Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
detail: niet alleen het gehele buitenconcept leunt erg dicht aan bij de Japanse Swift, ook het dubbele dashboardkastje werd gehaald uit Japan. Toyota introduceerde bij de Yaris en de RAV4 een deel dashboardkastje dan naar beneden openscharnierde, het bovenste deel, ingewerkt in het dash, scharniert naar de voorruit toe. Erg handig, dat wel, vooral als 't onderste deel gekoeld is.
detail: niet alleen het gehele buitenconcept leunt erg dicht aan bij de Japanse Swift, ...
Vind ik ook , en dus heel zwak van de Skoda-ontwerpers die hier weinig moeite gedaan hebben om origineel te zijn.
Deze Fabia is een grijze muis in het autolandschap.
Lijkt me in feite echt een autootje voor oudere mensen, nog meer dan dat bij de huidige Fabia het geval is. Ach, er moet toch iemand zijn producten op dat publiek richten.
Lijkt me in feite echt een autootje voor oudere mensen, nog meer dan dat bij de huidige Fabia het geval is. Ach, er moet toch iemand zijn producten op dat publiek richten.
en zeker nu met de vergrijzing van de maatschappij, daar zit het geld
Grappig hoe Skoda beschuldigt wordt van te pikken van De Jappen. Wat hebben die 20 jaar lang zelf gedaan???
'n mooie weergave van de mentaliteit die hier vaak heerst:
Op al wat Jap is mag lekker gekäkt worden, zeker als hun wagens op Europeanen lijken. Maar als 'n Europeaan verdacht veel naar 'n correct Aziatisch ontwerp ruikt moet 't bakkes ten allen tijde dichtgehouden worden...
dit weekend kon de nieuwe fabia ontdekt worden bij de lokale skoda-boer, hetgeen ik mij geen twee keer liet zeggen, zodat ik mij zaterdag naar dealer Lamaire begaf te Gullegem, Waterven
ik vind het een bijzonder frisse verschijning, tevens aangenaam ruim en goed afgewerkt
eigenaardigheidje is de koffer, zelfs al is hij dicht lijkt het alsof hij niet goed in het slot is geschoten, blijkt normaal te zijn zodat je met een kier van 2cm zit
voor de liefhebbers staat er een oranje testexemplaar 1.4 tdi om eens op de R8 te gaan scheuren, heb ik zelf niet gedaan, maar volgens de zaterdageditie van het nieuwsblad een verrassend temperamentvol motortje dat veel geluid produceert
de prijzen zijn iets gestegen ivglm het oude model maar qua prijs-kwaliteit lijkt mij dit in dit segment onklopbaar; qua afwerkingskwaliteit en personaliseringsmogelijkheden is de auto er echt op vooruit gegaan
de hogere daklijn refereert aan de mini cooper en net zoals bij deze laatste kun je het dak in een andere koetswerkkleur krijgen, hetgeen voor wat betreft de RS een aardige race-associatie kan worden
de dealer wist me ook te vertellen dat skoda er alles aan gaat doen om de nieuwe combi op het autosalon in Brussel voor te stellen zodat hij vanaf januari 2008 te bestellen valt, iets vlugger dan voorzien dus
de oude fabia blijft nog een tijdje leverbaar confer de Octavia 'tradition' en die prijzen zijn superscherp
toch een puntje van kritiek, de "wecare" service contracten die worden aangeboden in de VAG-groep: dat trekt echt op niets, je betaalt een vast maandelijks bedrag en daarmee koop je zogezegd 'zorgeloosheid'. Dat is dikke BS want wat is niet inbegrepen: banden, accu en normale onderhoudsbeurten. Vermits je met de nieuwe fabia pas om de 2 jaar of 30.000 km's op onderhoud moet, toont VAG hier toch nog zijn 'gierigheid'.
'n mooie weergave van de mentaliteit die hier vaak heerst:
Op al wat Jap is mag lekker gekäkt worden, zeker als hun wagens op Europeanen lijken. Maar als 'n Europeaan verdacht veel naar 'n correct Aziatisch ontwerp ruikt moet 't bakkes ten allen tijde dichtgehouden worden...
Comment