Oorspronkelijk geplaatst door t-light
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Citroën DS4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk BerichtenDe aflopende daklijn en het idee daarachter is 100% coupé.
Wil je je een auto voor je gezinnetje in te stompen, koop een C4.
Wil je een auto om zelf mee te rijden, koop je de DS4. Maar kom dan niet af dat de achterramen niet open kunnen voor je kleine rotjong op de achterbank.
Dat is de hele clue achter het C <> DS verhaal, en dat hebben sommige niet echt door, denk ik.
Daarom dat die lelijke Panamera zo verkoopt, "Ja, kwil wel ne porsche, maar het resultaat van mijn overproductief geslachtsdeel moet ook wel meekunnen ééé"
Buiten het feit dat dit gewoon een 5 deurs is(ik kan tellen,ondanks die marketing zever) en zelfs al had hij maar 3 deuren dan was hij nog geen coupe(en een megane etc ook niet).
Heeft dit een andere ophanging dan een gewone c4 ook eigenlijk?2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenIk moet je gelijk geven, is idd het premium broertje van de nieuwe C4...
Dit is de nieuwe C4:
Comment
-
DS4
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenIk hoop dat dit beter verkoopt dan de C4!
Comment
-
DS4
Oorspronkelijk geplaatst door Gino1968 Bekijk BerichtenEn ze gaan blijkbaar echt open ;-)
Meerdere foto's (wallpapers) terug te vinden op http://www.netcarshow.com/citroen/2012-ds4/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk BerichtenDs4 is knapper maar wat is het prijsverschil tov een gelijkaardige c4?
Comment
-
Denon audio
Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichtendenk van niet , ik keek ook raar op toen ik dat op het salon zag
Comment
-
Ik ben geen fan van Fransozen maar zo'n DS4 in't donkerbruin met heel het dash in leer en die speciale stoelen, damnEnkel lullig dat de ruiten van de achterdeuren niet open kunnen
Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk BerichtenIk ben geen fan van Fransozen maar zo'n DS4 in't donkerbruin met heel het dash in leer en die speciale stoelen, damnEnkel lullig dat de ruiten van de achterdeuren niet open kunnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenBwa, wie zet er tegenwoordig nog zijn ramen open?
Ik kan me niet herinneren, dat dat voor mij ooit écht nuttig geweest is, in welke auto dan ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenBwa, wie zet er tegenwoordig nog zijn ramen open?Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenIdd...ik was ook even verrast toen ik dat las, maar hoe meer ik erover nadenk, hoe logischer het me lijkt.
Ik kan me niet herinneren, dat dat voor mij ooit écht nuttig geweest is, in welke auto dan ook.Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
BMW 320d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk BerichtenRokers achteraan, personen die onwel worden, nood aan frisse lucht, uit het raam hangen, bier doorgeven in files, met de voeten uit het raam hangen,... . Voor (jonge) mensen bv. op reis is het best wel handig
Maar uit het raam hangen / met de voeten uit het raam hangenDat is levensgevaarlijk. Tenzij wanneer je stil staat, maar dan die je gewoon je deur open.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenKan idd wel handig zijn soms, vooral dan dat onwel worden / nood hebben aan frisse lucht.
Maar uit het raam hangen / met de voeten uit het raam hangenDat is levensgevaarlijk. Tenzij wanneer je stil staat, maar dan die je gewoon je deur open.
Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
BMW 320d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk BerichtenRokers achteraan, personen die onwel worden, nood aan frisse lucht, uit het raam hangen, bier doorgeven in files, met de voeten uit het raam hangen,... . Voor (jonge) mensen bv. op reis is het best wel handig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VTS'KE Bekijk BerichtenRamen van achterdeuren gaan niet open is een vast onderdeel
Comment
-
Ik ben er gisteren mee gaan rijden en ik heb er gemende gevoelens mee:
- Het interieur voelt enorm premium aan! Ben een tijdje ervoor met een nieuwe C gaan rijden en ik vond dit veel aangenamen en zeken van evenwaardige kwaliteit (leder met masserende lendesteun).
- De auto staat zéér hoog op zijn poten, doch een leuke en sportieve wegligging.
Waar ik mee wring: prestaties en prijs! ook de fleetprijs is stevig (9% korting, want de 2.0 HDI is niet verkrijgbaar in de fleetconfigiraties).sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KBK Racing Bekijk BerichtenIk ben er gisteren mee gaan rijden en ik heb er gemende gevoelens mee:
- Het interieur voelt enorm premium aan! Ben een tijdje ervoor met een nieuwe C gaan rijden en ik vond dit veel aangenamen en zeken van evenwaardige kwaliteit (leder met masserende lendesteun).
- De auto staat zéér hoog op zijn poten, doch een leuke en sportieve wegligging.
Waar ik mee wring: prestaties en prijs! ook de fleetprijs is stevig (9% korting, want de 2.0 HDI is niet verkrijgbaar in de fleetconfigiraties).
Verder helemaal eens met je voelt zeer premium aan met sportief weggdrag, dat hoog op zijn poten valt nog best mee vind ik. Lijkt trouwens een tendens te worden.....
Comment
Comment