Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik benn heel sterk geïnteresseerd om voor een golf R te gaan voor mijn volgende wagen. Zal dus uw bevindingen op de voet volgen. Wat is de functie van DSP precies? Vind u de optie DCC nuttig of eerder een gadget die men in de praktijk niet echt gebruikt??

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Golf 7 R Bekijk Berichten
      5-Deurs, DSG, Deep Black Pearl, DPS, Rear Assist, Composition Media, Pretoia 19"
      Zoiets:
      [ATTACH=CONFIG]102754[/ATTACH]

Gelijk de mijne maar ik heb de CADIZ 19' + leder

Comment

• Zal wat foto's plaatsen als 't ie is gearriveerd. Valt het scherm van die composition Media wat mee, of eerder te klein ?

Comment

Zal wat foto's plaatsen als 't ie is gearriveerd. Valt het scherm van die composition Media wat mee, of eerder te klein ?
          het grote oogt wel mooier in het dashboard ,maar storen doet het zeker niet !!

Comment

• Wat is de functie van DPS? Wat is uw mening van DCC??

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

• Golf_R_Driver_Profile_Selection.jpgDriver profile selection, ik denk volgende standen: normaal, comfort, individual, efficiency en sport. Heb mij laten vertellen gaspedaal, stuur reageert anders en in sportstand aanpassing in de uitlaat (constant 4 pijpen open), in combinatie met DCC ook aanpassing van de vering.
              Ik heb evenwel geen DCC genomen, had dit op mijn Scirocco ook niet en dus ook nu weer niet voor gekozen dus ik kan daar geen mening over geven.
              Link naar DPS: http://www.volkswagen.co.uk/technolo...file-selection Kon alleen in het Engels vinden.
              Last edited by ; 02/04/2014, 16:12.

Comment

• hartelijke dank voor de info.Met plezier zal ik u bevindingen van uw schitterende wagen volgen.
                Oorspronkelijk geplaatst door Golf 7 R Bekijk Berichten
                [ATTACH=CONFIG]102798[/ATTACH]Driver profile selection, ik denk volgende standen: normaal, comfort, individual, efficiency en sport. Heb mij laten vertellen gaspedaal, stuur reageert anders en in sportstand aanpassing in de uitlaat (constant 4 pijpen open), in combinatie met DCC ook aanpassing van de vering.
                Ik heb evenwel geen DCC genomen, had dit op mijn Scirocco ook niet en dus ook nu weer niet voor gekozen dus ik kan daar geen mening over geven.
                Link naar DPS: http://www.volkswagen.co.uk/technolo...file-selection Kon alleen in het Engels vinden.

Comment

[ATTACH=CONFIG]102798[/ATTACH]Driver profile selection, ik denk volgende standen: normaal, comfort, individual, efficiency en sport. Heb mij laten vertellen gaspedaal, stuur reageert anders en in sportstand aanpassing in de uitlaat (constant 4 pijpen open), in combinatie met DCC ook aanpassing van de vering.
                  Klopt niet wat je zegt: zoals ik al eerder in dit topic uitgelegd hebt, bij DPS heb je normal, race, eco en individual. In combinatie met DCC heb je nog comfort erbij.
                  De R heeft geen sport stand, enkel Race.
                  De functie van DPS is inderdaad het aanpassen van de gasrespons, de stuurinrichting, de airco, de DSG en het geluid (en inderdaad, in combinatie met DCC, de vering).
                  Binnen 3 weken heb ik de mijne.
                  Mijn opties:
                  Lapiz blue
                  5 deurs
                  DSG
                  Inklapbare spiegels
                  19" Cadiz
                  Verdonkerde ramen achteraan
                  Park assist
                  GPS discover media
                  DPS

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Ga stoppen met dit topic te volgen want ik zou er ook ene willen.
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• A45 AMG onbruikbaar voor dagelijks gebruik???? Wat zegt die nu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                          A45 AMG onbruikbaar voor dagelijks gebruik???? Wat zegt die nu.
                          Staat blijkbaar enorm hard en geen optie om de vering aan te passen zoals bij de R en de S3. Maar of dit daarom onbruikbaar is voor dagelijks gebruik, vind ik er ook wat over. Sommige mensen hebben graag dat auto's hard afgeveerd staan.

Comment

• Tav Syco. Wanneer besteld ? De mijne zou volgende week (week 15) worden gemaakt. Benieuwd wanneer 't ie hier is dan. (Besteld 26 januari)
                            Last edited by ; 04/04/2014, 15:48.

Comment

• Mijne is 7 november besteld en 18 december geleverd. Was denk ik 1 van de eerste in België. Heb hem als "demo" laten inschrijven, ondertussen kon ik kijken om mijn Gti te verkopen. Staat dus in de garage te wachten op mij, tot de "demo" periode voorbij is.(er wordt niet mee gereden, enkel baas heeft er in het begin mee gereden) Vandaag afgesproken met garage, 23 april haal ik hem op!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Syco Bekijk Berichten
                                Mijne is 7 november besteld en 18 december geleverd. Was denk ik 1 van de eerste in België. Heb hem als "demo" laten inschrijven, ondertussen kon ik kijken om mijn Gti te verkopen. Staat dus in de garage te wachten op mij, tot de "demo" periode voorbij is.(er wordt niet mee gereden, enkel baas heeft er in het begin mee gereden) Vandaag afgesproken met garage, 23 april haal ik hem op!
                                Pff amai da zou ik nu eens niet kunnen se,hoewel daar een zeer mooie korting tegenoverstaat wss

Comment

• Wat zou je niet kunnen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Syco Bekijk Berichten
                                    Wat zou je niet kunnen?
                                    Wel wetende dat je wagen geleverd is en er niet mee mogen/kunnen rijden,
                                    maar zoals ik al zei daar zal wel een zeer mooie korting tegenover staan

Comment

• Volkswagen Golf VII R

Oorspronkelijk geplaatst door Syco Bekijk Berichten
                                      Mijne is 7 november besteld en 18 december geleverd. Was denk ik 1 van de eerste in België. Heb hem als "demo" laten inschrijven, ondertussen kon ik kijken om mijn Gti te verkopen. Staat dus in de garage te wachten op mij, tot de "demo" periode voorbij is.(er wordt niet mee gereden, enkel baas heeft er in het begin mee gereden) Vandaag afgesproken met garage, 23 april haal ik hem op!
                                      Zou het dan de uwe zijn waar ik mee heb test gereden?
                                      Toen ik mijn garage vroeg om een testrit te regelen wisten ze er ene staan bij een garage waar ze een goede verstandhouding mee hebben.
                                      Na een afspraak gemaakt te hebben is deze overgebracht en heb ik eens kunnen test rijden.
                                      Het was ook een blauwe 5 deurs met Dsg.
                                      Last edited by Gixxer; 05/04/2014, 09:44.
                                      den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                        Wel wetende dat je wagen geleverd is en er niet mee mogen/kunnen rijden,
                                        maar zoals ik al zei daar zal wel een zeer mooie korting tegenover staan
                                        Ja, is efkes op de tanden bijten

Comment

• den borre

Int3x0r

Comment

Working...
                                          X