Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
[QUOTE=Int3x0r;5770352]Heb m'n auto altijd als mannelijk gezien. Vanwaar komt die "ze" als je het over je auto hebt?[/
een franstalige zal al tijd zeggen als het over een auto gaat
ze is mooi of ze is naar de garage
en Vlaming zegt dan hij is mooi of hij is naar de garage
ben over 21 jaar naar het Brusselse gaan wonnen
en doen was het ook raar om te horen
ze is toch mooi he
en dat ging dan over mijn auto
Heb m'n auto altijd als mannelijk gezien. Vanwaar komt die "ze" als je het over je auto hebt?[/
een franstalige zal al tijd zeggen als het over een auto gaat
ze is mooi of ze is naar de garage
en Vlaming zegt dan hij is mooi of hij is naar de garage
ben over 21 jaar naar het Brusselse gaan wonnen
en doen was het ook raar om te horen
ze is toch mooi he
en dat ging dan over mijn auto
Klopt. Zowel wagen als auto is mannelijk in de Nederlandse taal.
Ik zie m'n auto als iets stoer. Vrouwelijk past daar niet bij.
Dat zijn hier waarschijnlijk allemaal gasten die in games zoals MMO's met een vrouwelijk karakter spelen.
Ik speel nooit MMO's. Mijn auto is voor mij vrouwelijk omdat ik haar liefheb. Ik koop een auto omdat ik haar mooi, leuk, geil vind. Dat lukt mij niet als ik het over een "hem" heb. Het klinkt ook gewoon leuker om te zeggen "ik ga een ritje doen met ons Heidi" dan "ik ga een ritje doen met onze Mark".
Ik speel nooit MMO's. Mijn auto is voor mij vrouwelijk omdat ik haar liefheb. Ik koop een auto omdat ik haar mooi, leuk, geil vind. Dat lukt mij niet als ik het over een "hem" heb. Het klinkt ook gewoon leuker om te zeggen "ik ga een ritje doen met ons Heidi" dan "ik ga een ritje doen met onze Mark".
De vriendin.
Geen stress ik speel te graag met RWD
Wit met zwarte accenten, de nieuwe velgen in het zwart, rode gordels, rode remklauwen, kuipzetels, performance uitlaat, schuifdak, sper, race mode, adaptieve ophanging, etc etc
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment