Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skoda fabia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

de voorkant begin ik te smaken, de achterkant ( lichten ) vind ik nog steeds niets.

nog geen int pics?

Comment

Last edited by ; 05/02/2007, 13:24.

Comment

detail: niet alleen het gehele buitenconcept leunt erg dicht aan bij de Japanse Swift, ook het dubbele dashboardkastje werd gehaald uit Japan. Toyota introduceerde bij de Yaris en de RAV4 een deel dashboardkastje dan naar beneden openscharnierde, het bovenste deel, ingewerkt in het dash, scharniert naar de voorruit toe. Erg handig, dat wel, vooral als 't onderste deel gekoeld is.
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Echt een mooi autootje, al ruikt het idd hier en daar wel naar de Swift.
          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Waar blijft den RS ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
              detail: niet alleen het gehele buitenconcept leunt erg dicht aan bij de Japanse Swift, ...
              Vind ik ook , en dus heel zwak van de Skoda-ontwerpers die hier weinig moeite gedaan hebben om origineel te zijn.
              Deze Fabia is een grijze muis in het autolandschap.

Comment

Vooraan is hij mooi, maar achteraan
                En echt teveel Swift, die wel mooi is.

Comment

Lijkt me in feite echt een autootje voor oudere mensen, nog meer dan dat bij de huidige Fabia het geval is. Ach, er moet toch iemand zijn producten op dat publiek richten.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                    Lijkt me in feite echt een autootje voor oudere mensen, nog meer dan dat bij de huidige Fabia het geval is. Ach, er moet toch iemand zijn producten op dat publiek richten.
                    en zeker nu met de vergrijzing van de maatschappij, daar zit het geld

Comment

Bij ons hier in de kazerne bolt zo'n RS'je rond...wel lekker.

Laat dus de nieuwe RS maar komen...je suis curieux...

Comment

morgen eens lezen in de autowereld wat de eerste indruk is van de fabia

Ik hou mijn hart vast, ik vind hem persoonlijk niet geslaagd ( de vorige had een karakter, deze niet volgens mij )

Comment

Ik vind hem best knap. Als de prijs goed mee valt, is het zeker een kanshebber voor binnen een paar jaartjes.

Comment

Hij mag er best wezen Hopelijk weer te geef aan low-budgetprijzen.

En in een ander kleurtje (blauw of rood) zal hij er veel minder duf gaan uitzien.

Comment

het interieur is identiek aan dat van de roomster heb ik gezien in de AW

Comment

Grappig hoe Skoda beschuldigt wordt van te pikken van De Jappen. Wat hebben die 20 jaar lang zelf gedaan???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                  Grappig hoe Skoda beschuldigt wordt van te pikken van De Jappen. Wat hebben die 20 jaar lang zelf gedaan???
                                  'n mooie weergave van de mentaliteit die hier vaak heerst:
                                  Op al wat Jap is mag lekker gekäkt worden, zeker als hun wagens op Europeanen lijken. Maar als 'n Europeaan verdacht veel naar 'n correct Aziatisch ontwerp ruikt moet 't bakkes ten allen tijde dichtgehouden worden...

Spijtig.

Comment

Comment

dit weekend kon de nieuwe fabia ontdekt worden bij de lokale skoda-boer, hetgeen ik mij geen twee keer liet zeggen, zodat ik mij zaterdag naar dealer Lamaire begaf te Gullegem, Waterven

ik vind het een bijzonder frisse verschijning, tevens aangenaam ruim en goed afgewerkt
                                      eigenaardigheidje is de koffer, zelfs al is hij dicht lijkt het alsof hij niet goed in het slot is geschoten, blijkt normaal te zijn zodat je met een kier van 2cm zit

voor de liefhebbers staat er een oranje testexemplaar 1.4 tdi om eens op de R8 te gaan scheuren, heb ik zelf niet gedaan, maar volgens de zaterdageditie van het nieuwsblad een verrassend temperamentvol motortje dat veel geluid produceert

de prijzen zijn iets gestegen ivglm het oude model maar qua prijs-kwaliteit lijkt mij dit in dit segment onklopbaar; qua afwerkingskwaliteit en personaliseringsmogelijkheden is de auto er echt op vooruit gegaan

de hogere daklijn refereert aan de mini cooper en net zoals bij deze laatste kun je het dak in een andere koetswerkkleur krijgen, hetgeen voor wat betreft de RS een aardige race-associatie kan worden

de dealer wist me ook te vertellen dat skoda er alles aan gaat doen om de nieuwe combi op het autosalon in Brussel voor te stellen zodat hij vanaf januari 2008 te bestellen valt, iets vlugger dan voorzien dus

de oude fabia blijft nog een tijdje leverbaar confer de Octavia 'tradition' en die prijzen zijn superscherp

toch een puntje van kritiek, de "wecare" service contracten die worden aangeboden in de VAG-groep: dat trekt echt op niets, je betaalt een vast maandelijks bedrag en daarmee koop je zogezegd 'zorgeloosheid'. Dat is dikke BS want wat is niet inbegrepen: banden, accu en normale onderhoudsbeurten. Vermits je met de nieuwe fabia pas om de 2 jaar of 30.000 km's op onderhoud moet, toont VAG hier toch nog zijn 'gierigheid'.

Comment

dubbel post

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                          'n mooie weergave van de mentaliteit die hier vaak heerst:
                                          Op al wat Jap is mag lekker gekäkt worden, zeker als hun wagens op Europeanen lijken. Maar als 'n Europeaan verdacht veel naar 'n correct Aziatisch ontwerp ruikt moet 't bakkes ten allen tijde dichtgehouden worden...

Spijtig.
                                          Euhh?????

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                          Echt een mooi autootje, al ruikt het idd hier en daar wel naar de Swift.
                                          Zoek in al mijn posts eens hoeveel ik op Jappen kak ajb vooraleer zoiets te posten
                                          Last edited by Hayes; 07/05/2007, 13:55.

Comment

Working...
                                          X