Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A1.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenDat spreekt voor zich.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk BerichtenDe A5 coupe vind ik de knapste Audi van de laatste jaren... Bloedmooie auto, zowel vanbuiten als vanbinnen.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichtennope, ben autoliefhebber, geen audiliefhebber
zie het dus ruimer
ps: A5 vind ik wel knappe bak hoor en eigenlijk begin ik ook wel te wennen aan de A7 of BMW 5 GT, wennen hé, zeg niet dat ik er razend verliefd op word
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk zeg ook al jaren dat je mij gelijk moet geven
zie het dus ruimer
ps: A5 vind ik wel knappe bak hoor en eigenlijk begin ik ook wel te wennen aan de A7 of BMW 5 GT, wennen hé, zeg niet dat ik er razend verliefd op word
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichtenamaai,
eerste keer dat ik U gelijk moet geven, maar dat zeg ik al jaren.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk BerichtenDe volgende A3 zal wel een heel stuk duurder worden, om plaats te maken voor de veel te dure A1. En zolang er genoeg mensen zijn die graag veel te veel betalen om met een "premiummerk" rond te rijden kan Audi zijn prijzen blijven opdrijven. Zolang de mensen extra willen betalen voor verschillende peperdure opties die bij goedkopere merken gewoon standaard zijn... Audi heeft een gigantische naam opgebouwd, en het zijn goede kwalitatieve auto's... Ze zijn wat saai ja maar de meeste mensen vinden ze wel mooi, ook al lijken ze allemaal op elkaar... Ik vind de A1 wel de minst geslaagde Audi van de laatste jaren. Maar Audi moet opletten dat ze niet te hebberig worden, of mensen kunnen eens beginnen af te haken als het te zotjes wordt....
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk BerichtenAllemaal mogelijk, maar ik stel vast dat er van die mini eeeenoooorrrruuuum veel rondrijden, en dat is toch de lakmoesproef denk ik. Het is afwachten dat de A1 evengoed zal doen. Ik heb mijn twijfels.
Mini is net zoals Fiat 500 een marketingauto.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenNiet alleen de A1 hé, stel eens een MINI samen naar je zin .. Daar ben ik ook van verschotenIn het algemeen kan je wel stellen dat een Audi / BMW / .. veel te duur is geworden. Je moet eens een A4 of een 3-reeks samenstellen, je verschiet je een bult.
eerste keer dat ik U gelijk moet geven, maar dat zeg ik al jaren.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk BerichtenNever underestimate the power of d'ieteren lease....
Ik vind het trouwens raar dat de Volvo C30 nooit een succes geweest is. Want die zie ik echt wel héél vaak rondrijden...
Leave a comment:
-
Bij Y en N Claessens in Wilrijk staat zo een blauwe met grijze dakstijlen. Knap !!!
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenHebben hier al foto's gestaan van full-color blauw?
Leave a comment:
-
Guest replied5-deurs doet me trouwens van zij-aanzicht wat denken aan A3 van enkele generaties terug.
Leave a comment:
-
Guest replied
1.4 TFSI + DSG
Leave a comment:
-
Guest replied
Leave a comment:
-
Guest replied
Leave a comment:
-
Guest repliedHebben hier al foto's gestaan van full-color blauw?
Leave a comment:
Leave a comment: