Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes CL 63 AMG : baas boven baas

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Comment

Comment

behalve de zetels vind ik er niks aan.
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

lekkerrrrrr, maar dubbelpost

Comment

Dat topic was ik uit het oog verloren, samenvoegen aangezien deze foto's er nog niet staan?

Comment

mooi, achterkant lijkt op een SLK

Comment

Schitterende GT! Mooier dan zijn voorganger.

Ik wil eentje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reVel
                  Schitterende GT! Mooier dan zijn voorganger.

Ik wil eentje
                  ik ook, hoop dat ik ze binnenkort zie rondrijden

Comment

Ik vind er niks aan. Geef mij voor die prijs maar een Aston of een Ferrari, veel exclusiever en oneindig veel knapper. De vorige CL was schitterend, dit is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F430
                      Ik vind er niks aan. Geef mij voor die prijs maar een Aston of een Ferrari, veel exclusiever en oneindig veel knapper. De vorige CL was schitterend, dit is
                      Dat zal wel een kwestie van wennen zijn denk ik hoor. Op dit moment rijd ik ook liever achter een oude CL dan achter de nieuwe, maar de oude had bij mij ook een gewenningsperiode nodig...

De neus van de nieuwe vind ik anders wel méér dan geslaagd! Zeker met die wielkassen die rond de motorkap zitten...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                      2012-...
                      '07 BMW 118d

Comment

In AMG-liverei is 'm echt beestOg!

Comment

wat een beest !!!
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Teleurstellende kont, nog altijd. Rest is knap.

Comment

de vorige was echt knap, maar de huidige is weer zo zwaarlijvig geworden en gaat weer naar die van uit '96. Jammer eigenlijk. Het is niet mis, maar de vorige was echt sportief en die kon best naast een porsche staan, moet de huidige moet eerder een stapje achteruit gaan. Niet dat hij niet genoeg vooruit gaan, maar gewoon. De neus is aanpassen, maar nogal braafjes, wat de rest van de lijn eigenlijk is, en vooral de achterkant vind ik balen, echt niet mooi. Het is vooral door die achterlichten. Nee, niet echt een mercedes die ik kan appreciëren. Voor mij eerder één van de minst geslaagde mercedessen van de laatste jaren. Wel vol lof over het interieur.

Comment

Imo: die kont is niks mis mee en ik vind dit één van knapste MB's op dit moment. Interieur mag er ook wezen...

Comment

Achterkant blijft wennen, met de huidige CL-klasse vind ik dat de CL een meer eigen identiteit heeft meegekregen. De vorige generatie was heel knap maar trok wel veel op de S. Nu is er een link naar beide wagens maar toch heeft elk zen eigen identiteit.
                                  MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Héél knap! De kont is nog wat wennen, maar verder straalt hij pure klasse uit!

Comment

Cool !

Ondertussen is ook al de CL 65 AMG leverbaar, en in de prijs- en optielijst staan 2 nieuwe opties (voor zowel de 63 als de 65) :
                                      • carbon-onderdelen exterieur (buitenspiegels, deflectoren voorspoiler, diffusor achterschort) : 3.900 EUR excl. BTW
                                      • carbon-onderdelen interieur (interieurlijsten carbon incl. handsteun COMAND-controller) : 3.500 EUR excl. BTW
                                      Je ziet enkele kleine fotootjes in de Duitse prijslijst : klik

Comment

Nice! Al zouden dergelijke opties wel beter passen op een ander model, genre SLK, CLK.
                                        nls2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Cool !

Ondertussen is ook al de CL 65 AMG leverbaar, en in de prijs- en optielijst staan 2 nieuwe opties (voor zowel de 63 als de 65) :
                                          • carbon-onderdelen exterieur (buitenspiegels, deflectoren voorspoiler, diffusor achterschort) : 3.900 EUR excl. BTW
                                          • carbon-onderdelen interieur (interieurlijsten carbon incl. handsteun COMAND-controller) : 3.500 EUR excl. BTW
                                          Je ziet enkele kleine fotootjes in de Duitse prijslijst : klik
                                          Zie AMG-manufaktur topic

Comment

Working...
                                          X