Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C63 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
    Filmpje houdt al geen steek meer na 3min..

een M3 vergelijken met ceramic remmen met een C63S zonder de optie ceramic brakes..

ja DUH dat de benz minder scoort dan...

Je de stock remmen van een M-model trekken toch op niks, faden echt snel.
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
      Niet OEM
      Alleen de M perfomance uitlaat van BMW zelf. Je kan dit als optie bestellen bij aankoop zoals bij de AMG. Ik heb niets anders veranderd dus voor mij OEM genoeg.

Wat de remmen betreft. Ik verschiet er altijd hoeveel van die internet hero's zijn dit beweren dat de M remmen niks waard zijn op circuit zonder ermee gereden te hebben dan nog. Ik kan je met zekerheid vertellen dat de non CCB perfect zijn voor op circuit. Natuurlijk gaan ze niet zo lang mee als de CCB maar moest die M geen CCB hebben dan zou het resultaat juist dezelfde zijn. En om dat nog interessanter te maken. Dat is een AMG S. De gewone wordt afgemaakt.

Ben ik een bmw fanboy? Helemaal niet want de AMG S ga ik ook bestellen dan heb ik best of both worlds. Ik denk nog altijd straight line dan C63S > M3. Voor circuit echter M3 > C63

Comment

• Ik heb genoeg M'en gereden om te weten hoe "zwak" de levensduur ervan is zenne.

Ik ben niet dat type die overal alles een mening heeft zonder ermee gereden te hebben

Naart schijnt zou dE AMG meer richting precisie en focus gaan a la M ipv de oudere AMG's die gewoon brute kracht waren.
        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Ik heb genoeg M'en gereden om te weten hoe "zwak" de levensduur ervan is zenne.

Ik ben niet dat type die overal alles een mening heeft zonder ermee gereden te hebben

Naart schijnt zou dE AMG meer richting precisie en focus gaan a la M ipv de oudere AMG's die gewoon brute kracht waren.
          F82's? Hoe kan dat na? Iedereen die ik ken met de nieuwe M3/M4( en er zijn er toch een paar) is zeer tevreden van de non CCB brakes. Zeg mij niet aub dat je het over de E92/E46 hebt want dan moet ik je gelijk geven.

Comment

• Vooral E92's en ervoor en al zeker de X-en. Maarja die hebben serieus wat gewicht tegen.

F-reeks nog maar stukje meegereden en dat vond ik nu precies ook niet alles. Daarna in een ccb gestapt en miljaar wat een verschil .

Ik zou graag eens met een M3 met handbak rijden. Moet ook een feest zijn.

Iemand dat ik ken die echt goed ken auto rijden heeft op z'n M4 ook andere blokken en remolie gestoken omdat de standaard net niet genoeg was
            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              Vooral E92's en ervoor en al zeker de X-en. Maarja die hebben serieus wat gewicht tegen.

F-reeks nog maar stukje meegereden en dat vond ik nu precies ook niet alles. Daarna in een ccb gestapt en miljaar wat een verschil .

Ik zou graag eens met een M3 met handbak rijden. Moet ook een feest zijn.

Iemand dat ik ken die echt goed ken auto rijden heeft op z'n M4 ook andere blokken en remolie gestoken omdat de standaard net niet genoeg was
              Heef hij track blokjes erop gedaan? Dat ken ik ja. Dan kom je zeer dicht in de buurt van de CCB. Dus van je antwoord kan ik afleiden dat je niet genoeg ervaring hebt met de F8X reeks. Je baseer je ervaring op de E46/E92.

Ik zwijg nu
              Last edited by ; 24/06/2015, 21:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erind Bekijk Berichten
                Heef hij track blokjes erop gedaan? Dat ken ik ja. Dan kom je zeer dicht in de buurt van de CCB. Dus van je antwoord kan ik afleiden dat je niet genoeg ervaring hebt met de F8X reeks. Je baseer je ervaring op de E46/E92.

Ik zwijg nu
                Idd zo'n blokken zitten erop.

Ceramische remmen zijn wat duur. Zeker als ze vervangen moeten worden
                BMW X5 45e

Comment

• volgens mij is de nieuwe M4 in een rechte lijn ook sneller dan de C63S of toch tot aan pakweg 220km/h
                  lets have some more member berries

Comment

• Kan ik niet zeggen maar in mei paar drags gezien tussen de oude c63 break en m4 (en gefilmd) en nipt won de m4 iedere keer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                      volgens mij is de nieuwe M4 in een rechte lijn ook sneller dan de C63S of toch tot aan pakweg 220km/h
                      kijk http://www.carmag.co.za/video-galler...enz-c63-amg-s/
                      quarter mile 13.7sec vs 13.44 sec

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erind Bekijk Berichten
                        kijk http://www.carmag.co.za/video-galler...enz-c63-amg-s/
                        quarter mile 13.7sec vs 13.44 sec
                        ja de M3 maar dacht dat de M4 toch nog een stukje sneller was dan de M3
                        wel afwachten op de C63 S coupe

Comment

• De M3 en M4 hebben dezelfde motor, pk, Nm,...
                          Zal amper schelen.

In rechte lijn is de Mercedes inderdaad sneller.
                          In bochten zou het verschil minimaal moeten zijn, maar nog geen goede head2heads gezien.

Comment

• de C63 was een pak sneller dan de E90 M3 ma de nieuwe M's zijn echt raketten
                            eens mogen meerijden met de nieuwe M6 en da was echt indrukwekkend

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

• Moet zalig zijn om als een C-klasse T-model even 99% van het wagenpark eruit te sleuren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
                                        Moet zalig zijn om als een C-klasse T-model even 99% van het wagenpark eruit te sleuren...
                                        +10000.

Die zetels, wth!

Comment

• Zalig machien, enkel die verlengde overhang vooraan haalt de balans wat uit het ontwerp precies...

Comment

Working...
                                          X