Oorspronkelijk geplaatst door Jespie Gillespie
Bekijk Berichten
De plaats achter de 2de zitrij word ,hoe zou ik het zeggen,er ligt een valse bodemplaat in die dan nog eens in 2 vakken is onderverdeeld,deze ruimte hieronder is vrij groot,je kan er toch aardig wat spullen in kwijt!
Ik moet zeggen dat de kofferruimte van een s-max toch wel wat ruimer is en vind die van de ZT soms wat tegen vallen.
Er gaat veel ruimte verloren vind ik eigelijk achter de vaste (zij)bekleding,als je hier achter kijkt via het zijvakje zie je (of voel je)dat hierachter nog behoorlijk wat verloren(vrije) ruimte zich bevind!
Ik heb nu met mijn ZT 1.4 turbo 140 pk 30.000 km zonder problemen gereden,behalve dat ik al 3 keer melding heb gekregen'koelvloeistof bijvullen" wat ik dan eigen handig zelf heb gedaan ,maar dit zeker bij de volgende beurt ga vermelden in de garage.
Ik zou persoonlijk op sommige momenten(lees sommige)toch wel een beetje meer vermogen willen hebben,maar bij gewoon woon-werk verkeer mis ik dit niet!natuurlijk,als ik hem in de sportmodus zet krijg ik wel wat meer vermogen!
mvg marc v
Leave a comment: