Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10 / touring F11 / GT F07 Facelift
Collapse
X
-
-
Voila, vandaag besteld, 530d met sportpakket in carbonzwart, oyster zetels met contrasterende naad. Ik heb de exclusiefpak plus genomen en nog een paar losse opties zoals de sportautomaat, verduisterde ruiten achteraan en dodehoekcontrole. Voor de rest zit alles er op via het exclusief pak plus. Qua interieurlijsten zijn we voor het metalgewebe gegaan, zeer mooi en tis eens iets anders. De wagen wordt pas op mijn vraag geleverd begin januari op winterbanden met de 18 duims van het sportpakket. Voor de zomervelg zijn we voor de 356 20" gegaan.
Comment
-
En aan de voorbumper, tenzij je een sportpakket hebt zoals jij, daar is de voorzijde weinig veranderd.
Bij de jouwe zal je 't vooral zien achteraan aan de lichten, en opzij aan de 18" M-velgen, die een nieuw (en mooier) design hebben.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenEn aan de voorbumper, tenzij je een sportpakket hebt zoals jij, daar is de voorzijde weinig veranderd.
Bij de jouwe zal je 't vooral zien achteraan aan de lichten, en opzij aan de 18" M-velgen, die een nieuw (en mooier) design hebben.
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Heb mijn Volvo S60 afgedankt en voor iets totaal anders gegaan. Voor mij dus geen Volvo for Life. (Nu een echte auto zullen velen onder jullie denken...)
Ik was eigenlijk eerst van plan een X3 te nemen en bijna besteld, maar dan kwamen de mooie promoties van de 5-reeks (LCI) waarvoor ik toch de kwalitatief betere 5 heb genomen en dit voor dezelfde prijs.
Volgende configuratie heb ik gekozen.
Touring 520D - Luxury;
Sophistograu Brillianteffekt;
Leder Dakota Schwarz Exklusivnaht;
Alu velgen styling 454 18";
Exclusive Pack Plus met alle gekende opties;
Automatische versnellingsbak Steptronic;
Alarmsysteem;
Dakrails Aluminium gesatineerd;
Comfortzetels vooraan met elektrische regeling;
Zonnewerende ramen achter;
Hemelbekleding Anthrazit.
Zoals je ziet een vrij compleet voertuig.
Bestelling geplaatst op 9 september. Levering voorzien (volgens dealer) in de eerste week van november.
Kijk er alvast naar uit!
Groeten.
Comment
-
hello iedereen ,
ik ben een nieuw forumlid ,
ik heb 2 weken geleden een 520 d touring xdrive kaschmirsilver ,zwart dakota, exclusive pack plus, led mistlampen,trekhaak ,warmtewerende achterruiten besteld.
ik kom van een hyundai Santa-Fe 2.2,crdi awd en was eerst voor de x3 gegaan , maar na 4 proefritten met x3 en de 5 ben ik verliefd geworden op deze mooie touring.
de korting op de touring is tegenover de x3 wel veel , 10% procent op de x3 ,18% op de 5 pakket inbegrepen ,ook kreeg ik nog in beide gevallen 9000euro voor mijn wagen.
het moeilijkste is het wachten nuop mijne 5(levertijd ongeveer half oktober )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sandokan Bekijk Berichtenhello iedereen ,
ik ben een nieuw forumlid ,
ik heb 2 weken geleden een 520 d touring xdrive kaschmirsilver ,zwart dakota, exclusive pack plus, led mistlampen,trekhaak ,warmtewerende achterruiten besteld.
ik kom van een hyundai Santa-Fe 2.2,crdi awd en was eerst voor de x3 gegaan , maar na 4 proefritten met x3 en de 5 ben ik verliefd geworden op deze mooie touring.
de korting op de touring is tegenover de x3 wel veel , 10% procent op de x3 ,18% op de 5 pakket inbegrepen ,ook kreeg ik nog in beide gevallen 9000euro voor mijn wagen.
het moeilijkste is het wachten nuop mijne 5(levertijd ongeveer half oktober )
Comment
-
Vanmorgen bericht gekregen dat mijn levering 3 weken verlaat is.
Ik heb het laatste weekend van juni een 530D touring besteld, leveringsdatum op aankoopbon 30 september, dus 3 maand wachttijd. Bij aankoop nog te horen gekregen dat de wagen er hoogswaarschijnlijk wel vroeger zou zijn dan 30 september.
Nu blijkt dat volgens de huidige planning de wagen bij de concessie geleverd wordt in week 43, de week van 21 oktober.
Dus in plaats van binnen 2 weken is het binnen 5 weken.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
Comment
-
De echtgenote van de concessiehouder zei dat het was omdat het een touring is, deze zouden populairder zijn dan verwacht.
Maar degenen op het forum hier die een 5 touring besteld hebben kregen hem na een maand of 2, dus die uitleg klopt imho niet.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
Comment
Comment