Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
    Mwah. Ik vind de pré-facelift Cayenne Turbo knapper dan de E53 facelift X5 4.8is.

Maar de nieuwe X5 is een ziljoen keer knapper dan de facelift Cayenne.
    Nagel op de kop!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
      Cool! En een spannende impulsieve beslissing!

Vergeet hem hier zeker niet voor te stellen.

Wanneer wordt hij verwacht?

Normaal eind maart...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door swimmy Bekijk Berichten
        Ik heb onlangs (2 mnd geleden) een sd besteld in spacegrau (donkerder grijs). Was echt overtuigd dat dit de mooiste kleur was. Totdat ik in Hasselt een zilvergrijze zag... Ik kan jullie beloven dat zilvergrijs live echt wel de X5 mooi tot z'n recht laat komen.
        Heb dan maar snel veranderd naar zilvergrijs én met aërodynamica-pakket.
        Congrats !
        Welke opties heb je zoal genomen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door swimmy Bekijk Berichten
          Normaal eind maart...
          Me pa heeft gister naar de dealer gebeld en onze 3.0sd staat op de boot.
          De verkoper zei dat we hem waarschijnlijk rond 15/16 januari kunnen ophalen.
          Ik kan niet wachten en zal hem zeker voorstellen op dit forum.

Comment

• Wij gaan onze 3.0sd woensdag halen bij de dealer, zijn hem gisteren gaan bekijken met zijn 21" velgen. Hij is prachtig en heeft blijkbaar chromé nieren en automatisch koffer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
              Wij gaan onze 3.0sd woensdag halen bij de dealer, zijn hem gisteren gaan bekijken met zijn 21" velgen. Hij is prachtig en heeft blijkbaar chromé nieren en automatisch koffer.

Die koffer was niet zo besteld?

Comment

• Dan ben je goed af !

21'', zijn het die titanium kleurige ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
                  Wij gaan onze 3.0sd woensdag halen bij de dealer, zijn hem gisteren gaan bekijken met zijn 21" velgen. Hij is prachtig en heeft blijkbaar chromé nieren en automatisch koffer.
                  Maak er dan maar gauw een topic van met veel pics

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                    Dan ben je goed af !

21'', zijn het die titanium kleurige ?
                    Ik hoop van niet, hopelijk zijn het die veelspaaks!

Comment

• 21'' zijn waarschijnlijk de 5 spaaks.

De veel-spaaks zijn er enkel in 19 en 20''.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                        21'' zijn waarschijnlijk de 5 spaaks.

De veel-spaaks zijn er enkel in 19 en 20''.
                        Nope. Kijk maar daar de kar van bt. z'n vader.

Comment

• Zelfde als BT zijn vader, de velgen. Nee de koffer was zo niet besteld, was niet mogelijk ofzo mah blijkbaar zit het er wel op. Staat niet op de bestelbon ook niet.

De 21" velgen blijven er niet onder staan, in de winter krijgt hij zijn orginele 19" velgen met winterbanden.

Comment

• Ik vind deze wagen niet slecht hé (want ik ken hem niet). Maar ik vind die ronde SUV's eigenlijk echt niet mooi. Een Range Rover (evt een Sport) is toch zoveel stijlvoller.
                            Ma bon,ik vind deze allezins veel beter dan de Audi Q7 die zelfs geen terreinwagen.

Comment

• Automatische kofferopening is standaard vanaf MY2008.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichten
                                Automatische kofferopening is standaard vanaf MY2008.
                                Aha, nice deal!

Comment

• Vraagje aan de E70 rijders : als jullie de wagen openen met de sleutel (gewoon remotely dus), branden dan de achterlichten eventjes ? De mijne deed dat tot vanmorgen, maar nu ineens niet meer. De blauwe ledjes onder de deurklinken daarentegen doen het wel ...

ps: mijn achterlichten zijn niet stuk he

Comment

Vraagje aan de E70 rijders : als jullie de wagen openen met de sleutel (gewoon remotely dus), branden dan de achterlichten eventjes ? De mijne deed dat tot vanmorgen, maar nu ineens niet meer. De blauwe ledjes onder de deurklinken daarentegen doen het wel ...

ps: mijn achterlichten zijn niet stuk he
                                    Gebruik je 2 sleutels die eventueel anders geconfigureerd zijn?

Comment

• Enkel de mijne, de andere steekt veilig weg ....

Comment

Enkel de mijne, de andere steekt veilig weg ....
                                        kijk eens via Idrive je kan dat instellen
                                        sluiten : 2x knipperen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                          kijk eens via Idrive je kan dat instellen
                                          sluiten : 2x knipperen
                                          Dat doet hij ook (is idd via Idrive zo ook ingesteld). De wagen deed als extra dus ook de achterlichten even aan, maar na 15sec of zo werden die zachtjes gedimd. Ik vond dat wel een leuke feature. Heb in de manual gekeken en alle mogelijke opties in idrive bekeken, maar vind hierover niks specifieks terug.

Dus als iemand het eens wil testen, would appreciate it

Comment

Working...
                                          X