Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Citroën DS4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hele mooi wagen en hoe meer ik hem zie hoe meer ik er ééntje wil . En die achterramen die niet open gaan wat dan, die van mijn auto's zijn nog (bijna) nooit open geweest en al zeker niet achteraan. Ik zal ze maar eens rap gaan testen misschien zitten ze intussen al vast .
    Dit gaat een topper worden net als de DS3!

Comment

• @V-zesserke: Ik begrijp u volledig! Ik durf zelfs meer zeggen, ik denk dat ik nog zelden een moderne productiewagen zo hard heb gewild. De DS3 was naar mijn gevoel al helemaal raak, maar dit is gewoon nog meer af. Interieur met de lederen horlogebandjeszetels en alles er op en eraan en ze moeten mij nooit nog een andere auto geven I'm in love
      2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

• Same here. Ik snap de toon vh artikel in AutoWereld niet: alsof er een pointe zou moeten zijn om een model te verantwoorden? Het lijkt me dat er dan heel andere wagens in vraag moeten gesteld worden. De DS4 lijkt echt wel een mooi compromis tussen praktisch, sportief en comfort, in een heel eigenzinnig jasje!

Comment

• Second that.
          freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk Berichten
            Achterramen van mijn Fiat 500 kunnen ook niet open, en daar gaf niemand een kik. En ik kan nog wel wat meer 3-deurs bedenken die dat hebben. Vreemd dat iedereen het bij de DS4 over de schandalige achterramen die niet open kunnen heeft. Ik zou het eerder bekijken dat ze bij de DS4 u de luxe geven van achterdeuren te hebben, zodat je niet als een halve gare achter de voorste zetels moet kruipen.

Als ik een 5 deurs wil koop k er wel een.
            2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Denon audio? Dat is ook de eerste keer dat ik dat zie in een auto? Of zijn er nog merken die daar hifi van hebben?
              Dikke subwoofer trouwens. Die wel héél veel plaats in de koffer inneemt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                Ds4 is knapper maar wat is het prijsverschil tov een gelijkaardige c4?
                2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• In het artikel houden ze het op een dikke 2000 euro extra. Dat vind ik pers niet overdreven, sommige velgensets alleen kosten dat, en hier krijg je toch een heel andere wagen voor? Op citroen.fr kan je hem overigens al configureren :-)

Comment

• Ik zou hem, als sportieve broer van de C4, nóg hoger op zijn poten zetten. Daarmee accentueer je die sportievere, dynamische ambities toch nog beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HoGee Bekijk Berichten
                      In het artikel houden ze het op een dikke 2000 euro extra. Dat vind ik pers niet overdreven, sommige velgensets alleen kosten dat, en hier krijg je toch een heel andere wagen voor? Op citroen.fr kan je hem overigens al configureren :-)
                      Op citroen.be ook hoor

Comment

• Check! :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichten

Als ik een 5 deurs wil koop k er wel een.
                          Ge snapt het niet, hé.
                          De DS4 is gewoon een coupé waar ze, om het iets praktischer te maken, achterdeuren in hebben gestoken. Form over function.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                            Ik zou hem, als sportieve broer van de C4, nóg hoger op zijn poten zetten. Daarmee accentueer je die sportievere, dynamische ambities toch nog beter.

Nochtans blijkt de DS4 ondanks zijn hoge poten veel sportiever te rijden dan de C4.

Comment

Nochtans blijkt de DS4 ondanks zijn hoge poten veel sportiever te rijden dan de C4.
                              Kan allemaal wel goed zijn, maar 't ziet er niet uit. Ze doen er alles aan om hem er zo sportief mogelijk te doen uitzien, maar ze vergeten hem wel wat te verlagen... 't Is precies een SUV nu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                Kan allemaal wel goed zijn, maar 't ziet er niet uit. Ze doen er alles aan om hem er zo sportief mogelijk te doen uitzien, maar ze vergeten hem wel wat te verlagen... 't Is precies een SUV nu.
                                Crossover weet je wel .
                                freude am fahren

Comment

Ge snapt het niet, hé.
                                  De DS4 is gewoon een coupé waar ze, om het iets praktischer te maken, achterdeuren in hebben gestoken. Form over function.
                                  Hoe je dit een coupe kunt noemen is mij een raadsel. Ik noem dit een compacte monovolume, een light-suv of desnoods nog een crossover, maar een coupe???

Comment

Ge snapt het niet, hé.
                                    Een wat ? Een coupé ? Dit ?

*krabt in z'n haar*

Comment

• Tuurlijk is dit geen coupé!

Comment

• Met die aflopende daklijn zit er toch beetje coupe in. Een cls is ook geen coupe, maar ge ziet toch duidelijk de invloed, hier ook, maar wat minder.

Dat hij zo hoog staat zal wel zijn omdat dat nu in is, hadden ze idd beter gelaten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                          Hoe je dit een coupe kunt noemen is mij een raadsel. Ik noem dit een compacte monovolume, een light-suv of desnoods nog een crossover, maar een coupe???
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                                          Een wat ? Een coupé ? Dit ?

*krabt in z'n haar*
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                          Tuurlijk is dit geen coupé!
                                          De aflopende daklijn en het idee daarachter is 100% coupé.
                                          Wil je je een auto voor je gezinnetje in te stompen, koop een C4.
                                          Wil je een auto om zelf mee te rijden, koop je de DS4. Maar kom dan niet af dat de achterramen niet open kunnen voor je kleine rotjong op de achterbank.

Dat is de hele clue achter het C <> DS verhaal, en dat hebben sommige niet echt door, denk ik.
                                          Daarom dat die lelijke Panamera zo verkoopt, "Ja, kwil wel ne porsche, maar het resultaat van mijn overproductief geslachtsdeel moet ook wel meekunnen ééé"

Comment

Working...
                                          X