Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn schoonbroer heeft die optie niet genomen omdat het enkel nuttig is bij daglicht. In het donker heb je er niks aan...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
      Toont die camera ook mooi de lijnen waar je uitkomt afhankelijk van je stuurpositie? Dat is hetgeen op de Q7 zat en daarvoor zou ik het nemen...
      Ja, zo werkt ook het systeem bij de X5.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
        Oie, maar het is blijkbaar ook mogelijk om de camera en de standaard PDC naast elkaar te zetten en dus tegelijk te gebruiken in split screen zoals de gps met iets anders... Dat zeiden ze me in de garagen en in de folder van de X5 staat er ook zo'n foto...

Toont die camera ook mooi de lijnen waar je uitkomt afhankelijk van je stuurpositie? Dat is hetgeen op de Q7 zat en daarvoor zou ik het nemen...
        Dat split-screen is misschien iets nieuw. Op de onze is het ofwel camera ofwel PDC. De lijnen worden wel op het scherm geprojecteerd en dat is inderdaad erg handig.

Wat betreft de keuze tusssen de D en de SD, zo'n enorm verschil zal het ook niet maken. Ik heb al vaak gelezen dat er amper verschil te merken is en dat dit pas echt duidelijk wordt bij illegale snelheden(160+).
        Last edited by ; 02/05/2008, 01:13.

Comment

• De camera zou idd maar matig presteren in het donker, maar in daglicht zou hij geen problemen geven.

Comment

• neem dan camera-voorbereiding (indien mogelijk) en plaats een degelijke camera met infraroodverlichting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
              Wij hebben die camera ook op de X5 en gebruiken dat nooit. Op zich is het best wel handig maar aangezien je moet kiezen tussen de camera of de standaard PDC met zones en het switchen tussen beide modi erg lang duurt gebruiken we het niet. Verder blijkt het systeem ook nutteloos te zijn in het donker. Om een lang verhaal kort te maken, die achteruitrijcamera is de meest nutteloze optie die op die auto zit.

Op mijn X5 heb ik altijd splitscreen: dus links het camerabeeld en rechts het pdc beeld. Er moet zeker niet geswitched worden!

Camera werkt slecht bij regenweer en in het donker. Toch vindt ik het een grote hulp, zeker om velgen niet te beschadigen bij parkeren.

Comment

• Ik heb ook een nieuwe x5 besteld zal hem hebben in week 29
                3.0 d spacegrau met sattelbraun sportpack met de 20 duims en exclusive line pack + tredeplanken + zonnewerende ramen achter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hf Integrale Bekijk Berichten
                  Ik heb ook een nieuwe x5 besteld zal hem hebben in week 29
                  3.0 d spacegrau met sattelbraun sportpack met de 20 duims en exclusive line pack + tredeplanken + zonnewerende ramen achter

een goeie keuze proficiat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk Berichten
                    Gister zijn de zomervelgen eronder gekomen hier een paar pics:

En nu poetsen dat ding
                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                      En nu poetsen dat ding

Heb hem vrijdag gewassen en vandaag zijn de Hartge Ovalen uitlaten eronder gekomen
                      Ik zal zo snel mogelijk foto's posten van de uitlaten.
                      Maar hier wat foto's van onze gewassen X5.

Comment

• Direct al stukken beter. Zeer mooie configuratie ook. Mooi!
                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• prachtige kar!
                          love it !
                          freude am fahren

Comment

• Wat zie ik verkeerd aan die laatste foto? Waar de corsa bijstaat. Het voorste wiel van die Corsa... Geen band te zien. Gek zicht

Edit: Ik zie nu dat er een niveauverschil is in de vaart.
                            Zalige X5...
                            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Alvast een Voorproefje van de uitlaten zal later op de middag nog meer foto's posten

Comment

• Knap gedaan

Comment

• Havo en Olivierooo z'n pa hebben een grijze en dat is echt subliem .

Comment

• Als ik ene bestel is het een space grijze !!! Prachtig in dat kleur !!

Comment

• Nou zoals belooft meer foto's van de Hartge Ovalen uitlaten

Het ziet er prachtig uit maar ja een foto zegt meer dan 1000 woorden dus zie hier:

Comment

• Nog meer van dichtbij:

Comment

• vette uitlaatpijpjes !!!!!
                                          freude am fahren

Comment

Working...
                                          X