Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seat Alhambra

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Live @ Mondial de l'Automobile Parijs:

Seat stand: [www.omniauto.it]
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten

Snap nog steeds niet waarom ze gewoon klonen maken van auto's maar dan met een ander logo.

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Bron: www.autowereld.com
        freude am fahren

Comment

... en toch denk ik om een Alhambra te bestellen. De Alhambra in Style uitvoering (meest luxueuse uitvoering) is even duur als de confortline uitvoering van VW Sharan.
          Op de neus en achterzijde na is de auto identiek. Dan maakt het mij echt niet uit of er een VW of Seat logo op de auto is geplakt. Met het geld dat je over houdt kan je extra opties bestellen of je tank vele keren vol gooien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lexie68 Bekijk Berichten
            ... en toch denk ik om een Alhambra te bestellen. De Alhambra in Style uitvoering (meest luxueuse uitvoering) is even duur als de confortline uitvoering van VW Sharan.
            Op de neus en achterzijde na is de auto identiek. Dan maakt het mij echt niet uit of er een VW of Seat logo op de auto is geplakt. Met het geld dat je over houdt kan je extra opties bestellen of je tank vele keren vol gooien.
            Tuurlijk! Waarom zou je een duurdere VW kopen, als er in wezen niet veel verschilt tussen de twee modellen?
            freude am fahren

Comment

Privé zou ik ook zeker de Alhambra kopen.
              Als firmawagen krijgen we de keuze niet onwillen van de leasing (lees verkoopwaarde).

Let wel op, er zijn wel degelijk wat uitrustingsverschillen in het nadeel van de Alhambra, maar het gaat over details.

Welke kleur ga je kiezen? Salsa Rood, of dat "kak" bruin van hierboven.

Comment

Het zal een grijze kleur worden. Welke kleur exact, zal mijn 'bazin' uitkiezen.
                En in de leasing is ie iets duurder dan de Comfortline van VW met extra opties om gelijkwaardig te zijn aan de Seat. Maar qua extra opties slaat de meter door naar Seat.
                (en niet naar VW zoals iemand hier beweerde)

Bij VW moet je zelfs de mistlampen apart in optie nemen!!

Of je moet de highline versie pakken.... Katjing!

Comment

Het zal een grijze kleur worden. Welke kleur exact, zal mijn 'bazin' uitkiezen.
                  En in de leasing is ie iets duurder dan de Comfortline van VW met extra opties om gelijkwaardig te zijn aan de Seat. Maar qua extra opties slaat de meter door naar Seat.
                  (en niet naar VW zoals iemand hier beweerde)

Bij VW moet je zelfs de mistlampen apart in optie nemen!!

Of je moet de highline versie pakken.... Katjing!
                  Alle, weer een grijze kar... Neem toch dat Salsarood. dat past echt, en je valt tenminste op.

Wat de opties betreft, er zijn een aantal,opties die je op een Seat gewoon niet kan krijgen, en wel,op de VW. Maar inderdaad, vergeleken met een comfortline is de Seat een stuk goedkoper.
                  Veel succes ermee! Ben wel benieuwd hoe snel ze kunnen leveren.

Comment

Enkel 1.4 TFSI ...
                    Jammer dat ze hem niet in 1.8 hebben.

Straks moet ik, als deze ons bekoort, toch een diesel pakken ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                      Alle, weer een grijze kar... Neem toch dat Salsarood. dat past echt, en je valt tenminste op.

Wat de opties betreft, er zijn een aantal,opties die je op een Seat gewoon niet kan krijgen, en wel,op de VW. Maar inderdaad, vergeleken met een comfortline is de Seat een stuk goedkoper.
                      Veel succes ermee! Ben wel benieuwd hoe snel ze kunnen leveren.
                      Ja, Rood is niet echt onze kleur.
                      Levertijd MET 7 ZETELS: 7 maanden
                      5-zitter is sneller leverbaar. Kweenie precies aantal maanden. denk zo'n 4 tot 5.

Comment

....
                        5-zitter is sneller leverbaar. .... denk zo'n .... 5.

Das wel veel langer zeg....

Comment

Ja, Rood is niet echt onze kleur.
                          5-zitter is sneller leverbaar. Kweenie precies aantal maanden. denk zo'n 4 tot 5.

Westhoek = Vergeethoek snappie!
                          Nora!

Comment

metaalkleur: +/-450€
                            custom kleur: +/-950€

jihaaa!!!

Comment

Achteruitrijcamera

Blijkbaar is de Alhambra niet meer verkrijgbaar met achteruitrijcamera...
                              Auto besteld met achteruitrijcamera, levering bedoeld voor eind mei 2011.
                              Na zelf de garage gecontacteerd te hebben, krijgen we als antwoord: "Achteruitrijcamera is niet meer leverbaar. Als jullie nu beslissen om de camera te laten vallen, kunnen we de auto in de loop van september 2011 leveren"
                              Klant is koning...
                              Nog iemand die deze boodschap over achteriutrijcamera gekregen heeft?

Comment

Zoek maar eens op Motortalk.
                                Het staat er vol over de camera, en is een gevolg van de ramp in Japan.

Duitsers maken er een compleet drama van dat ze nu geen camera kunnen krijgen.
                                Bij mij staat het niet in mijn bestelling. Wat gepiep en een aanduiding op het display is genoeg voor mij.

Maar algemeen worden de leveringstermijnen inderdaad dramatisch... 7 maand is echt wel lang.
                                Mijn auto is besteld in Maart voor levering in Augustus, maar de garage zegt me nu dat het productie Augustus wordt, en dus zal de levering ten allervroegste in September gebeuren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                  Tjah, inderdaad een verrassing... en net zoals de Exeo is dit echt wel een copie met wat kleine cosmetische aanpassingen van een ander VW groep product. In dit geval niet gerecycleerd.

Mij een raadsel waarom iemand een Alhambra zou kopen. Waarschijnlijk enkel en alleen omdat hij/zij al Seat klant is en trouw aan de garage zweert of zijn stokoude Alhambra previous generation wil inwisselen.

Of heeft dit model zoveel aantrekkingskracht omdat het een paar honderden euro's goedkoper zou zijn dan een Sharan? Of zou hier meer Emocion in zitten?
                                  Een paar honderden €? Als jij €4000 niet de moeite vindt, mag je deze altijd storten op mijn rekening BE12345678901234. Bovendien vind ik het front mooier. De enige reden dat ik zou kiezen voor een Sharan is om het imago, maar als je weet dat ik een Skodarijder ben, denk ik dat je al weet hoe belangrijk dat voor mij is.

Ik zou de vraag dus omgekeerd stellen: Mij een raadsel waarom iemand een Sharan zou kopen. Imago ja, en de dealer die dichter in de buurt woont. Of de tevredenheid van de dealer. Of gewoonte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bounceken Bekijk Berichten
                                    Seat Alhambra

VW Touran (facelift)

Triestig VAG-Group, écht triestig...Binnen een aantal jaar zal enkel het embleem nog een onderscheid maken van de "merk"wagen(s)...
                                    Dat lijkt niet eens zo hard op elkaar in mijn ogen ...
                                    En bij de Alhambra is de opstelling beter en zijn de lijnen van het dashboard veel vloeiender. Bij de Touran zijn ze gestopt met ontwerpen onder de lijn van de GPS, die trouwens al veel lager staat dan in de Alhambra, wat veel handiger is.

Je ziet aan het dashboard en de afwerking duidelijk dat de Alhambra een klasse hoger speelt dan de Touran.
                                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                      Tjah, inderdaad een verrassing... en net zoals de Exeo is dit echt wel een copie met wat kleine cosmetische aanpassingen van een ander VW groep product. In dit geval niet gerecycleerd.

Mij een raadsel waarom iemand een Alhambra zou kopen. Waarschijnlijk enkel en alleen omdat hij/zij al Seat klant is en trouw aan de garage zweert of zijn stokoude Alhambra previous generation wil inwisselen.

Of heeft dit model zoveel aantrekkingskracht omdat het een paar honderden euro's goedkoper zou zijn dan een Sharan? Of zou hier meer Emocion in zitten?

p.s. die geïntegreerde kinderzitjes zijn echt wel "Scotty, beam me up" - stijl
                                      Waarom zouden ze het niet doen? Het is goedkoop en de kans dat ze op die manier als groep meer verkopen is groter dan dat ze op die manier minder gaan verkopen Er gaat niemand een Sharan laten staan omdat er een goedkopere versie van bestaat ...
                                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

Heb er eens eentje configureerd, 'kwam toch al gauw op een kleine €43500 in Style, 136 pk en dsg-versie. Toch niet van de poes, om "maar" een Seat te zijn...
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Ik raad iedereen die een Alhambra wil kopen aan toch ook eens prijs te vragen van een VW Sharan. Voor quasi dezelfde configuratie was het €1000 goedkoper voor de Sharan. Goed, het is "maar" een Comfortline, maar 'k heb hem zodanig uitgebouwd (ttz, de Portugezen) dat het enige verschil met de Highline de inlegplaatjes zijn, het vuilbakje (waarom heeft de HL dit niet?), de chromen dakrailing en dat de lederen stoelen niet volledig elektrisch zijn (iets wat de Alhambra Style wel heeft).

Al bij al puntjes die voor mij van geen tel waren en de madame was al langer gewonnen voor een Sharan (jaja, sloef, zeg het maar)...

(even bij vermelden dat er blijkbaar speciale fleetcondities waren, of dat waar is weet ik natuurlijk niet)

Comment

Working...
                                          X