Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Maserati Ghibli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
    En op het eerste zicht ook zetels zonder zo'n 'uitklapbaar ding' zoals bij de sport/comfortzetels van Bmw, Audi, Merc? Jammer, dat geeft toch een meerwaarde aan het rijdcomfort.
    Je hebt ook zetels waar de zitlengte variabel is in z'n geheel, niet enkel dmv een uitschuifbare bovenbeensteun. Bij Benz en Jaguar is dat zo, en ik moet zeggen dat dat minstens even goed zit, zoniet beter. Mij stoort het niet-ondersteunde deel van de bil bij comfortzetels me altijd een beetje.

    Leave a comment:


  • noctilucus
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
    Al geschreven in scoops, mogen ze altijd voor de deur komen zetten. SCHI-TTER-END uiterlijk. Jammer genoeg is de samenstelling vanbinnen weer "peuuuut", rood jongens...hoe komen ze er altijd bij om steeds maar weer zulke kleur als "voorbeeld" te promoten. Moet anders kunnen en zal er allicht dan veel beter en rustiger uitzien.
    Toch zie ik hier, een BMW-achtige pook, een VW-lichtschakelaar, een MB-knoppen-unit voor de ruiten/spiegels. Inderdaad, blijkbaar zal hij de strijd met de heilige drievuldigheid moeten aangaan. Zoals eerder al iemand schreef, waar moet je hier je wagen laten onderhouden of gaan ze een joint-venture aangaan met het dealersnet van Alfa Romeo of Chrysler/Fiat?...
    Niettegenstaande ik dit wel héééél erg kan smaken, heb ik het toch moeilijk dat Maserati hier een diesel inlepelt, ook al is het een V6 met 270pk. In een Maser hoort een V8 te zitten.
    Dat vind ik dus ook elke keer als ze in dit soort wagens met een rood interieur komen aandraven, maar blijkbaar slaat dat wel aan bij het doelpubliek? Die sales & marketing guys and gals moeten er toch iets van afweten...
    Dat rooster vooraan vind ik minder geslaagd (te laag doorhangend) en die achterlichten lijken onder die hoek op... een Kia Optima; hopelijk ligt dat hoofdzakelijk aan de invalshoek.

    Leave a comment:


  • Metaxa
    replied
    Al geschreven in scoops, mogen ze altijd voor de deur komen zetten. SCHI-TTER-END uiterlijk. Jammer genoeg is de samenstelling vanbinnen weer "peuuuut", rood jongens...hoe komen ze er altijd bij om steeds maar weer zulke kleur als "voorbeeld" te promoten. Moet anders kunnen en zal er allicht dan veel beter en rustiger uitzien.
    Toch zie ik hier, een BMW-achtige pook, een VW-lichtschakelaar, een MB-knoppen-unit voor de ruiten/spiegels. Inderdaad, blijkbaar zal hij de strijd met de heilige drievuldigheid moeten aangaan. Zoals eerder al iemand schreef, waar moet je hier je wagen laten onderhouden of gaan ze een joint-venture aangaan met het dealersnet van Alfa Romeo of Chrysler/Fiat?...
    Niettegenstaande ik dit wel héééél erg kan smaken, heb ik het toch moeilijk dat Maserati hier een diesel inlepelt, ook al is het een V6 met 270pk. In een Maser hoort een V8 te zitten.

    Leave a comment:


  • Matthi
    replied
    Gemengde gevoelens bij dit vervoersmiddel.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Ik ben er niet weg van. De oude Ghibli heeft me ook nooit kunnen bekoren en ik denk dat het met deze net hetzelfde zal zijn.

    Leave a comment:


  • fblade
    replied
    i like it - al bij al nog steeds prijzig mij denkt voor een mid size car

    Leave a comment:


  • Matt.V
    replied
    Ik vind er eigenlijk niet veel aan. Exterieur is imo best wel knap, interieur daarentegen. Bah, totaal mijn ding niet. En op het eerste zicht ook zetels zonder zo'n 'uitklapbaar ding' zoals bij de sport/comfortzetels van Bmw, Audi, Merc? Jammer, dat geeft toch een meerwaarde aan het rijdcomfort.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Olé, dat schept mogelijkheden voor Wranglers met Pentastar.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Chassis op basis van de oude MB E klasse, had ik begrepen.

    Instapversie zou zijn met Chrysler Pentastar V6 motor gemodifieerd met 2 turbo's.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    ik dacht dat het een pak minder dan 100k ging worden

    Hier spreekt men van 65k maar ik heb ook al 55k zien passeren

    Leave a comment:


  • BMWMB
    replied
    Ziet er inderdaad goed uit. Ik overweeg 'm nu al als opvolger van m'n 530d. Graag dan een Q4 met 410pk voor mij. Wel ben ik benieuwd naar de aankoopprijs. Ik verwacht +100k euro. En hoe zit het idd met het dealernetwerk en de betrouwbaarheid. Ik zou het niet zien zitten om een paar keren per jaar half het land te moeten doorkruisen om op garage te moeten gaan voor het oplossen van allerlei akkefietjes.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Goede zet van Maserati. Erg knap design IMO.

    Leave a comment:


  • jef
    replied
    Zeer knappe verschijning! Heel geslaagd, vind ik, zowel exterieur als interieur. En leuk dat het E-segment wordt opgefleurd met een extra concurrent.
    Enkel spijtig dat Maserati moet zwichten voor de Europese kortzichtige commercie en er een roetstoof in moet lepelen. Enig idee iemand waar dat dieselblok zijn oorsprong vindt?

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Ik vind 'm magistraal mooi. Wat een sexy lijnen! Carbon en rood leder in een zwart interieur, en als soundtrack dan nog even een Maserati-versie van een sportieve, raspende V6 op benzine... miljaar

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Vind hem niet knap .

    Leave a comment:


  • MasterC
    replied
    Echt mooie wagen!

    Eindelijk een "exclusieve" wagen voor een jonger publiek

    Nu hopen bij de Euromillions :p

    Leave a comment:


  • Jocar
    replied




    Leave a comment:


  • Speedhunter
    replied
    Wat een prachtig ding.

    Leave a comment:


  • Jocar
    replied




    Leave a comment:


  • Jocar
    replied




    Leave a comment:

Working...
X