Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW x3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• net de eerste uitgelekte foto's gezien van de facelift,die ziet er lekker uit !!!
    front ziet er uit zoals de nieuwe X5, ziet er direct wat agressiever en sportiever uit....
    njammie !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichten
      net de eerste uitgelekte foto's gezien van de facelift,die ziet er lekker uit !!!
      front ziet er uit zoals de nieuwe X5, ziet er direct wat agressiever en sportiever uit....
      njammie !!!
      de foto's:

bron: http://www.autoweek.nl/nieuws/26815/...mw-x3-facelift

Comment

• Machtig!

Comment

• valt me wel altijd op hoe weinig X3s er rondrijden op de Vlaamse wegen... kost amper een paar 1000 euro meer dan een vergelijkbare 3-serie touring, en als je ziet hoeveel meer ruimte en hoe meer auto tout court je krijgt, snap ik het niet.
          Gisteren nog in een nieuwe 3-serie gezeten, ik dacht dat ik in een claustrofobische duikboot zat ...
          Heeft er misschien mee te maken dat voor veel mensen 30 tot 35000 een absoluut maximum is voor een nieuwe auto, en deze ligt er net ietsje boven...

Comment

• Het kan natuurlijk ook te maken hebben met de carpolicies binnen de bedrijven. De meeste auto's in die prijsrange zijn leasingsletten, en de meeste bedrijven willen niet dat je een SUV neemt. Bijgevolg veel 3 series en weinig x3's.

Comment

• Mooie facleift. De koplampunits mochten inderdaad wel wat fraaier worden dan die vlakke rechthoeken uit de E36.

Comment

• Geslaagde facelift, de X3 is nu echt volwassen geworden. En je ziet ze idd niet veel rijden, niet iedereen rijdt graag met een suv, en de doelgroep voor een X3 zijn meestal (niet altijd) ook de mensen die liever iets minder spenderen en een suv nemen van een ander 'goedkoper' merk denk ik... De concurrentie in dat segment is veel te groot, een X5 bv is een heel ander verhaal...
                BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• De facelift heeft zijn eigen topic ondertussen,

http://www.autoforum.be/showthread.p...W-X3-(Facelift)
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                    Het kan natuurlijk ook te maken hebben met de carpolicies binnen de bedrijven. De meeste auto's in die prijsrange zijn leasingsletten, en de meeste bedrijven willen niet dat je een SUV neemt. Bijgevolg veel 3 series en weinig x3's.
                    Veel bedrijven accepteren geen 4x4, en deze zit een pak hoger in CO2.

Comment

• s18d valt goed mee, in mijn bedrijf zijn er toch een aantal die deze hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flanger Bekijk Berichten
                        s18d valt goed mee, in mijn bedrijf zijn er toch een aantal die deze hebben
                        Schitterende facelift. Ik ben benieuwd naar de release van de X4.
                        Ik verander volgend jaar van leasingwagen en de X4 zal fantastisch moeten zijn, anders wordt het opnieuw een X3.

Mooie foto's en video van de X3 facelift.

Comment

• Ik begrijp maar al te goed waarom zo weinig er mee rijden, weegt en zuipt meer als een break, is dus trager en off road doet hij ook geen wonderen wss.. bovendien kost hij meer en kvind ze imo minder mooi ook.
                          ben totaal geen suv fan int algemeen, dus mss beetje partijdig wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fender Bekijk Berichten
                            Ik begrijp maar al te goed waarom zo weinig er mee rijden, weegt en zuipt meer als een break, is dus trager en off road doet hij ook geen wonderen wss.. bovendien kost hij meer en kvind ze imo minder mooi ook.
                            ben totaal geen suv fan int algemeen, dus mss beetje partijdig wel
                            Er is nochtans genoeg interesse in de markt voor SUV's ten nadele van de klassieke stationwagons. Vergrijzing van de samenleving: hogere instap is soms interessant + heel wat vrouwen die zich 'veiliger' voelen in een SUV omwille van de hogere zitpositie

Comment

• inderdaad, is zowat het grootste voordeel aan suv's.. mijn vader en stiefmoeder rijden om de reden die jij aanhaalt ook met een Scenic (Is geen suv, maar zit ook hoog en hogere instap)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                Er is nochtans genoeg interesse in de markt voor SUV's ten nadele van de klassieke stationwagons. Vergrijzing van de samenleving: hogere instap is soms interessant + heel wat vrouwen die zich 'veiliger' voelen in een SUV omwille van de hogere zitpositie
                                tot iedereen een SUV heeft, dan zitten ze allemaal weer even laag
                                2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                  Veiliger voor de inzittenden, maar niet voor de voetgangers: bij een aanrijding rammen ze nu de thorax met alle vitale organen. Bij een gewone personenwagen raak je eerst de benen. Een gebroken been is pijnlijk maar minder levensbedreigend dan klaplongen... Zo heb je aan elk voordeel een nadeel...

Bij zo'n monovolumes à la scenic, S-max etc heb je nog enigszins een lagere motorkap, dat is nog iets veiliger. Maar die pure-bred SUV's met hoge motorkap geven verhoogd risico...

Pas op: Ik zie ook graag SUV's (X3, X5 vnl.) maar ge moet er niet voor gaan lopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                    tot iedereen een SUV heeft, dan zitten ze allemaal weer even laag
                                    En dankzij de huidige trend voor down-sizing van de motor, rijden we binnenkort allemaal met voorwiel-aangedreven SUV'tje met een 600cc motortje met 4 turbo's.
                                    Dan is de brommobiel wel erg kortbij

Comment

• de eerste facelifts zouden half mei in de showrooms staan... ben beniewd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichten
                                        de eerste facelifts zouden half mei in de showrooms staan... ben beniewd...
                                        Die facelift heeft dus zijn eigen topic al

http://www.autoforum.be/showthread.p...W-X3-(Facelift)
                                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Working...
                                        X