Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• verander de topictitel es van (nu al) naar (nog altijd)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
      ik zou graag eens rijden met 120 benzine en diesel! Ik vond dat de 118d al zo goed vooruit ging, wat moet een twee-liter dan niet geven... :o
      Een echt bommetje !!!

Comment

• Met BBS CH en Chrome line

Comment

• Zijn da 19"ers? Zijn mooie velgen, maar toch ietsje te groot hoor. Pak dan toch maar 18". Is groot genoeg.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy

Met BBS CH en Chrome line

Haha stilstaande velgen op een rijdende auto
            BMW E61 525d LCI '09
            Suzuki Bandit 1250NA /07
            Fiesta Red Edition '16

Comment

Prachtig, die 1 begint meer en meer in de smaak te vallen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                Oorspronkelijk geplaatst door davy

Is dat nu zichtsbedrog, maar die ruiten opzij zijn precies niet echt heel hoog ... Om niet te zeggen, smal

Prachige velgen, prachtige kleur, maar nog steeds bedenkelijk design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2
                  Oorspronkelijk geplaatst door MPower

Is dat nu zichtsbedrog, maar die ruiten opzij zijn precies niet echt heel hoog ... Om niet te zeggen, smal

Prachige velgen, prachtige kleur, maar nog steeds bedenkelijk design
                  Ze zijn niet echt hoog, die ruiten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best

Haha stilstaande velgen op een rijdende auto
                    lol
                    Ik dacht al het duurt lang ,anders zie je de velgen niet meer éh

Comment

• en met de achterlichten is precies ook iets gebeurd?

very nice car!
                      BMW E61 525d LCI '09
                      Suzuki Bandit 1250NA /07
                      Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
                        en met de achterlichten is precies ook iets gebeurd?

very nice car!
                        Da kunde zo krijgen, offcieel van BMW uit, donkere achterlichten

Comment

Chrome line kan je momenteel niet nemen als optie zeker ?
                          Hopelijk zullen ze het aanbieden voor modeljaar 2005.

Mijne komt waarschijnlijk zo :

- met Sparkling Graphite exterieur-kleur
                          - met BMW dakspoiler
                          - met 18" velgen (maar wellicht worden dat Breyton's)

Comment

• Ik heb een belangrijke vraag aan de BMW kenners.

Hoe weet ik bij de 118d wanneer de motor warm is? Ik heb het niet in de handleiding gevonden. Wat ik eerst hoorde is dat ge rode lampjes ofzo kreeg in de toerenteller die weggaan naarmate de motor warm wordt ... dat is niet het geval.

Hartelijk dank voor hij die het juiste antwoord weet!
                            Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                            • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                            • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                            • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kristof
                              Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best

very nice car!
                              Wow, gelukkig. Het ziet er ineens veel beter uit ... de achterkant is de minst geslaagde kant van de wagen, en donkere lichten maken toch veel goed, zeker met de kleur zoals hier op de fotos ...

Comment

• Achterlichten trekken idd op niet veel. Waarom geen lichten als bij de 5-reeks? Dan wel liever de lichten van de berline, dan van de break hoor. Die van de break zijn ook te gematigd.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
                                  Ik heb een belangrijke vraag aan de BMW kenners.

Hoe weet ik bij de 118d wanneer de motor warm is? Ik heb het niet in de handleiding gevonden. Wat ik eerst hoorde is dat ge rode lampjes ofzo kreeg in de toerenteller die weggaan naarmate de motor warm wordt ... dat is niet het geval.

dat kan wel zijn, dat de rode zone gewoon naar hogere toerentallen opschuift, bij de 645 is dat ook, dus het zou me niet verbazen mocht dat in alle bmw's zo zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kristof
                                    Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best

very nice car!
                                    ja maar ze waren niet donker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
                                      Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
                                      Ik heb een belangrijke vraag aan de BMW kenners.

dat kan wel zijn, dat de rode zone gewoon naar hogere toerentallen opschuift, bij de 645 is dat ook, dus het zou me niet verbazen mocht dat in alle bmw's zo zijn
                                      Bedankt voor de poging maar om even grof te zijn: lees mijn post!!!

Ik heb er nu al een aantal keer koud mee gestart en ik zie het niet.

Is er misschien een lampje dat zou gaan branden als ge in een keer doortrekt tot 4500 toeren???
                                      Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                      • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                      • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                      • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• als hij ontploft ben je te ver gegaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lafoopsie
                                          als hij ontploft ben je te ver gegaan
                                          =)=)=)

Eens bij de garage informeren? Het is altijd mogelijk dat bepaalde dingen niet werken (in dit geval de lampjes van de toerenteller ofzo)

Comment

Working...
                                          X