Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik denk wel dat je de achterspoiler ook appart kan krijgen.
Is dit SPARKLING GRAPHITE met leder in BEIGE ? Echt prachtig!
Zou graag ook deze combinatie nemen, maar in de brochure staat alleen dat je ZWART en ALASKAGRAU kon nemen met SPARKLING GRAPHITE exterieur koetswerkkleur.
De 120d die ik heb getest was Sprankling graphite met een beige wit achtig interieur met alu inlegplaatjes !!!!Dus het is zeker en vast mogelijk
Hehe. Ik heb vorige week-end ook een offerte gevraagd voor een 120d. Maandag een mailtje dat de concessiehouder zo snel mogelijk zou antwoorden. Nog steeds niets. Erg happig op nieuwe klanten, zijn ze precies niet.
Neen staat niet in de prijslijst blijkbaar... (Ik zit wel nog met versie van september 2004)
Ik ook, en die heb ik gekregen bij de voorstelling van de nieuwe 3 vorige week, dus dat zal wel de laatste versie zijn denk ik... (heb al 10 zo'n boekjes ondertussen)
Nu ik deze foto's gezien heb, ben ik overtuigd om het bij Saffierzwart te houden.
Ik heb wel de andere velgen type 141 gekozen. Vinden jullie dat ik €105 moet bijleggen voor deze velgen type 142?
Ik heb er nog eens goed over nagedacht. Nadat mijn vrouw en ik deze week een zwarte 120d gezien hebben met velgen type 142, waren we toch overtuigd. Het worden dus de velgen type 142 ipv type 141.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Hehe. Ik heb vorige week-end ook een offerte gevraagd voor een 120d. Maandag een mailtje dat de concessiehouder zo snel mogelijk zou antwoorden. Nog steeds niets. Erg happig op nieuwe klanten, zijn ze precies niet.
Denk jij dat een autoverkoper wakker ligt van een e-mailtje?
Laat staan een BMW-verkoper??
Het koopvee komt naar hun toe en die mensen zijn getrained om na een fractie de eerste filtering te maken (potentieel of niet? Niet? Koffietje meneer, heeft u al een brochure...)
Denk jij dat een autoverkoper wakker ligt van een e-mailtje?
Laat staan een BMW-verkoper??
Het koopvee komt naar hun toe en die mensen zijn getrained om na een fractie de eerste filtering te maken (potentieel of niet? Niet? Koffietje meneer, heeft u al een brochure...)
Ze hebben godverdomme veel te veel pretentie.
Vandaag naar Leterme van Ieper gemaild, ze belden meteen terug, morgen afspraak om 8u. Voila, zo reageer je op een mail.
Vandaag naar Leterme van Ieper gemaild, ze belden meteen terug, morgen afspraak om 8u. Voila, zo reageer je op een mail.
Voila.
Bij Mercedes is dat nog veel erger, al zijn veel BMW garages ook serieus pretentieus. Als je daar niet binnenkomt met een Armani pak kijken ze u meteen buiten.
Bij Mercedes is dat nog veel erger, al zijn veel BMW garages ook serieus pretentieus. Als je daar niet binnenkomt met een Armani pak kijken ze u meteen buiten.
daar zit veel waarheid in.
bij Porsche is dat ook zo. Ze gaan zich niet bezighouden met non-potentiële klanten die ffe komen kijken of een boekske vragen..
Er zijn genoeg rijken in België hoor..
maar bij Carrera Motors Gent zijn ze wel altijd erg vriendelijk.. mjah als je dan kijkt hoeveel onze Cayenne gekost heeft... :bloos:
Comment