Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes CL 63 AMG : baas boven baas

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Zaterdag m'n eerste gespot Niet normaal...

Alleen de chromé (of aluminiumkleurige) omlijsting in de spoiler (ronde de luchtinlaten) vooraan vond ik een beetje minder.
    nls2000

Comment

ikke gisteren mee gereden. een CL600, V12 met 517 PK. ZALIGE wagen.
      zo'n hoge graad van afwerking, zo'n superieure zetels, luxe en vooral: POWER !! ik heb er me goed mee geamuseerd. m'n schoonbroer kreeg hem mee voor een weekendje
      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Amai, niet slecht! Een CL600 voor 't weekendje

Zal idd wel een belevenis geweest zijn.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
        2012-...
        '07 BMW 118d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
          ikke gisteren mee gereden. een CL600, V12 met 517 PK. ZALIGE wagen.
          zo'n hoge graad van afwerking, zo'n superieure zetels, luxe en vooral: POWER !! ik heb er me goed mee geamuseerd. m'n schoonbroer kreeg hem mee voor een weekendje
          Gijle zult waarschijnlijk wel een zalig weekend achter de rug hebben ! En dan nog voor een gans weekend , als mijn vader en ik eentje gaan testen is dat maar voor een paar uur, of zelfs maar 1h .

Comment

Vindt hem machtig. Ben intussentijd gewoon aan zijn nieuwe vorm, de vorige CL lijkt ineens een pak ouder daardoor maar de lijn blijfd tijdloos.
            De CL kan je niet vergelijken met een Aston Martin of Ferrari, als je een vergelijking wilt ga dan bij mss eens bij de BMW 6 serie zien en de Audi A5/S5 die eraan komt.

Comment

CL is concurrent van de DB9 en andere grote GT's als de Continental GT.

De A5 is een CLK concurrent, net als de 645 eigenlijk, hoewel die beter bij de SL past.

Comment

Je hebt daar wel een punt. ;-)
                Loopt ook allemaal wat door elkaar.
                CL is altijd al een luxe coupe geweest, die jij opnoemt ook wel maar een Ferrari is wel degelijk een 'super' sportwagen lijkt me. De 6 en om te vergelijken met de AMG de M6 is de concurrentie wel waard. De 6 ( M6 ) cabrio staat dan weer tov de SL. ;-)

Audi heeft de laaste jaren te weinig coupe opvolgers, de S5 ( en mss toekomstigge RS5? ) dan ook concurrent van de CL?

In elk geval is de CL in mijn ogen zalig en ben dus ook dik jaloers dat hier iemand deze een weekend heefd kunnen testrijden. :-)
                Moest ik heel veel geld hebben om enkele auto's te kopen ( droom droom ) dan zat de CL er toch steeds bij, niet de atmosferische V8 maar wel de V12 met de turbo's, kwestie van potentieel voor meer vermogen ( Brabus, hint hint, als er dan toch geld genoeg is bestellen we daar wel één )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                  Gijle zult waarschijnlijk wel een zalig weekend achter de rug hebben ! En dan nog voor een gans weekend , als mijn vader en ik eentje gaan testen is dat maar voor een paar uur, of zelfs maar 1h .
                  als je echt een mogelijke koper bent krijg je die langer mee (zelfs voor een weekend)
                  kennis van mij vraagt dat altijd en krijgt dat ook voor mekaar. als je zegt dat je aan een wagen 100.000€ wilt geven, wil je wel weten of hij wel degelijk goed is. Je moet natuurlijk niet met een passat als eigen wagen afkomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                    als je echt een mogelijke koper bent krijg je die langer mee (zelfs voor een weekend)
                    kennis van mij vraagt dat altijd en krijgt dat ook voor mekaar. als je zegt dat je aan een wagen 100.000€ wilt geven, wil je wel weten of hij wel degelijk goed is. Je moet natuurlijk niet met een passat als eigen wagen afkomen.
                    Idd.

Binnenkort heeft mijn oom een GL 420 CDI voor 4 dagen ofzo.

Comment

bah, 't was blijkbaar een gehuurde voor de verjaardag van m'n schoonbroer. desalniettemin was het dikke fun !
                      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Dit is 1 van de mooiste Mercedessen die ze de laatste jaren maakten.
                        Prachtige wagen en waarschijnlijk zalig om mee te rijden.
                        Enkele maanden geleden heb ik het geluk gehad om enkele uren te rijden met een nieuwe S600 en dat was indrukwekkend. Een slee met power...
                        Die CL van AMG moet serieurs vooruit gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3 Bekijk Berichten
                          Dit is 1 van de mooiste Mercedessen die ze de laatste jaren maakten.
                          Prachtige wagen en waarschijnlijk zalig om mee te rijden.
                          Enkele maanden geleden heb ik het geluk gehad om enkele uren te rijden met een nieuwe S600 en dat was indrukwekkend. Een slee met power...
                          Die CL van AMG moet serieurs vooruit gaan.
                          Ik heb er al eens mogen inzitten in de garage, man zo'n ruimte dat je hebt in die wagen , dat is echt gewoon niet te doen! Heb is en blijft een prachtige wagen.

Comment

Working...
                          X