Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
    Net terug van de garage. Bij deze mag ik u met grote trots meedelen dat mijn 'eend' besteld is De levering gebeurt in de week 25 (18 tot 22 juni)

Hieronder de uiteindelijke configuratie:

BMW 118d

Buitenkleur: Alpineweiss III
    Binnenbekleding: Stof/Leder Pearlpoint Organge/Schwaez

OPTIES:
    - Auto Start/Stop Funtie (standaard)
    - Multifunctioneel stuurwiel
    - Alu. velgen styling 222 16" met winterbanden
    - Gespoten aanbouwdelen
    - Chrome-line buitenuitrusting
    - Sportzetels vooraan
    - Decoratieve lijsten Aluminium Akzentschliff
    - 5 zitplaatsen
    - Hogedrukreiniging koplampen
    - Xenon voor grote en dimlichten (incl. LED achterlichten)
    - Snelheidsregelaar
    - M sportstuur
    - Hemelbekleding in anthrazit
    - Gereduceerd vermogen
    - Option Line
    * Centrale armsteun vooraan
    * Opbergpakket
    * Elektronisch gestuurde Airconditioning
    * Bestanddelen Line

Er komen ook nog 18" velgen met zomerbanden onder. Daar ga ik volgende week voor zien...
    Proficiat dat ziet er héééééééééééééél goed uit.

Ik heb nog getwijfeld aan wit. Bij een niet M pack was de keuse misschien makkelijker geweest, daarom al van het begin mooi gevonden het "Le Mansblau kleur" en die dan ook genomen.

En ga je ook voor de Styling 217 zoals afgebeeld op de catalogus?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
      Proficiat dat ziet er héééééééééééééél goed uit.

Ik heb nog getwijfeld aan wit. Bij een niet M pack was de keuse misschien makkelijker geweest, daarom al van het begin mooi gevonden het "Le Mansblau kleur" en die dan ook genomen.

En ga je ook voor de Styling 217 zoals afgebeeld op de catalogus?
      Merci!

Nee, ik ga de styling 181 eronder zetten. De velg zoals op de foto die is bijgevoegd
      Bijgevoegde Bestanden
      Senna, Driven To Perfection

Comment

Merci!

Nee, ik ga de styling 181 eronder zetten. De velg zoals op de foto die is bijgevoegd
        Dat vind ik erg mooie velgen, ik zag ze onlangs onder een rooie 3 compact en het maakte de auto, zelfs al was ik nooit fan van de compact...

Comment

• Ah Tulpje proficiat! Ik wist niet dat je iets nieuws zocht.

Ziet er overladen vol uit, en zeer knap, alleen de interieurkleur vind ik niet opper best passen met het exterieur.

Maar een fotoshoot met nicolo zou wel cool zijn. Of was het nu lili?

Comment

Merci!

Dat ziet er idd ook héél goed uit!

Ja, hoe meer keuze, hoe moeilijker meestal hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
              Ah Tulpje proficiat! Ik wist niet dat je iets nieuws zocht.

Ziet er overladen vol uit, en zeer knap, alleen de interieurkleur vind ik niet opper best passen met het exterieur.

Maar een fotoshoot met nicolo zou wel cool zijn. Of was het nu lili?

Hé merciekes.

Zoeken naar iets nieuws was veel gezegd, maar ik had mijn zinnen al een hele tijd terug op deze 1 gezet. Dus verliefheid was er al van bij de avant première(+test) in juni 2004

Qua kleur heb ik beide in rl kunnen vergelijken en mijn zinnen op de Terra gezet.

Comment

Hé merciekes.

Zoeken naar iets nieuws was veel gezegd, maar ik had mijn zinnen al een hele tijd terug op deze 1 gezet. Dus verliefheid was er al van bij de avant première(+test) in juni 2004

Qua kleur heb ik beide in rl kunnen vergelijken en mijn zinnen op de Terra gezet.
                Uiteraard, ik vind beiden zeer knap, maar die combinatie kwam nooit in me op.
                Mss moet je het me maar eens in het echt laten zien.

*al lachend zegt de zot de waarheid*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                  Uiteraard, ik vind beiden zeer knap, maar die combinatie kwam nooit in me op.
                  Mss moet je het me maar eens in het echt laten zien.

*al lachend zegt de zot de waarheid*

Ja, ik zou eens naar een meeting moeten komen (en eerst wel een pollke maken of de mensen mij dan niet liever zien komen met de 325Ci dan met de 120d )
                  Last edited by ; 04/05/2007, 01:30.

Comment

Ja, ik zou eens naar een meeting moeten komen (en eerst wel een pollke maken of de mensen mij niet liever zien komen met de 325Ci dan de 120d )
                    Ik zie je altijd graag komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net Bekijk Berichten
                      19" CSL velgen passen perfect op een 1 Serie zonder enige aanpassing. Dit doordat de velg 'slechts' 8 inch breed is en de correcte ET waarde voor de E87 (bijna identiek als de M 208 Styling uit het M pack).

Meer info over after market velgen voor de 1 Serie.

I'm a sucker for those rims.

'k Ga mezelf moeten tegenhouden om die dingen niet onder m'n LSE te pleuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                        Lemon

*drewl*

Comment

• Fok zeg, hier zijn best al wel wat nieuwe '1 besteld, 3-deurs dan. Jammer dat ik de mijne pas volgende winter heb, 'k ga dus de summer photoshoots 07 niet kunnen meemaken.

Comment

• Effe een lijssie plaatsen van alle '1 3-deurs. Gelieve aan te vullen !

(nickname - versie - buitenkleur/binnenkleur - productiemaand - maand levering)
                            • gTa - 120d 3deurs LSE - carbonzwart/lemon - productie 06/07 - levering 12/07
                            • ...
                            (quoten, untaggen en aanvullen)

Comment

• Toch vet die foto van dat lemon interieur. Bring it on!!!!!!!

Comment

• Bmw3adept - 120d 3deurs LSE - carbonzwart/sensatec-flashpoint - productie 06/07 - levering 06/07

Comment

Weet iemand ook waar de subwoofer bij de Logic 7 komen te staan in de 1 Serie? Alsook waar al de speakers komen te staan?

Indien men een CD-lader neemt, waar wordt de brandblusapparaat mogelijks gemonteerd? Naar het schijnt is dat een firma in Genk die brandblusapparaten inbouwt. Bij een niet CD-lader optie komt dat in de koffer in de linker hoek te staan.

In Bornem(maar weet nietmeer of hij als optie een CD-lader had) stond die HEEL SLECHT gemonteerd aan de passagierzetel onderaan bij de verstelling, waardoor de zetel niet verplaastbaar werd

Waarom vraag ik dat, wel ik neem soms eens een rolwagen mee en heb tochwel de maximale ruimte nodig van de koffer.
                                  ik heb ook een cd lader en mijn brandblusser is ook onder de passagierszetel gemonteerd maar men zetel is nog zonder enige probleem verstelbaar

Comment

• Bmw3adept - 120d 3deurs LSE - carbonzwart/sensatec-flashpoint - productie 06/07 - levering 06/07
                                    • Lightstorm - 118d 3deurs LSE - carbonzwart/lemon - productie 06/07 - levering 06/07
                                    • WC-eend - 118d 3deurs - wit/oranjezwart - productie 06/07 - levering 06/07
                                    • ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                      ik heb ook een cd lader en mijn brandblusser is ook onder de passagierszetel gemonteerd maar men zetel is nog zonder enige probleem verstelbaar
                                      De wagen die in de showroom staat in Bornem, is de passagier zetel helemaal niet meer te verstellen door de plaatsing van die brandblusser

Ze zullen het een risco vinden om op een andere plaats gaan boren met al de mogelijke kabels zekers
                                      Last edited by ; 04/05/2007, 18:02.

Comment

• Lightstorm - 118d 3deurs LSE - carbonzwart/lemon - productie 06/07 - levering 06/07
                                        • WC-eend - 118d 3deurs - wit/oranjezwart - productie 06/07 - levering 06/07
                                        • Tulpje and Co - 120d 3deurs M Pack - Le Mansblau/Terra - productie 06/07? - levering 15/06
                                          ...

Comment

• Zijn er al veel met de nieuwe 5 deurs?

de mijne een 118d monacoblauwe levering op 21 mei

Comment

Working...
                                          X