Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Staat trouwens op het Autosalon van Brussel in closed room. MIjn collega heeft er zaterdag al één verkocht, prijzen zijn gekend maar ik ken ze niet uit het hoofd. Zal ze maandag eens posten als dat nog niet gebeurd is. Nu nog een supersportwagen genre R8 V10 en ons gamma ziet er weer goed uit. (op een paar uitzonderingen na )
Hoe geraak je in die closed room? Is dat enkel als je geïnteresseerd bent om te kopen of kan je er ook binnen als speciaal bewijs hebt van de dealer ofzo?
Hoe geraak je in die closed room? Is dat enkel als je geïnteresseerd bent om te kopen of kan je er ook binnen als speciaal bewijs hebt van de dealer ofzo?
Via uw plaatselijke BMW dealer kan je u inschrijven daarvoor
Idem, het interieur (ttz de kleurencombinatie bij bovenstaande foto's) vind ik ook foeilelijk.
Voor de rest: ze hebben de oefening rek-en-strek-een-zesje niet verneukt + de basis ('6 coupé) is een knappe kar ... dan kan het resultaat niet tegenvallen.
Persoonlijk vind ik 'm veel mooier dan de A7 en de CLS.
Heb wel wat m'n twijfels bij die koffer, maar 't ziet er alvast geslaagder uit dan de kont van de vorige 6 en 7 PFL.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment