Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seat Alhambra

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Aquino Bekijk Berichten
    Ik raad iedereen die een Alhambra wil kopen aan toch ook eens prijs te vragen van een VW Sharan. ...

(even bij vermelden dat er blijkbaar speciale fleetcondities waren, of dat waar is weet ik natuurlijk niet)
    Toen ik een paar jaar terug aan het kijken was voor een monovolume kreeg ik meer fleetkorting bij Seat dan bij VW bovenop de lagere prijs(vorige generatie sharan). Uiteindelijk dan gekozen voor een Galaxy (nieuwe generatie) maar dat doet er niet toe.

Over een jaartje kan ik dezelfde oefening doen. We gaan dan zien wat het voordeligts uitkomt. Zeker als je opties overbodig vindt die in standaard configuraties of packs zitten dan kan het rekenwerk worden. Hoe dan ook maakt het mij niet uit of er een Seat logo of een VW logo optstaat. Als Seat voor hetzelfde geld mij een vloermatje meer geeft dan wordt het een Seat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geerto Bekijk Berichten
      Toen ik een paar jaar terug aan het kijken was voor een monovolume kreeg ik meer fleetkorting bij Seat dan bij VW bovenop de lagere prijs(vorige generatie sharan). Uiteindelijk dan gekozen voor een Galaxy (nieuwe generatie) maar dat doet er niet toe.

Over een jaartje kan ik dezelfde oefening doen. We gaan dan zien wat het voordeligts uitkomt. Zeker als je opties overbodig vindt die in standaard configuraties of packs zitten dan kan het rekenwerk worden. Hoe dan ook maakt het mij niet uit of er een Seat logo of een VW logo optstaat. Als Seat voor hetzelfde geld mij een vloermatje meer geeft dan wordt het een Seat.
      Eigenlijk is dit de juiste houding: er niet vanuit gaan dat het ene zeker goedkoper is dan het andere. Het verhaal met de Galaxy is wel een beetje anders aangezien dit nu toch wel een andere auto is itt vroeger. Vooral de schuifdeuren maken het verschil gezien er in de vorige wagen wel wat deukjes zaten van te enthousiaste kinderen. Maar als je van plan bent de wagen op te rijden zou ik echt voor de goedkoopste van de twee kiezen. Wat dat op dat ogenblik mag zijn: Alhambra of Sharan. Anders zou ik toch wel eens nadenken over de herverkoopwaarde.

Comment

Working...
      X