Rode accenten = edition 1
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C63 AMG
Collapse
X
-
Die Edition 1 ziet er wel goed uit.
Vind de C63 toch wel geslaagd.
Subtiel uiterlijk, geen overdreven aanpassingen zodat het een kermisauto wordt. Hou ik wel van.
Het geluid van de V12 kan de V8 niet evenaren, maar het heeft het fictieve speakergeluid zoals in de BMW niet nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk BerichtenDie Edition 1 ziet er wel goed uit.
Vind de C63 toch wel geslaagd.
Subtiel uiterlijk, geen overdreven aanpassingen zodat het een kermisauto wordt. Hou ik wel van.
Het geluid van de V12 kan de V8 niet evenaren, maar het heeft het fictieve speakergeluid zoals in de BMW niet nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erind Bekijk BerichtenHele goede auto maar ik zou die nooit verkiezen boven de M3/M4. Niet omdat ik de M heb maar omdat dit model zo ingetogen is. De achterkant had wat breder gemogen. Dit is niet te onderscheiden van de C220D. Verder prima autolets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk BerichtenDie die in de 65's zit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenidd serieuze achteruitgang tegenover het vorig model op vlak van sportieve looks maar toch... zet de motor aan en die M3 of M4 loopt al wenend weg van al dat ruwe lawaai van de C63Heb je de M3/M4 in het echt gehoord op max toeren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtentypische BMW verdedigen.. als je rationeel het geluid beoordeeld is die van een M3/M4 ronduit triestig...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk BerichtenAhzo, dacht dat ge het enkel op de C-klasse's had,daarmee da'k het wa raar vond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtentypische BMW verdedigen.. als je rationeel het geluid beoordeeld is die van een M3/M4 ronduit triestig...
In ieder geval vind ik dit DE shit, zowel binnen als buiten :
Bavaria Motors in Harelbeke, België, staat klaar om klanten te helpen bij het vinden van hun ideale auto. Met een toegewijde aanpak om de perfecte wagen voor elke klant te vinden, bieden we een gevarieerd assortiment luxe- en sportwagens. Ontdek onze selectie en vind de auto die voldoet aan uw wensen en behoeften.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtentypische BMW verdedigen.. als je rationeel het geluid beoordeeld is die van een M3/M4 ronduit triestig...Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Comment
-
The BMW M3 feels at home on track, but can it really beat Mercedes-Benz's substantially more powerful C63 S AMG? All is revealed in our latest Deadly Rivals ...
M3 vs C63S. M3 wint
Zoals ik al zei M3 blijft king op circuit. same old shit. Neemt niet weg dat de AMG een beest is en dat ik er eentje ga kopen naast de M4.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erind Bekijk Berichtenhttps://www.youtube.com/watch?v=Hf67GoQhFMk
M3 vs C63S. M3 wint
Zoals ik al zei M3 blijft king op circuit. same old shit. Neemt niet weg dat de AMG een beest is en dat ik er eentje ga kopen naast de M4.
Filmpje houdt al geen steek meer na 3min..
een M3 vergelijken met ceramic remmen met een C63S zonder de optie ceramic brakes..
ja DUH dat de benz minder scoort dan...
Comment
-
Comment