Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door x-man Bekijk Berichten
    Elwood en Leoncopra ik begrijp jullie zeker
    en wat Leoncupra ook zegt , je hebt gelijk dat ik meer van de wagen kan genieten als ik goed zit
    DUS !!! ........... heb ik hem net besteld en met de (555) AMG performance zetels
    levering normaal juli
    Welke kleur en welke opties?

De mijne komt aan in mei!!!

Dikke proficiat

Comment

• Bedankt iedereen

kleur is polarzilver

761 polarzilver
      811 leder zwart
      APS AMG sport edition
      PB1 perfessional pack
      05u mb connect remote online
      06u mb connect bassis diensten
      140 interne code
      249 anti-verbindingsspiegels
      248 collsion prevention assist
      281 AMG performance-stuurwiel
      290 windowbags
      294 knieairbag
      301 asbak
      345 ruitenwisser met regensensor
      350 MB noodoproepsysteem
      413 panoramisch schuifdak
      429 7-trapsautomaat
      440 snelheidsregelaar
      475 bandendruk control
      486 AMG sportophanging
      500 inklap buitenspiegels
      51u dakbekleding stof
      522 radio 20 cd
      538 vermoeidheidssensor
      543 zonnekleppen met verlichte spiegels
      580 klimaatregeling
      632 koplampen high led
      682 brandblus
      6p5 intere code
      776 verbrede zijvleugels AMG velgen
      780 AMG velgen 19 of wel 638 kruisspaaks 19 ( denk deze, deze zijn de nieuwste )
      806 startonderbreking
      818 cd-lezer
      840 zij en achterruiten verduisteren
      857 kleurenscherm met TFT
      873 verwarmde zetels
      893 keyless go-startfunctie
      927 eu 6
      968 c o c
      B03 start stop
      B08 interne code
      B51 bandendichtingsmidel
      B54 live traffic
      B59 AMG dynamic select
      K11 adaptieve remlichten
      P39 exclusief AMG pakket
      P49 spiegelspakket
      P60 AMG-nightpakket
      R01 zomerband
      U01 indicator voor veiligheidsgordels
      U21 AMG performance uitlaatsysteem
      U22 elektrish vertelbare lendensteun
      U25 verlichte instatreden met AMG
      U26 AMG-vloermatte
      U59 zetelcomfortpakket
      U70 remzadels in rood
      Y05 designo rode veiligheidgordels
      001 intere code
      242 elektrisch verstelbare voorzetsel rechts met memory
      275 memory pack bestuurderszetel buitenspiegels
      555 AMG performance zetels
      U10 automatische uitschakeling van de voorpassagiersai
      Last edited by ; 13/02/2016, 19:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
        Welke kleur en welke opties?

De mijne komt aan in mei!!!

Dikke proficiat
        en welke kleur heb jij genomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door x-man Bekijk Berichten
          en welke kleur heb jij genomen
          Berggrijs,
          Maar ook zwart interieur zonder de rode accenten. Zeer sober.

Heb volgens mij zo goed als dezelfde opties als u maar geen night pakket.
          twijfel ook nog tussen dezelfde velgen. De oude lijken mij nog de mooiste velgen, passen het beste bij de wagen.

Comment

Berggrijs,
            Maar ook zwart interieur zonder de rode accenten. Zeer sober.

Heb volgens mij zo goed als dezelfde opties als u maar geen night pakket.
            twijfel ook nog tussen dezelfde velgen. De oude lijken mij nog de mooiste velgen, passen het beste bij de wagen.
            De mijne was ook berggrijs... maar wel met de spoiler (subtiliteit is nooit mijn sterkste kant geweest. ) Verder met alle sportopties en
            zonder de opties die niet tot de performance maar wel tot het gewicht bijdragen.

Comment

• [QUOTE=x-man;5755126]en welke kleur heb jij genomen[

[QUOTE=Elwood;5755465]De mijne was ook berggrijs... maar wel met de spoiler (subtiliteit is nooit mijn sterkste kant geweest. ) Verder met alle sportopties en
              zonder de opties die niet tot de performance maar wel tot het gewicht bijdragen.[/QUOTE

Lette je dan ook op je voeding Gedurende je tijd met deze wagen?

Nee de enige optie die misschien serieus wat extra gewicht kan veroorzaken is het opendak. Maar de A klasse kan zo benauwd aanvoelen zonder dit dak.verder denk ik dat die 30 kilo meer misschien in totaal niet echt een verschil zullen maken. Ik ben persoonlijk nog al een smalleke

Comment

• Berggrijs is heel mooie mijn dochter en mijn vrouw zouden dat ook genomen hebben
                maar ik ben nogal zot van zilver
                ik heb nog een sl ook in het zilver en heb voor mijn dochter een slk gekocht ook zilver dus 3 keer zilver kan wel mooie zijn

Comment

• [QUOTE=newadrieke;5755473][QUOTE=x-man;5755126]en welke kleur heb jij genomen[

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                  De mijne was ook berggrijs... maar wel met de spoiler (subtiliteit is nooit mijn sterkste kant geweest. ) Verder met alle sportopties en
                  zonder de opties die niet tot de performance maar wel tot het gewicht bijdragen.[/QUOTE

Nee de enige optie die misschien serieus wat extra gewicht kan veroorzaken is het opendak. Maar de A klasse kan zo benauwd aanvoelen zonder dit dak.verder denk ik dat die 30 kilo meer misschien in totaal niet echt een verschil zullen maken. Ik ben persoonlijk nog al een smalleke

Ik ben daar nogal principieel in. Ik had ook de sportzetels maar manueel verstelbaar ipv electrisch. Ik vraag bv altijd naar de mogelijkheid om de auto zonder airco te leveren (niet mogelijk bij A45).

Comment

• Denk dat een moderne auto zonder airco quasi onverkoopbaar is 2dehands.

Comment

• [QUOTE=Elwood;5755997][QUOTE=newadrieke;5755473]
                      Oorspronkelijk geplaatst door x-man Bekijk Berichten
                      en welke kleur heb jij genomen[

Ik ben daar nogal principieel in. Ik had ook de sportzetels maar manueel verstelbaar ipv electrisch. Ik vraag bv altijd naar de mogelijkheid om de auto zonder airco te leveren (niet mogelijk bij A45).
                      Dan heb je geen leder maar alcantara
                      ik was verplicht elektrisch verstelbare zetels te nemen
                      als ik leder wou

Comment

• [QUOTE=x-man;5756056][QUOTE=Elwood;5755997]
                        Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten

Dan heb je geen leder maar alcantara
                        ik was verplicht elektrisch verstelbare zetels te nemen
                        als ik leder wou

Ja dat klopt.

Comment

• Ik was mij laatst aan het vervelen en begon eens te checken hoe de A45 AMG het doet ten opzichte van zijn concurrenten. Nu ik weet niet of je deze tijden helemaal als waarde mag nemen want veel hangt af van de omstandigheden en de piloot maar toch. Ik vind het persoonlijk zo vreemd dat ze deze wagen zo vaak vergelijken met een Audi S3 of golf R. volgens mij is er maar 1 concurrent en dat is de RS3, ook de M2 is volgens mij meer een goedkoper alternatief dan een Porsche cayman gts, gt4. Of zie ik dit helemaal verkeerd?

Vergelijking met golf R
                          Compare performance of VW Golf R (Mk VII) and Mercedes-Benz A 45 AMG (380 PS). Updated January 2025.

Vergelijking met S3

Vergelijking met 1M coupe , 4C
                          Compare performance of BMW 1 Series M Coupe, Alfa Romeo 4C and Mercedes-Benz A 45 AMG (380 PS). Updated April 2025.

Zelf deze laatste wagens die volgens iedereen echte circuit pareltjes zijn geraken niet aan de tijden van de nieuwste versie van de A45 AMG.

Comment

• De 1M is wel al dik 5 jaar oud he niet te vergeten en kan je enkel in manueel verkrijgen in tegenstelling tot de A45 met automaat.

Comment

• een audi RS is meer "hardcore" dan een AMG imo (op de black series na)
                              al is een AMG veel speelser en leuker je kan er normaal relaxed mee rijden en als daily gebruiken.
                              een RS is echt gemaakt voor performance en niks anders. das ook de grote reden waarom er een S versie is, goeie performance maar toch meer gericht op normaal gebruik dan op track.
                              lets have some more member berries

Comment

• Maar is en RS3 nu zoveel meer hardcore dan een A45 AMG? Dat denk ik dus helemaal niet! Integendeel zelf... Je hebt de duurdere sound ok, maar betreffende beleving? Wegligging? Besturing?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                                  De 1M is wel al dik 5 jaar oud he niet te vergeten en kan je enkel in manueel verkrijgen in tegenstelling tot de A45 met automaat.
                                  Klopt maar een M3 CSL heeft geen last van zijn ouderdom en manueel als je zijn tijden vergelijkt. En die is nog een pak ouder met bijna evenveel vermogen...

Comment

• man man wat een auto's er hier allemaal door elkaar worden gehaald, nu wordt er hier weer een M3 CSL bijgesleurd
                                    2.0 JTDm

Comment

Maar is en RS3 nu zoveel meer hardcore dan een A45 AMG? Dat denk ik dus helemaal niet! Integendeel zelf... Je hebt de duurdere sound ok, maar betreffende beleving? Wegligging? Besturing?
                                      rij er eens mee en merk zelf de verschillen op
                                      de filosofie achter een RS is anders dan die van een AMG
                                      lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                                        man man wat een auto's er hier allemaal door elkaar worden gehaald, nu wordt er hier weer een M3 CSL bijgesleurd
                                        ????????

Comment

• Als je dan puur op tijden kijkt, de cupra is dan nog sneller en 50% van de prijs... Man wat een vergelijkingen hier

Comment

Working...
                                          X