Oorspronkelijk geplaatst door genksta
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Citroën DS4
Collapse
X
-
Met één meter en half is ie dan nog vrij smal ook .Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenIk geloof voor geen meter dat die DS4 1,81 m hoog is, das hoger dan een renault espace
Comment
-
-
Mooi, eindelijk begint Citroën er weer wat smaakvol uit te zien.
Al snap ik niet echt waarom ze de 'DS' naam gebruiken. De DS3 was trouwens toch de opvolger van de C2? Of komt daar ook nog een nieuw model van?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
De DS3 is de "sjiekere" of "hippere" of "meer premium" (Citroën zal daar wel een ander woord voor hebbenOorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenMooi, eindelijk begint Citroën er weer wat smaakvol uit te zien.
Al snap ik niet echt waarom ze de 'DS' naam gebruiken. De DS3 was trouwens toch de opvolger van de C2? Of komt daar ook nog een nieuw model van?
) versie van de C3, en niet de opvolger van de C2!
DS staat dus gewoon voor het hippere model.Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Ahzo, omdat iemand die bij mij in de les autocarrosserie zit, die met een C2 rijdt, dat zei (en dat de C2 de opvolger van de Saxo was).Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk BerichtenDe DS3 is de "sjiekere" of "hippere" of "meer premium" (Citroën zal daar wel een ander woord voor hebben
) versie van de C3, en niet de opvolger van de C2!
DS staat dus gewoon voor het hippere model.

E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Dat laatste stuk klopt, gedeeltelijk toch, zowel de C2 als de C3 waren de opvolgers van de Saxo.Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenAhzo, omdat iemand die bij mij in de les autocarrosserie zit, die met een C2 rijdt, dat zei (en dat de C2 de opvolger van de Saxo was).
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
-
-
-
-
-
dat bruin interieur zoals ie in autogids stond is geweldigBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Was ook te zien op het salon, hierbij enkele foto's wel van buiten uit getrokken. je mocht er niet inOorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichtendat bruin interieur zoals ie in autogids stond is geweldig
.

Comment
-
Ik blijf het in elk geval een leuke auto vinden die ik van zodra de dealer het toelaat bestel!!Bijgevoegde BestandenEen goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment

Comment