Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    Kwaliteit kost geld,dat kan je niet van Volvo zeggen...
    Airco heeft niets met kwaliteit te maken. Dat is gewoon schandalig dat zoiets niet standaard is voor een premiummek (geldt niet alleen voor BMW trouwens)

Comment

Kwaliteit kost geld,dat kan je niet van Volvo zeggen...
      Dat geldt niet voor de huidige Volvo's. De airco van een Volvo is van het beste dat je kan vinden.
      BMW is pure geldklopperij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
        Dat geldt niet voor de huidige Volvo's. De airco van een Volvo is van het beste dat je kan vinden.
        Hoe weet jij dat de airco van Volvo één van de beste is dat je kan vinden?
        Heb je het al getest met andere merken ? NEE
        Heb jij thuis een BMW of ooit een BMW gekocht om te weten of het pure geldklopperij is ?
        Ik rij nu al bijna 2jaar rond met mijn BMW en die wagen heeft me zo'n 60 € aan onderhoud gekost. Wowww wat een geldklopperij
        20 000km met een Volvo tegen de 2000 € al kosten aangedaan

Comment

Hoe weet jij dat de airco van Volvo één van de beste is dat je kan vinden?
          Heb je het al getest met andere merken ? NEE
          Heb jij thuis een BMW of ooit een BMW gekocht om te weten of het pure geldklopperij is ?
          Ik rij nu al bijna 2jaar rond met mijn BMW en die wagen heeft me zo'n 60 € aan onderhoud gekost. Wowww wat een geldklopperij
          20 000km met een Volvo tegen de 2000 € al kosten aangedaan
          Even een vraag, hoe oud en hoeveel km's hebben die volvo en bmw? Op basis van die gegevens zal de vergelijking beter naar voor komen.

Comment

• Zalige discussie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
              Even een vraag, hoe oud en hoeveel km's hebben die volvo en bmw? Op basis van die gegevens zal de vergelijking beter naar voor komen.
              De BMW zo'n 38 500km gereden en de Volvo 211 000km.
              Dan nog....als je wilt dan vergelijk ik de Volvo met een 320d met zo'n 160 000km op de teller.

Ik zeg niet dat BMW beter dan Volvo is,maar al dat gezeik dat BMW's duur in onderhoud zijn en pure geldklopperij is................is de dikste bullshit

Comment

De BMW zo'n 38 500km gereden en de Volvo 211 000km.
                Dan nog....als je wilt dan vergelijk ik de Volvo met een 320d met zo'n 160 000km op de teller.

Ik zeg niet dat BMW beter dan Volvo is,maar al dat gezeik dat BMW's duur in onderhoud zijn en pure geldklopperij is................is de dikste bullshit
                Nemo ik zeg het niet graag: maar ge hebt gelijk.

Buite als we het dan hebben over de garage zelf die u afzet, ma bon dat heb je bij elk deftig merk waarschijnlijk wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                  Nemo ik zeg het niet graag: maar ge hebt gelijk.

Buite als we het dan hebben over de garage zelf die u afzet, ma bon dat heb je bij elk deftig merk waarschijnlijk wel
                  Mijn Volvo starte niet goed,ik doe hem binnen bij een erkende Volvo verdeler.
                  wagen blijft daar 5dagen voordat ze gevonden hadden waar aan het lag,Na 2 maanden start hij weer niet goed.
                  Laat een kameraad van me naar kijken en was gewoon de mazoutpomp dat fout was afgesteld.
                  Ik wil een reservesleutel bestellen en bel om te vragen wat het kost,Ze zeggen iets van + 100 € en ik laat het maken en was uiteindelijk nog geen 60 € toch allemaal zeer amateuristisch
                  En het gaat over 2 zeer bekende Volvo verdelers in provincie Antwerpen

bende amateurs bij Volvo

Comment

Mijn Volvo starte niet goed,ik doe hem binnen bij een erkende Volvo verdeler.
                    wagen blijft daar 5dagen voordat ze gevonden hadden waar aan het lag,Na 2 maanden start hij weer niet goed.
                    Laat een kameraad van me naar kijken en was gewoon de mazoutpomp dat fout was afgesteld.
                    Ik wil een reservesleutel bestellen en bel om te vragen wat het kost,Ze zeggen iets van + 100 € en ik laat het maken en was uiteindelijk nog geen 60 € toch allemaal zeer amateuristisch
                    En het gaat over 2 zeer bekende Volvo verdelers in provincie Antwerpen

bende amateurs bij Volvo
                    Bwa ni alle volvo garages zijn amatuers denk ik.Maar tis en feit dat bmw niet meer geldkloppers zijn as b merc audi enz...

Comment

Bwa ni alle volvo garages zijn amatuers denk ik.Maar tis en feit dat bmw niet meer geldkloppers zijn as b merc audi enz...
                      Idd elk merk heeft zowel rotte als goede verdelers.

Comment

Idd elk merk heeft zowel rotte als goede verdelers.
                        Voila , niet te rap veralgemenen is de boodschap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                          Zullen we een kat eens een kat noemen ?

Yep, BMW is geldklopperij, en Volvo net iets minder. Denk je dat Volvo een sociaal geinspireerde organisatie is die zijn eventuele winst schenkt aan Afrika, en enkel werkt met vrijwilligers ?

Dit om te schetsen, dat ook de Volvo rijder teveel betaalt, voor wat het in feite is. Onze economie moet draaien he ... snappie ?

Wil je geen cent teveel betalen voor een wagen, koop een Zastava.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                            Zullen we een kat eens een kat noemen ?

Yep, BMW is geldklopperij, en Volvo net iets minder. Denk je dat Volvo een sociaal geinspireerde organisatie is die zijn eventuele winst schenkt aan Afrika, en enkel werkt met vrijwilligers ?

Dit om te schetsen, dat ook de Volvo rijder teveel betaalt, voor wat het in feite is. Onze economie moet draaien he ... snappie ?

Dat is nu eens mooi gezegt...

Comment

Dat is nu eens mooi gezegt...
                              gewatte ?

Comment

gewatte ?
                                Dat had je mooi verwoord... beter?

Comment

Dat had je mooi verwoord... beter?
                                  Veeeeeeeeel beter, en zonder dt-fout enzo, knap !

Thanks

Comment

Veeeeeeeeel beter, en zonder dt-fout enzo, knap !

Thanks
                                    Srr ben er nooit goed in geweest

Comment

ja is gewoon zo voor bv een 116i en 118d dacht ik.Maar als je option line pakt
                                      heb je voor 1500 €

airco
                                      armsteun
                                      mistlampen vooraan
                                      opbergpakket
                                      Jap, dat is inderdaad nog redelijk interessant. Maar bon, airco blijft daardoor wel nog altijd een optie hé!

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                      Ja dat blijkt de realiteit, en dat noemt dan zich premiummerk...
                                      Van jou had ik wel zo'n reactie verwacht...

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                      wtf ... dat zit zelfs standaard op die MINI die ik nu besteld heb
                                      Ja, ik was ook serieus geschrokken. We zijn totaal niet van plan om nog eens 10.000 Euro opties te nemen en dan is zo'n airco van 1000 Euro toch echt wel een domper!

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                      Airco heeft niets met kwaliteit te maken. Dat is gewoon schandalig dat zoiets niet standaard is voor een premiummek (geldt niet alleen voor BMW trouwens)
                                      Vind ik ook... 't Is inderdaad niet alleen bij BMW. Zo iets zou niet mogen!

Comment

• Wat voor een eendje wil je kopen ?

Comment

Wat voor een eendje wil je kopen ?
                                          we hebben enkele aanbiedingen. 118d en 120d in Sportshatch. Mijn ouders zien de cabrio behoorlijk zitten, maar ik doe er alles aan om die uit hun kop te klappen!

Comment

Working...
                                          X