is dat het 3D sound aramys ofzo?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Renault Clio IV RS EDC
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenIk heb de bass en treble verhoogd(...)
Comment
-
Ga niet helemaal akkoord met je.
ten eerste hangt het van de kwaliteit van het systeem af...
Ten tweede is het de correcte ballans van sub,mid en high.
in vele autos heb je te weinig sub ja..
mn pa heeft zon 10 speaker bose systeem in de auto.
ik vind voor dat systeem betaal je veel te veel... er zit een 9" "subwoofer" in..
veel sub krijg je niet uit een 9"... en als de radio zacht staat klinkt da ni slecht. maar als je wat luider gaat kan die "subwoofer" gwn niet meer mee.
1 x 12 inch zou bij dat systeem passen. meer niet, anders word het te.
ben benieuwd naar dat "3D" systeem van de rs...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jay1 Bekijk Berichten(...)
mn pa heeft zon 10 speaker bose systeem in de auto.
ik vind voor dat systeem betaal je veel te veel... er zit een 9" "subwoofer" in..
veel sub krijg je niet uit een 9"... en als de radio zacht staat klinkt da ni slecht. maar als je wat luider gaat kan die "subwoofer" gwn niet meer mee.
(...)
Elke audio-kenner weet dat je voor muziek erg weinig subwoofer nodig hebt. In feite mag de subwoofer hoogstens "ademen" dwz met een erg lage belasting meespelen. Maar dat veronderstelt natuurlijk wel dat je de middentonen en de lage tonen goed gecovered hebt. Het gebrek daaraan kun je niet compsenseren door gewoon de belasting van de subwoofer en de kleine speakertjes te verhogen.
Het verradelijke aan zo'n luistertest is dat je door verhoging van bas & treble (of toevoegen van "loudness"), op het eerste zicht lijkt dat je de audio kwaltieit verbetert. Echter wanneer je een tijd lang blijft luisteren raak je daaraan gewend en begin je toch terug de beperkingen te horen van zo'n systeem.
Comment
-
Perfect akkoord met je analyse
mijn home-Bosesysteem klonk pas redelijk goed van zodra ik op kanaal B twee bijkomende middentoon luidsprekers bijvoegde, en alles simultaan liet werken
het resultaat is echter nog heel ver van mijn Cabasse-stel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten...en dat is inclusief de "muziek" van topradio.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenNet een witte gepasseerd, die mist gelijk iets
Het is een heel speciaal rood, mooi.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Heb nog info, van Renault hoofdverdeler, prijzen voor nieuwe gaan stijgen en als je deze week besteld, levering dicht aan einde jaar. Leveringsproblemen rlink en de 18" velgen en de fabriek sluit een paar weken voor groot verlof. Succes voor diegene die nu nog willen een nieuwe configureren :-/
Comment
-
oeioei... wat gebeurt er daar allemaal..
die week 27 had ik deze week ook vernomen van de dealer maar die wist dat nog niet zeker... dat was nog te bevestigen toen..
betekent dat ik dan ook zo lang zal moeten wachten of niet? heb mijne besteld 12 maart. met r-link en rs monitor en cup(dus 18" velgen)
wanneer zijn ze in groot verlof?
Comment
Comment