Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• je hebt wel de functionaliteit niet van de achterste deuren maar dan gooien we de laptop in de koffer hé
    Last edited by ; 03/04/2007, 12:01.

Comment

• Amai ja, de driedeurs is echt véél mooier
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• ik vind de 3deurs nie zo mooi,ik zou hem zelfs nooit willen in 3deurs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
          ik vind de 3deurs nie zo mooi,ik zou hem zelfs nooit willen in 3deurs
          ge hebt gij ni te koeten, AW vind hem het mooist als 3deurs en gij gaat verdorie luisteren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
            ge hebt gij ni te koeten, AW vind hem het mooist als 3deurs en gij gaat verdorie luisteren

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
              ik vind de 3deurs nie zo mooi,ik zou hem zelfs nooit willen in 3deurs
              Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
              jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
              da's gewoon omdat je met een 5deurs rondrijdt en ni wilt toegeven da je u miskocht hebt

Comment

Hondennet achterin??? of achterruitontdooiing met verticale strepen?

Man man, zo'n f*cking zalige één!!!!!!!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                  Man man, zo'n f*cking zalige één!!!!!!!!!!!!
                  Gigilles zijn nieuwe ride

wel met een groen interieur

Comment

• Daar geraak ik nooit meer vanaf....

Trouwens, dingsken, euhm, ben zijne naam effe kwijt, zal 'm veel vroeger hebben dan ik ! Identiek dezelfde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Daar geraak ik nooit meer vanaf....

Trouwens, dingsken, euhm, ben zijne naam effe kwijt, zal 'm veel vroeger hebben dan ik ! Identiek dezelfde.

oei, dan ben je niet meer uniek??

de week voor jij de jouwe hebt haal ik me een LSE-ééntje van mobile.de dan

Comment

Gigilles zijn nieuwe ride

wel met een groen interieur
                        I know, really awesome!!!

Groen interieur? Echt?

Comment

I know, really awesome!!!

Groen interieur? Echt?
                          jaja, bmw-limoen leder

Comment

jaja, bmw-limoen leder
                            pic??

Comment

da's gewoon omdat je met een 5deurs rondrijdt en ni wilt toegeven da je u miskocht hebt
                              ja de 1serie 3deurs is ook al zo lang op de markt é

Comment

In welke configurator kan je die zo bekijken? Is wel wat anders als die van België. Ik vermoed toch dat het een configurator is?

Comment

Groen interieur? Echt?
                                  Maar neen.

Lemon is zéér lichtbeige, lijkt érg goed op BMW Individual ecru. Er zijn er echter veel die die kleur nog niet live hebben gezien, en door een denkfout (of onvoldoende talenkennis) op basis van de naam van de lederkleur ("lemon") besluiten dat dat lichtgroen leder is. Maar lemon = citroen in 't Engels, dus lichtgeel, en niet lichtgroen, da's limoen en in 't Engels heet dat "lime".

En wat er ook van aan is : 'k heb 't nou al een paar keer live gezien, en 't is zo lichtgeel als 't maar kan zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                                    Dit is leder lemon. Evenwel nog niet de definitieve uitvoering, want het zijairbag-afdekpaneel wordt ook in lemon kleur uitgevoerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net Bekijk Berichten

Nog van datte.

Comment

• Zeer mooie kleur, temeer enkel de zetels en de deurinleg in die kleur is.

Wel vind ik die alu lijsten niet mooi in combinatie met deze kleur.
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Die interieurlijsten zijn wél zeer knap op zich ... 't is een combinatie van grof geborsteld en gepolierd alu. Het grootste deel is geborsteld, en een randje is dan gepolierd. Zéér knap in 't echt, mooiste alu interieurlijsten die 'k tot nu toe ooit zag, maakt niet uit welke auto.

Maar 'k vind 't ook niet zo knap samen met lemon. Daarom dat ik voor dat zwart ingeverfde hout ging, compléét "Individual-look".

Comment

Working...
                                          X