rond
Denk je nu dat ik een macho ben omdat ik dat zeg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenEn die ene man is dan nog meestal zo'n sjaaltjestype
Maar goed, omdat heel wat MILFs Evoque rijden ga ik ook meestal wel eens opzij zien wie erin zit, ik ga het moeten navragen aan de binnendienst mijnheer, dat hoor ik maar al te dikwijls als het wat meer to the point aankomt.( dit kan zowel mannelijk als vrouwelijk zijn
)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenIk vind de sticker "vrouwtjesauto" vooral veel zeggen over de persoon die de mening aanhangt, en minder over de kwaliteiten van de auto. Ik bedoel er niets persoonlijks mee, voor alle duidelijkheid (geen idee wie je bent, dus hoe zou het persoonlijk kunnen zijn), en je komt het veel te vaak tegen als mening om het te kunnen vastpinnen op een individu. Maar het blijft me toch verbazen: "auto's voor vrouwen" (sorry, "voor vrouwtjes"), "auto's voor homo's", "auto's voor maroefen", "auto's voor venten", "auto's voor dikkenekken". Misschien zit ik vandaag in een pastoormodus, wie weet. Toch zou 't van wat ballen getuigen als we in staat zouden zijn auto's zonder die vooroordelen te benaderen.
Ik kom ook niet veel mannen tegen in een Evoque, en ja.. Ik vind dat het vreemd staatDat betekent echter niet dat ik iemand anders zou bekijken moest hij zeggen dat hij een Evoque zou komen, in tegendeel. Ik zou wel niet denken dat hij méér ballen heeft omdat hij zo'n auto koopt. Hij koopt wat hij leuk vind, goed voor hem. Ik koop ook wat ik leuk vind en het interesseert me niet echt wat anderen denken. (oei, aangezien ik het me niet aantrek moet ik mss me op termijn een evoque kopen dan
)
Het is gewoon een gevoel dat ik bij deze auto heb, net zoals bij de BMW 1 (buiten die van alex dan vb, maar die is dan "stoerder" gemaakt) of een Mini.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenGeslaagde facelift, mooi!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door p042600704 Bekijk Berichteninderdaad, Audi & BMW kan hier helemaal niet aan tippen...met hun oubollig steeds terugkerend design.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenidd, ik vind het zelf geen mooie auto, maar range rover heeft zeker wel iets origineel gebracht wat hen uiteindelijk geld opbrengt, en das wat telt
Comment
Comment