Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Zafira Tourer
Collapse
X
-
Guest repliedGisteren op onderhoud geweest ( olie en-filter vervangen, alle vloeistoffen bijgevuld etc, werkuren) ( 26058 km) en heb 230 eurokes betaald. Wat hebben jullie betaald ?
-
Guest replied@hebe00
Proficiat, rijd idd super goed.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenZeer nuttige link, bedankt. Lamptype is HIR2 van Zafira Tourer, eerste auto waarop ik dit type lamp zie...
Toeval, daarnet een Zafira tourer gezien met aftermarket Xenon, opvallend omdat de dagrijlichten geel waren en de Xenon blauwer leek dan standaard.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenMss kan dit je verder helpen. http://www.opel-infos.de/zusatz/lampen.html en doorscrollen naar Zafira Tourer
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenEven een vraagje voor alle nieuwe Zafira eigenaars: kunnen jullie even kijken welk type lamp er in de dimlichten zit voor wie geen xenons heeft besteld. Ik had een klant voor aftermarket xenons en mijn fittingzoeker is nog niet up-to-date met dit model...
Leave a comment:
-
Even een vraagje voor alle nieuwe Zafira eigenaars: kunnen jullie even kijken welk type lamp er in de dimlichten zit voor wie geen xenons heeft besteld. Ik had een klant voor aftermarket xenons en mijn fittingzoeker is nog niet up-to-date met dit model...
Leave a comment:
-
Guest repliedDan eiste ik toch een compensatie. Dan serieus wat te laat.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenHeb ergens gelezen dat er leveringsproblemen zijn met de 1.6. De eerste zouden eind aug. geleverd worden.
Daarom dat Opel in de Insignia een herwerkte 2.0 CDTI van 120 en 140 pk in de facelift versie heeft gestopt ipv de geplande 1.6CDTI
Leave a comment:
-
Guest repliedIs dat een volledig nieuwe motor, die 1.6?
Zijn er al ergens reviews van?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk BerichtenDe velgen zijn niet mijn ding. Maar een witte is wel knap.
Heeft er al iemand de nieuwe 1.6 cdti?
Daarom dat Opel in de Insignia een herwerkte 2.0 CDTI van 120 en 140 pk in de facelift versie heeft gestopt ipv de geplande 1.6CDTI
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door tdike Bekijk BerichtenHallo, Hier dan de foto's van mijne zafira. Hij was binnen op 3/7 maar had geen tijd om de foto's te plaatsen, omdat we er op 5/7 mee zijn vertrokken naar Frankrijk. Ondertussen zijn we terug thuis en al 2500km verder. Morgen binnen voor de eerste check up.Deze wagen rijd dus super zacht en is uiterst stil qua rolgeluid, hetgeen ik totaal niet had gedacht met ne 19" en 235 brede banden + sportophanging. Ook het verbruik valt op de autosnelweg goed mee, 1100km met een volle tank. Het stadsverbruik weet ik nog niet, daar we nog maar van Zaterdag terug zijn.
[ATTACH=CONFIG]98150[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]98151[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]98152[/ATTACH]
Heeft er al iemand de nieuwe 1.6 cdti?
Leave a comment:
-
Guest repliedhebe00,
Ja hoor, het is een cosmo. De opties zijn: opc kit, 19"velgen, ledlichten,deurstrips (maar dat zag je al wel) en binnenin alleen de usb prenium.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door tdike Bekijk Berichten@Hebe00 Ik lees dat jou zafira ook binnen is. Plaats jij ook wat foto's? Veel rijplezier.
ik zi
ik zie dat je geen afl xenon genomen heb
is het een cosmo? En welke opties heb je genomen
Leave a comment:
-
Guest repliedDie stootrubbers op de deuren vind ik persoonlijk maar niks...
Leave a comment:
-
Guest repliedMooi ! ..........nu die letters er nog af.................
Leave a comment:
-
Guest replied@Hebe00 Ik lees dat jou zafira ook binnen is. Plaats jij ook wat foto's? Veel rijplezier.
Leave a comment:
-
Guest repliedHallo, Hier dan de foto's van mijne zafira. Hij was binnen op 3/7 maar had geen tijd om de foto's te plaatsen, omdat we er op 5/7 mee zijn vertrokken naar Frankrijk. Ondertussen zijn we terug thuis en al 2500km verder. Morgen binnen voor de eerste check up.Deze wagen rijd dus super zacht en is uiterst stil qua rolgeluid, hetgeen ik totaal niet had gedacht met ne 19" en 235 brede banden + sportophanging. Ook het verbruik valt op de autosnelweg goed mee, 1100km met een volle tank. Het stadsverbruik weet ik nog niet, daar we nog maar van Zaterdag terug zijn.
DSC02467.jpgDSC02468.jpgDSC02469.jpg
Leave a comment:
-
Guest replied2 maanden geleden de nieuwe Zafira Tourer gekocht. Ik heb een probleemke met het geluid van de NAV900i radio. Ik luister naar heldere klanken als er plots doffe klanken optreden Al rijdend en stilstaand. De garage hoort niks,verwonderd me ook niet. Volgens hen ben ik de enige die dit voor heb. Daarom vraag ik het eens aan jullie
Leave a comment:
-
Guest repliedjeantje
Oorspronkelijk geplaatst door MARC V Bekijk BerichtenIemand enig idee van welke auto deze afkomstig kunnen zijn,gevonden tijdens ontruimen oud huis!
Leave a comment:
Leave a comment: