Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ja natuurlijk
maar ik vind het toch ergens mensen in het ootje nemen
tjah, er zijn altijd mensen die denken dat ze bijvoorbeeld een saab kopen terwijl die auto eerder een GM-amalgaam van stukken is
zie ook chevrolet die eigenlijk daewoo heet enzoverder
tjah, er zijn altijd mensen die denken dat ze bijvoorbeeld een saab kopen terwijl die auto eerder een GM-amalgaam van stukken is
zie ook chevrolet die eigenlijk daewoo heet enzoverder
eventjes ter verdediging van SAAB... dat onderstel van de 9-3 is zo hard aangepast dat alle besparingen van een gemeenschappelijk platform teniet zijn gedaan!
eventjes ter verdediging van SAAB... dat onderstel van de 9-3 is zo hard aangepast dat alle besparingen van een gemeenschappelijk platform teniet zijn gedaan!
wist ik niet, thx voor de verduidelijking
daar wordt onder 'kenners' nochtans lacherig over gedaan...
Zoek in al mijn posts eens hoeveel ik op Jappen kak ajb vooraleer zoiets te posten
Maar Hayes toch, je weet best dat 't niet alleen over jou gaat.
Ik vind het opvallend en spijtig tegelijk dat iedere Oosterse wagen afgebroken wordt als 'ie ietwat op een Europeaan lijkt (cfr de Cee'd, check maar effe 't topic). Maar wanneer de rollen omgedraaid zijn (zoals hier waar de Swift er eerst was en nadien pas de Fabia uitkwam) lijkt het allemaal zo erg niet te zijn.
'k Heb dat hier al vaak gezegd, vandaar dat je 't wel wist dat ik dit bedoelde
Verder vind ik deze Fabia een leuk wagentje. Zeer geslaagd interieur, mooie voorkant en redelijke zijkant maar een achterkant waarbij de verhoudingen te ver zoek zijn. Te hoog ivm z'n breedte.
En opnieuwe de VW-kwaal: een wagentje van amper 1.64, de smalste in z'n klasse samen met de Polo.
Maar Hayes toch, je weet best dat 't niet alleen over jou gaat.
Ik vind het opvallend en spijtig tegelijk dat iedere Oosterse wagen afgebroken wordt als 'ie ietwat op een Europeaan lijkt (cfr de Cee'd, check maar effe 't topic). Maar wanneer de rollen omgedraaid zijn (zoals hier waar de Swift er eerst was en nadien pas de Fabia uitkwam) lijkt het allemaal zo erg niet te zijn.
'k Heb dat hier al vaak gezegd, vandaar dat je 't wel wist dat ik dit bedoelde
waarschijnlijk zijn de plannen van de fabia II gelekt een heeft suzuki snel de swift uitgebracht
Momenteel heb ik een fabia I, maar als ik dit geval zien, zal er geen vervolg zijn.
Vind de verhoudingen breedte hoogte totaal scheef getrokken.
op zich wel, nog geen problemen gehad, alleen het motertje slaat wat tegen 1.4 TDI van 75 pk, maar das dan wel alleen qua vermogen. voor derest is dat wel een plezant motertje.
waarschijnlijk zijn de plannen van de fabia II gelekt een heeft suzuki snel de swift uitgebracht
Zou het? De Suzuki heeft nochtans 'n modern onderstel
No offense, 't is een leuk wagentje en de prijs zal scherp zijn. Hij heeft minder karakter dan de vorige en daardoor komt een Clio aardig in de buurt als concurent. Die geeft bijkomend meer ruimte en een beter en moderner onderstel.
Het onderstel van de vorige generatie Polo stond er niet om bekend uitmuntend goed te zijn. Eerder achterhaald. Kom jij dan beweren dat dat van Suzuki slechter zou wezen?
Skoda presenteert op het Autosalon van Frankfurt de break-versie van de nieuwe Fabia. Een belangrijk model voor de constructeur. De Combi van de eerste generatie wist immers niet minder dan 630.000 klanten te bekoren. De Combi groeit ten opzichte van z'n voorganger vooral in de hoogte. De daklijn op 1,98m van de grond betekent een toename van 4,6cm. Langer is de nieuweling nauwelijks. Z'n lengte van 4,24m is amper 7mm langer dan voorheen, maar de breedte nam wel toe tot 1,64m. Omdat de hogere daklijn een efficiëntere indeling van het interieur toelaat, is het koffervolume toch toegenomen tot 480l (+54l). Met neergeklapte achterzetels bedraagt de kofferinhoud voortaan 1.460l, wat 235l meer is dan voorheen. De Combi is eveneens leverbaar met een geïntegreerde fietsenhouder. Skoda legt voorts vooral de nadruk op de verbeterde materialen en de functionaliteit van het interieur.
Het motorenaanbod zal drie benzine- en evenveel dieselmotoren omvatten. Bij de benzineversies zijn dat de 1,2l 12v van 69pk, 1,4l 16v met 86pk en de 1,6l 16v met 105pk. Dieselrijders kiezen uit de 1,4 TDI met 69pk, hetzelfde blok met 80pk of de 1,9 TDI met 105pk. De krachtigste dieselversies zijn leverbaar met een dieselpartikelfilter. Alle motoren worden standaard aan een handgeroerde vijfbak gekoppeld, maar de 1,6l benzine is tegen een meerprijs ook leverbaar met een zestrapsautomaat.
Comment