Oorspronkelijk geplaatst door 53
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk vind 't ook geen meerwaarde hebben, maar 'k wou 't hier wel posten omdat er misschien anderen interesse in kunnen hebben.
Comment
-
-
@ de 1 Serie/fan's/rijders hier
Ondervinden jullie ook wat gekraak en rammels? Ik heb daar last van. Op slechte weg vooral(dat is hier in België quasi 85% van de wegen)Mijn sportonderstel en 18" RF zullen daar ook gene deugd aandoen, maar toch het zou niet zo mogen vind ik voor een wagen van anno 2007
Mijn eerste kraakje was op nog geen 2.000 km te horen bij de steun van de i-Drive. Ergens bij de armsteun hoor ik ook soms ook wel eens ietsMaar vooral dat van de i-Drive vond ik heel vervelend. Heb er iets kleins ondergestoken waardoor het minder kraakt, maar toch nog atlijd te horen op slechtere wegen
Ik kan mij aan kraakjes en rammels enorm ergeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenHad je maar geen BMW moeten kopen
Ach, ik denk dat je dat overal wel terugvindt tegenwoordig, hoe erg het ook soms is
Op mijne E46 Coupé hoor ik enkel eens een (licht)gekraak achteraan, achteraan aan de zetel waar de gordel op rust. Maar dan duw ik daar(plastiekje)eens op en dat is dan weer voor een tijdje over.
Ik denk dat de E46 Coupé rijders dit kraakje wel (her)kennen
Comment
-
Ik heb 'n kraakje ergens rechts vooraan 't dashboard, een piepje eigenlijk. En soms de bekerhouder in de hoofdsteun achteraan, als de armleuning/hoofdsteun neergeklapt is, maar dat komt omdat het veertje dat dat klepje "bedient", al sinds maand 1 dat ik 'm had, eruit is. Afgebroken door verkeerd gebruik.
En BMW is helemaal niet kraakvrij meer, soms is 't zelfs erg. Sommige '5 hebben er ferm last van, veel '6 ook. Met de '1 geen ervaring.
Comment
-
Ik heb enkele weken geleden mijn Passat binnengedaan om kraakjes en piepjes weg te werken. Het resultaat na de werken is ok, maar ik kan niet geloven dat de auto de komende jaren kraakvrij zal blijven... Dat merk je gewoon aan de afwerking (dan heb ik het vooral over de degelijkheid van de materialen) die niet meer is wat het was.
Ik merk gewoon dat mijn 90 steviger afgewerkt is, en die wordt heel binnenkort 19!
On topic: best wagen binnendoen, wegwerken van kraakjes valt onder de garantie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten@ de 1 Serie/fan's/rijders hier
Ondervinden jullie ook wat gekraak en rammels? Ik heb daar last van. Op slechte weg vooral(dat is hier in België quasi 85% van de wegen)Mijn sportonderstel en 18" RF zullen daar ook gene deugd aandoen, maar toch het zou niet zo mogen vind ik voor een wagen van anno 2007
Mijn eerste kraakje was op nog geen 2.000 km te horen bij de steun van de i-Drive. Ergens bij de armsteun hoor ik ook soms ook wel eens ietsMaar vooral dat van de i-Drive vond ik heel vervelend. Heb er iets kleins ondergestoken waardoor het minder kraakt, maar toch nog atlijd te horen op slechtere wegen
Ik kan mij aan kraakjes en rammels enorm ergeren
Ook bij de passagierstoel en het deurpaneel aan de passagierskant rammelt er egens iets. Ik erger me daar soms mateloos aan maar als hij op z'n eerste onderhoud moet zal ik er eens melding van maken...Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Ik heb ooit eens in een VW Polo gereden, die toch al meer dan 5 jaar oud moet geweest zijn. Dat ding deed gewoon niets vanbinnen. Er zat geen radio in (was een vervangwagen), dus dan hoor je wel welke kraakjes en piepjes er zich voordoen, maar nee, helemaal niets.
Comment
-
Gekraak heb ik niet echt last van, wel soms ook wat gerammel in mn deuren. Maar dat is gewoon van alle kabels die daar lopen. Best is wellicht eens jou deurpaneel afnemen en alle kabels goed inbinden. Dan ben ik er vrij zeker van dat alles opgelost zal zijn...
Comment
-
Een klein vraagje. Vorige zaterdag heb ik een bezoek gebracht aan onze BMW dealer. Ik was nog eens in een eend gaan zitten om te vergelijken met de mijne. Onder de armsteun bevond zich een Ipod zakje. Blijkbaar krijg je dit als je als optie de usb interface neemt. Weet er iemand of dit (handige) ipod hoesje ook apart verkrijgbaar is? Nu duw ik steeds de armsteun dicht wanneer de aux kabel eronder zit. Kan na verloop van tijd niet gezond zijn voor de klep van de armsteun ...
Comment
-
Enkele foto's in bijlage van een LSE 123d
Comment
-
Gisteren ben ik naar een meeting geweest van e60.net. We hadden afgesproken bij garage Keram te Maastricht. Daar stond ook een jonge tweedehands 120d LSE in uw kleurencombinatie...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenLSE + lemon
.
Jij hebt toch de 177pk binnenkort he?Of wordt hij op 163 gezet?
Comment
Comment