Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag nog de basis 1 achter mij gehad en .... prrrrrt. Nee dank u, zo hoeft ie niet voor mij. Zilvergrijs, standaardwielschijven en 50 pluster achter het stuur : sexappeal BMW op zo'n moment : NUL!
    Gisteren de A3 5d zien staan voor een eethuis. EN de helft van de blikken waren op die wagen gericht. zet de twee naast één en het is duidelijk op dit moment. Nu nog afwachten tot ik de 1-serie zie in een andere kleur van minstens 17¨. Maar enthousiast ben ik verrre van

Comment

• Ik ben ook al eens een 1 tegengekomen en er zat ook een bejaarde achter het stuur, vond het ook maar
      Peugeot 307 Sw 1.4HDI
      & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
      http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
      Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

• Ik heb vandaag een 118d aan de tand kunnen voelen. En 't was verdikke een lekker ding! Ik was eerst wel wat ontgoocheld omdat ik gehoopt had dat het een 120d zou worden... niet dus.

Maar al vrij snel werd duidelijk dat de 118d ook wel een pittige auto is. De auto trekt zeer gewillig door tot aan 4500 toeren en gaat dus geen acceleratie uit de weg. Het koppel is ook in ruimschoots aanwezig, maar uiteraard heb je er niet zoveel als in een 120d.

De wegligging is gewoon subliem. Ik heb er een pak "boerewegetjes" mee gedaan en 't was gewoon genieten. Na elke bocht verheugde ik mij al op de volgende! Neem daarbij het prettige en vooral goedliggend stuurtje en het feest kon niet meer stuk!

Het comfort was ook in orde. Ons testexemplaar was vrij 'basic'. Multifunctioneel stuurwiel, PDC achteraan, BMW Business CD-speler, airco, en dat was het zo een beetje.
        De geluiddemping was ook oké, alleen voelde ik soms wat vibraties in de ontkoppelingspedaal.
        Enig minpunt is dat je achteraan geen electrische ramen hebt, maar bon...

Conclusie: Uiterst toffe auto, met een gewillige motor, een bijzonder knappe wegligging en rijsensatie en absoluut geweldige looks!

Comment

• Deze vind ik absoluut subliem !

Zou deze evenmooi zijn in Sparkling Graphite ? Weet iemand trouwens welke velgen dit zijn (+evt. prijs) ?

Comment

• Heb ondertussen velgen gevonden: Styling 182

vooraan : 205/45 R18
            achteraan : 225/40 R18

Prijs : 2.666,16 EUR

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net
              Heb ondertussen velgen gevonden: Styling 182

Prijs hiervan is 2666,16€. BTW en montagekosten inbegrepen.

Comment

Deze vind ik absoluut subliem !

Zou deze evenmooi zijn in Sparkling Graphite ? Weet iemand trouwens welke velgen dit zijn (+evt. prijs) ?
                Zo heeft de dealer hier in Genk één in zijn voortuin staan. Ben er niet zot van maar ieder z'n smaak hé
                http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

Deze vind ik absoluut subliem !

Geschift lekker! :o :o :o :o :o

Comment

• Ik heb'm vorige met dezelfde bumpers gezien en het was niet mijn ding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loebas
                      Ik heb'm vorige met dezelfde bumpers gezien en het was niet mijn ding.
                      Vorige week veronderstel ik?

Comment

• Gisteren voor het eerst de wagen zien rijden in het straatbeeld en ik moet zeggen dat ik het een mooie verschijning vond. Ziet er alleszins beter uit in real dan op een foto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door powersun79
                          Gisteren voor het eerst de wagen zien rijden in het straatbeeld en ik moet zeggen dat ik het een mooie verschijning vond. Ziet er alleszins beter uit in real dan op een foto.
                          hij komt zeer sportief voor de dag

alleen lijkt het zo'n ingestompt ding. zo snel snel snel in elkaar gestoken precies (om de A3 en de A te counteren??)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loebas
                            Ik heb'm vorige met dezelfde bumpers gezien en het was niet mijn ding.
                            Die bumpers konden mij de eerste keer ook niet echt overtuigen, maar op deze zwarte wagen vallen ze best nog mee...

Alleen zal ik wellicht zelf ook nooit het BMW Aero Package nemen.

Die velgen daarentegen vind'k prachtig, heeft iemand toevallig nog foto's van een 1-Serie met deze velgen?

Comment

• Ik vind dat sportpakket niet echt mooi. Het is niet zo stijlvol. Doet redelijk aftermarket aan en dat vind ik niet positief. Zonder is dus beter.

Die velgen zijn redelijk. Ik heb ze al in werkelijkheid onder een zwarte 1 gezien. De "gewone" 17 duimers uit de optielijst zijn wel mooier naar mijn mening.

Deze 18" velgen uit de accessoirelijst (182) zijn trouwens ERG duur:
                              € 3271,16 met Goodyear banden.
                              Per velg zonder band:
                              - vooraan: € 398,83
                              - achteraan: € 425,34

Comment

• Hier zijn de BMW accessoire velgen met de prijs erbij.

Het Aero pakket zelf kost 1900€.

Comment

• die zwarte met aero-pakket

echt een lekker wagentje zeg!

nu nog een 6-cilinder erin (al iets over bekend?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gaston
                                    die zwarte met aero-pakket

Ik kijk er ook al naar uit. Een 130i met 258pk. Ik denk dat er niet veel wagens zullen kunnen volgen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Gaston
                                      die zwarte met aero-pakket

Ik kijk er ook al naar uit. Een 130i met 258pk. Ik denk dat er niet veel wagens zullen kunnen volgen .
                                      Da zou grof zijn, stel je voor!

Comment

• of een 135d? *droom droom*

m1? *nog meer droom*

Comment

• X5: Uw prijzen zijn volgens mij excl. BTW

Comment

Working...
                                          X