Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Knappe velgen !

Comment

• Vind'm te geforceerd. Vooral die achterkant lijkt een beetje in elkaar zijn geduwd, spijtig. Qua motoren zal't wel goed zitten, daar twijfel ik niet aan, maar de concurrentie (audi sportspack, 2.0 T FSI van 200pk) blijft ook niet achter.

Comment

• Road Test: BMW 1-Series (2004)

READ THE ROAD TEST:
        http://www.channel4.com/4car/road-te...series04-.html
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• De car-configurator is beschikbaar op de site van BMW, met natuurlijk de offieciele prijzen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex

Woehoe, geen 5-serie (kamelen-) interieur!!

Comment

• Op deze foto heeft em zo wa weg van ne smart roadster

Comment

• Vandaag op de E314 een camion tegengekomen met verschillende M3 's en één 1-serie erop. Spijtig genoeg geen foto kunnen maken

Comment

• Ik vind dit zo een gedrocht van een wagen. Geen enkele mooie lijn te vinden (achteraan, zijkant en voorkant).
                  Die achterkant moet echt in een zatte beu getekend zijn dat kan niet anders.
                  Interieur komt nog het "beste" over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes
                    De car-configurator is beschikbaar op de site van BMW, met natuurlijk de offieciele prijzen.
                    Maar de 1-reeks nog niet, toch ?

Comment

• Tochwel, gewoon de link van de bmw 1 serie volgen op de site van bmw.
                      Eerst moet je enkele domme vragen beantwoorden en inloggen. Je kan je hier trouwens ook opgeven voor een proefrit. Ik heb nog met mij dealer gesproken en dat zou ergens in juli zijn. Maar in ieder geval, je kan de wagen volledig configureren. Kwam voor een 118d met een hele resem opties op een 24500 Euro. Er staan nog wel geen pack's op, dat kan dus nog wel schelen. Ik denk trouwens ook dat er enkele standaard dingen zoals radio ook nog als optie geselecteerd moest worden.

Comment

• Ah, cool. Wist ik niet. Thx !

Heb 't 'es doorlopen, en zoals je vermoedt, is de Configurator geenszins correct en volledig : een aantal zaken die standaard zijn, staan nog als optie vermeld, en vooral een hele resem opties die op de Duitse prijslijst staan vermeld, staan nog niet in de Configurator opgenomen. Bovendien lijkt er mij iets mis met de prijsberekening, ook.

Ik wacht tot de '1 in de Duitse site en Configurator wordt geïntegreerd. Wel leuk om al 'es wat te kunnen samenstellen.

Eerste conclusie (op basis van een dubieuze Configurator) : een 120d met de opties die ik wil (leder, 17", aut.airco, radio/CD, el.zonnedak, HiFi, sportzetels, sportophanging, aluminium inleg en nog wat kleinere prulletjes) kost méér dan een 320Cd met Pack, Luxe Pack, sportzetels en houtafwerking.

Comment

• ik hoop idd ook dat de configurator nog niet helemaal op peil staat, want het komt idd duur uit, zeker voor een 120d, die moet toch meer standaard hebben dan een 116i. En de packs zal natuurlijk ook veel uitmaken
                          Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• ik weet niet dat deze hier stonden, maar ik post ze maar

Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Maat van mij moet nu (deze week, ten laatste volgende week) een leasewagen kiezen. Iemand die enig idee heeft omtrent levertermijnen van de 1? Want hij heeft al een paar dealers opgebeld en die beweren allemaal wat anders en van prijzen en uitrusting zijn ze nog niet op de hoogte. Hij ging eigenlijk een Astra nemen, maar nu dat blijkt dat de levertermijn van een astra met gps 3 tot 4 maand duurt, komt een 1 (vermoedelijk) ook binnen bereik als er zolang gewacht moet worden.

Comment

• Ik vind die Car Configurator van de 1-serie niet, iemand die mij de url kan pasten?

Alvast bedankt

Comment

• nog steeds IDrive (no You drive ) - problemen:
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Channel4
                                  The infamous iDrive makes an appearance and seems no more intuitive than in other BMWs. The author, accompanied by Car of The Year jurist and 4Car writer John Simister, failed to find a menu instruction to turn off voice navigation after an hour of trying. It was attempting to take us to Munich airport. Go figure.

Comment

• De officiële pers-informatie is uit. Ik post alles in stukjes, zodat 't wat overzichtelijk is. Deal ?

Comment

• laat maar komen
                                      2014 Bmw 118d Estorill //M
                                      2000 Bmw 320d
                                      2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                      2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                      https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                      Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                      http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                      Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Zucht ... nog 'es herbekeken ... 't is monsterlijk ... 71 pagina's in Word, lettergrootte 10 en enkele interlinie. No thanks. Dan ben ik drie uur bezig en hebben we weer zestien meter posts bij.

Zal de belangrijkste technische gegevens samenvatten.

Comment

• Comment

Working...
                                          X