Oorspronkelijk geplaatst door davy
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door rallymanWeet iemand, bij wie een maat van mij terrecht kan om zijn 118d om te zetten naar de motorcapaciteit van een 120d? BMW zal dat uiteraard niet zelf willen doen...
Let wel op. Die twee motoren hebben dezelfde cilinderinhoud, maar zijn technisch niet identiek.
Comment
-
Ik hou ook van snelle wagens. Toch durf ik een dieselmotor niet laten tunen. Zelfs niet bij Heinz. Ik heb ook een 118d besteld. Voor slechts €690 kan je deze wagen laten tunen tot 155pk en 340Nm. Een enorm verschil dus. Met deze cijfers zal hij ongeveer 1,5 sneller accelereren tot 100km/u, en ook sneller hernemen.
Bij mijn vorige 320d heb ik 3x de turbo stuk gereden in 60.000km. Telkens werden deze onder garantie vervangen. Hoe zit het met deze garantie nadat Heinz er met zijn magische vingers heeft aangezeten?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBIk hou ook van snelle wagens. Toch durf ik een dieselmotor niet laten tunen. Zelfs niet bij Heinz. Ik heb ook een 118d besteld. Voor slechts €690 kan je deze wagen laten tunen tot 155pk en 340Nm. Een enorm verschil dus. Met deze cijfers zal hij ongeveer 1,5 sneller accelereren tot 100km/u, en ook sneller hernemen.
Bij mijn vorige 320d heb ik 3x de turbo stuk gereden in 60.000km. Telkens werden deze onder garantie vervangen. Hoe zit het met deze garantie nadat Heinz er met zijn magische vingers heeft aangezeten?
Comment
-
Ik heb wel gezien dat bij die prijs 'ex' vermeld staat. Dit zal willen zeggen exclusief BTW. En misschien ook zonder de plaatsing, maar daar ben ik niet zeker van.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Voor de kenners:- Er is hier nen Engelsman die de optie "High Gloss Windowline" heeft genomen, maar ik vind deze optie nergens in de Belgische optielijst?? Het ziet er in elk geval zo uit:
- Iemand een idee hoe de optie "uitlaatsierstuk chroom" eruit ziet?
- Is de kofferspoiler apart verkrijgbaar? Heb in ieder geval al wagens gezien met enkel de spoiler en niet de rest van het aero pack.
Comment
- Er is hier nen Engelsman die de optie "High Gloss Windowline" heeft genomen, maar ik vind deze optie nergens in de Belgische optielijst?? Het ziet er in elk geval zo uit:
-
Oorspronkelijk geplaatst door LafoopsieVoor de kenners:- Er is hier nen Engelsman die de optie "High Gloss Windowline" heeft genomen, maar ik vind deze optie nergens in de Belgische optielijst?? Het ziet er in elk geval zo uit:
- Iemand een idee hoe de optie "uitlaatsierstuk chroom" eruit ziet?
- Is de kofferspoiler apart verkrijgbaar? Heb in ieder geval al wagens gezien met enkel de spoiler en niet de rest van het aero pack.
Is dit SPARKLING GRAPHITE met leder in BEIGE ? Echt prachtig!
Zou graag ook deze combinatie nemen, maar in de brochure staat alleen dat je ZWART en ALASKAGRAU kon nemen met SPARKLING GRAPHITE exterieur koetswerkkleur.
Comment
- Er is hier nen Engelsman die de optie "High Gloss Windowline" heeft genomen, maar ik vind deze optie nergens in de Belgische optielijst?? Het ziet er in elk geval zo uit:
-
Heb juist even verder gezocht en deze kleurencombinatie is dus blijkbaar inderdaad wel mogelijk.
Wat vinden jullie hiervan? (Misschien is het nog mooier met alu inleg ipv zwart in het interieur)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.netIk denk wel dat je de achterspoiler ook appart kan krijgen.
Is dit SPARKLING GRAPHITE met leder in BEIGE ? Echt prachtig!
Zou graag ook deze combinatie nemen, maar in de brochure staat alleen dat je ZWART en ALASKAGRAU kon nemen met SPARKLING GRAPHITE exterieur koetswerkkleur.
Comment
Comment