Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Citroën DS4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk Berichten
    Denon audio? Dat is ook de eerste keer dat ik dat zie in een auto? Of zijn er nog merken die daar hifi van hebben?
    denk van niet , ik keek ook raar op toen ik dat op het salon zag
    1991 Audi S2 coupe
    2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk Berichten
      De aflopende daklijn en het idee daarachter is 100% coupé.
      Wil je je een auto voor je gezinnetje in te stompen, koop een C4.
      Wil je een auto om zelf mee te rijden, koop je de DS4. Maar kom dan niet af dat de achterramen niet open kunnen voor je kleine rotjong op de achterbank.

Dat is de hele clue achter het C <> DS verhaal, en dat hebben sommige niet echt door, denk ik.
      Daarom dat die lelijke Panamera zo verkoopt, "Ja, kwil wel ne porsche, maar het resultaat van mijn overproductief geslachtsdeel moet ook wel meekunnen ééé"
      Jawadde,kinderhater zeker
      Buiten het feit dat dit gewoon een 5 deurs is(ik kan tellen,ondanks die marketing zever) en zelfs al had hij maar 3 deuren dan was hij nog geen coupe(en een megane etc ook niet).
      Heeft dit een andere ophanging dan een gewone c4 ook eigenlijk?
      2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
        Ik moet je gelijk geven, is idd het premium broertje van de nieuwe C4...

Dit is de nieuwe C4:

Deze heb ik in januari 2011 besteld en nog niet geleverdwas voorzien voor eind mei en is opgelopen met een maand

Comment

• DS4

Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
          Ik hoop dat dit beter verkoopt dan de C4!
          Ramen van achterdeuren gaan niet open is een vast onderdeel

Comment

• DS4

Oorspronkelijk geplaatst door Gino1968 Bekijk Berichten
            En ze gaan blijkbaar echt open ;-)

Meerdere foto's (wallpapers) terug te vinden op http://www.netcarshow.com/citroen/2012-ds4/
            de deuren wel maar de ramen gaan niet open

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
              Ds4 is knapper maar wat is het prijsverschil tov een gelijkaardige c4?
              'T Prijsverschil zal ongeveer 2000 euro meer zijn voor de DS4 tegenover de C4

Comment

• Denon audio

Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
                denk van niet , ik keek ook raar op toen ik dat op het salon zag
                volgens mijn citroen dealer werken er duitse merken erook mee in hun gamma spreekt zelfs van mercedes en bmw

Comment

• Tijdens mijn voorbije vakantie een paar keer opgemerkt in Frankrijk
                  Een knappe verschijning op de weg, imo

Comment

• Ik ben geen fan van Fransozen maar zo'n DS4 in't donkerbruin met heel het dash in leer en die speciale stoelen, damn Enkel lullig dat de ruiten van de achterdeuren niet open kunnen
                    Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
                    Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
                    BMW 320d
                    Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk Berichten
                      Ik ben geen fan van Fransozen maar zo'n DS4 in't donkerbruin met heel het dash in leer en die speciale stoelen, damn Enkel lullig dat de ruiten van de achterdeuren niet open kunnen
                      Bwa, wie zet er tegenwoordig nog zijn ramen open?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                        Idd...ik was ook even verrast toen ik dat las, maar hoe meer ik erover nadenk, hoe logischer het me lijkt.
                        Ik kan me niet herinneren, dat dat voor mij ooit écht nuttig geweest is, in welke auto dan ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                          Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                          Idd...ik was ook even verrast toen ik dat las, maar hoe meer ik erover nadenk, hoe logischer het me lijkt.
                          Ik kan me niet herinneren, dat dat voor mij ooit écht nuttig geweest is, in welke auto dan ook.
                          Rokers achteraan, personen die onwel worden, nood aan frisse lucht, uit het raam hangen, bier doorgeven in files, met de voeten uit het raam hangen,... . Voor (jonge) mensen bv. op reis is het best wel handig
                          BMW 320d

Comment

Rokers achteraan, personen die onwel worden, nood aan frisse lucht, uit het raam hangen, bier doorgeven in files, met de voeten uit het raam hangen,... . Voor (jonge) mensen bv. op reis is het best wel handig
                            Kan idd wel handig zijn soms, vooral dan dat onwel worden / nood hebben aan frisse lucht.

Maar uit het raam hangen / met de voeten uit het raam hangen Dat is levensgevaarlijk. Tenzij wanneer je stil staat, maar dan die je gewoon je deur open.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              Kan idd wel handig zijn soms, vooral dan dat onwel worden / nood hebben aan frisse lucht.

Maar uit het raam hangen / met de voeten uit het raam hangen Dat is levensgevaarlijk. Tenzij wanneer je stil staat, maar dan die je gewoon je deur open.
                              Met uit het raam hangen bedoel ik met de ruit open wat dom naar elkaar doen maar niet met heel het lijf er helemaal uithangen da's andere koek natuurlijk
                              BMW 320d

Comment

• Ik word oud geloof ik ;-)

Comment

Reden te meer voor constructeurs om die ramen dicht te timmeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VTS'KE Bekijk Berichten
                                    Ramen van achterdeuren gaan niet open is een vast onderdeel
                                    Geniaal.

Comment

• Dat hebben ze gedaan zodat er al zeker 2 dingen minder kunnen kapot gaan.

Comment

• Ik ben er gisteren mee gaan rijden en ik heb er gemende gevoelens mee:

- Het interieur voelt enorm premium aan! Ben een tijdje ervoor met een nieuwe C gaan rijden en ik vond dit veel aangenamen en zeken van evenwaardige kwaliteit (leder met masserende lendesteun ).

- De auto staat zéér hoog op zijn poten, doch een leuke en sportieve wegligging.

Waar ik mee wring: prestaties en prijs! ook de fleetprijs is stevig (9% korting, want de 2.0 HDI is niet verkrijgbaar in de fleetconfigiraties).
                                        sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KBK Racing Bekijk Berichten
                                          Ik ben er gisteren mee gaan rijden en ik heb er gemende gevoelens mee:

- Het interieur voelt enorm premium aan! Ben een tijdje ervoor met een nieuwe C gaan rijden en ik vond dit veel aangenamen en zeken van evenwaardige kwaliteit (leder met masserende lendesteun ).

- De auto staat zéér hoog op zijn poten, doch een leuke en sportieve wegligging.

Waar ik mee wring: prestaties en prijs! ook de fleetprijs is stevig (9% korting, want de 2.0 HDI is niet verkrijgbaar in de fleetconfigiraties).
                                          Ik heb hem ook eens (kort) proefgereden en 1.6 Hdi is me te krap & niet vlot genoeg, dus in zo'n DS 4 hoort gewoon een 2.0 Hdi met 160 pk. Als ze die niet in fleetconfiguratie aan bieden schieten ze toch in hun eigen voet vrees ik.
                                          Verder helemaal eens met je voelt zeer premium aan met sportief weggdrag, dat hoog op zijn poten valt nog best mee vind ik. Lijkt trouwens een tendens te worden.....

Comment

Working...
                                          X