Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
klopt het dat de M-ophanging geen denderende meerwaarde geeft aan de rijkwaliteiten van de 1?
Ik heb ook gehoord dat het niet zo een immens verschil geeft qua rijkwaliteiten. Of het waar is zou ik niet kunnen zeggen daar ik nog niet me een 1 met M-sportophanging gereden heb...
Al lang gelezen, maar als ik van iets geen weet heb, dan houd ik m'n waffel. Ik heb te weinig ervaring met eentjes zonder en met M sportophanging om 'n vergelijk te kunnen maken.
Al lang gelezen, maar als ik van iets geen weet heb, dan houd ik m'n waffel. Ik heb te weinig ervaring met eentjes zonder en met M sportophanging om 'n vergelijk te kunnen maken.
en ik maar wachten op een ellendig lange gta-post met millimeterprecisie veerbeweging over elk van de vlaamsche wegen getest tijdens een 48u durende testsessie met 3 verschillend modellen, gepaard gaand met foto's terwijl je met een belachelijke smoel je lintmetertje naast 1 van de wielen poseert
Comment