Ja idd, leuke wagen die Cupra !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII R
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door keeperfrans Bekijk BerichtenJe zal niet teleurgesteld zijn als je hemb hebt, dat kan ik je verzekeren ;-)
Alles van VAG met de motor dwars voorin en Haldex is saai.
Zelf een Audi TT RS is in zekere maten saai, natuurlijk is hij snel, maar de aandrijflijn is nu niet bepaald opwindend te noemen.
Pas als de Haldex systemen zo ontworpen worden dat bv 90% van het vermogen naar de achterwielen gaat en er vermogen naar de voorwielen verplaatst wanneer nodig dat raak je ook saaiheid kwijt.
De BMW M 235i X-Drive gaat echt 10x beter rijden dan welk VAG Haldex systeem dan ook.
Quote komt van Iceman, niet van mij.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenAlles van VAG met de motor dwars voorin en Haldex is saai.
Zelf een Audi TT RS is in zekere maten saai, natuurlijk is hij snel, maar de aandrijflijn is nu niet bepaald opwindend te noemen.
Pas als de Haldex systemen zo ontworpen worden dat bv 90% van het vermogen naar de achterwielen gaat en er vermogen naar de voorwielen verplaatst wanneer nodig dat raak je ook saaiheid kwijt.
De BMW M 235i X-Drive gaat echt 10x beter rijden dan welk VAG Haldex systeem dan ook.
Quote komt van Iceman, niet van mij.
Is naar wat ik hoor een serieuze verbetering, als je de testpiloten moogt geloven.
Soit, elk zijn mening, maar saai is nu niet het woord dat bij mij opkwam tijdens een dag rijden ermee (en ook niet bij de mensen die meegereden hebben)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Syco Bekijk BerichtenEn jij hebt al met een auto gereden met de vijfde generatie haldex?
Is naar wat ik hoor een serieuze verbetering, als je de testpiloten moogt geloven.
Soit, elk zijn mening, maar saai is nu niet het woord dat bij mij opkwam tijdens een dag rijden ermee (en ook niet bij de mensen die meegereden hebben)den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Syco Bekijk BerichtenSorry, volledig over gelezen. Dus, vraag gaat naar Iceman dan
PS: waar zegt hij dat trouwens?
Ik ben een R fan. 😄👍
Tapatalk Proden borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door keeperfrans Bekijk BerichtenIk ook , vind het een plezier om ermee te rijden
Deze week nog een zwarte zien rijden.
Mooie wagen.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenDeze week nog een zwarte zien rijden.
Mooie wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door keeperfrans Bekijk Berichtentwas tekik misschien ;-)
Tapatalk Proden borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenWas in Oostakker / Lourdes.
Tapatalk Pro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Golf 7 R Bekijk BerichtenPas nieuw op dit Forum. Golf VII R in januari besteld, produktieweek 13. Nog even afwachten dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Golf 7 R Bekijk BerichtenPas nieuw op dit Forum. Golf VII R in januari besteld, produktieweek 13. Nog even afwachten dus.
Ben ook benieuwd naar de opties.den borre
Int3x0r
Comment
-
Comment
-
5-deurs, DSG, Composition Media, DSP, Pretoria 19", Rear assist:
zo ongeveer:
golf 2.jpg
foto via duitse website: http://www.volkswagen-r.de/#!golf7R
Comment
-
Heel knap. 😃
Tapatalk Proden borre
Int3x0r
Comment
Comment