Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C63 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Rode accenten = edition 1
    IRIDIUM
    Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
    Helderzienden

Comment

• Hele goede auto maar ik zou die nooit verkiezen boven de M3/M4. Niet omdat ik de M heb maar omdat dit model zo ingetogen is. De achterkant had wat breder gemogen. Dit is niet te onderscheiden van de C220D. Verder prima auto

Comment

• Die Edition 1 ziet er wel goed uit.

Vind de C63 toch wel geslaagd.
        Subtiel uiterlijk, geen overdreven aanpassingen zodat het een kermisauto wordt. Hou ik wel van.

Het geluid van de V12 kan de V8 niet evenaren, maar het heeft het fictieve speakergeluid zoals in de BMW niet nodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
          Die Edition 1 ziet er wel goed uit.

Vind de C63 toch wel geslaagd.
          Subtiel uiterlijk, geen overdreven aanpassingen zodat het een kermisauto wordt. Hou ik wel van.

Het geluid van de V12 kan de V8 niet evenaren, maar het heeft het fictieve speakergeluid zoals in de BMW niet nodig.
          Huh? V12?

Comment

• Die die in de 65's zit

Comment

• eigenlijk vind ik persoonlijk de v8 'mooier' klinken...al is het besef dat je met een 65 te doen hebt...dat specifiek geluid, natuurlijk ni evenaarbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erind Bekijk Berichten
                Hele goede auto maar ik zou die nooit verkiezen boven de M3/M4. Niet omdat ik de M heb maar omdat dit model zo ingetogen is. De achterkant had wat breder gemogen. Dit is niet te onderscheiden van de C220D. Verder prima auto
                idd serieuze achteruitgang tegenover het vorig model op vlak van sportieve looks maar toch... zet de motor aan en die M3 of M4 loopt al wenend weg van al dat ruwe lawaai van de C63
                lets have some more member berries

Comment

• Nieuwe klinkt niet echt ruw ruw hoor.. Maar nog steeds lekkere V8 roffel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
                    Die die in de 65's zit
                    Ahzo, dacht dat ge het enkel op de C-klasse's had,daarmee da'k het wa raar vond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                      idd serieuze achteruitgang tegenover het vorig model op vlak van sportieve looks maar toch... zet de motor aan en die M3 of M4 loopt al wenend weg van al dat ruwe lawaai van de C63
                      Dat denk ik niet dat de M3 wenend wegloopt Heb je de M3/M4 in het echt gehoord op max toeren?

Comment

• typische BMW verdedigen.. als je rationeel het geluid beoordeeld is die van een M3/M4 ronduit triestig...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                          typische BMW verdedigen.. als je rationeel het geluid beoordeeld is die van een M3/M4 ronduit triestig...
                          Ik heb niks met bmw dus zeker geen fanboy + ik moet niks verdedigen. Ik vind hem heel mooi klinken en de MPE uitlaat maakt het geluid echt af. Ik rij ook op circuit en zou altijd de M4 verkiezen boven de C.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
                            Ahzo, dacht dat ge het enkel op de C-klasse's had,daarmee da'k het wa raar vond
                            Misverstand begrepen

Comment

typische BMW verdedigen.. als je rationeel het geluid beoordeeld is die van een M3/M4 ronduit triestig...
                              Hoe durf je dat zeggen... Met een soundgenerator langs de HiFi MOET dat wel goed klinken... LOL

In ieder geval vind ik dit DE shit, zowel binnen als buiten :

Bavaria Motors in Harelbeke, België, staat klaar om klanten te helpen bij het vinden van hun ideale auto. Met een toegewijde aanpak om de perfecte wagen voor elke klant te vinden, bieden we een gevarieerd assortiment luxe- en sportwagens. Ontdek onze selectie en vind de auto die voldoet aan uw wensen en behoeften.
                              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Bekijk hier de auto-video over de Mercedes-AMG C63 S Cabrio rijtest
                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Last edited by ; 24/06/2015, 01:29.

Comment

• The BMW M3 feels at home on track, but can it really beat Mercedes-Benz's substantially more powerful C63 S AMG? All is revealed in our latest Deadly Rivals ...

M3 vs C63S. M3 wint

Zoals ik al zei M3 blijft king op circuit. same old shit. Neemt niet weg dat de AMG een beest is en dat ik er eentje ga kopen naast de M4.
                                    Last edited by ; 24/06/2015, 01:39.

Comment

• et alors

benz rijdt beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erind Bekijk Berichten
                                        https://www.youtube.com/watch?v=Hf67GoQhFMk
                                        M3 vs C63S. M3 wint

Zoals ik al zei M3 blijft king op circuit. same old shit. Neemt niet weg dat de AMG een beest is en dat ik er eentje ga kopen naast de M4.

Filmpje houdt al geen steek meer na 3min..

een M3 vergelijken met ceramic remmen met een C63S zonder de optie ceramic brakes..

ja DUH dat de benz minder scoort dan...

Comment

• Niet OEM

Comment

Working...
                                          X