Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW X5 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenCool! En een spannende impulsieve beslissing!
Vergeet hem hier zeker niet voor te stellen.
Wanneer wordt hij verwacht?
Normaal eind maart...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door swimmy Bekijk BerichtenIk heb onlangs (2 mnd geleden) een sd besteld in spacegrau (donkerder grijs). Was echt overtuigd dat dit de mooiste kleur was. Totdat ik in Hasselt een zilvergrijze zag... Ik kan jullie beloven dat zilvergrijs live echt wel de X5 mooi tot z'n recht laat komen.
Heb dan maar snel veranderd naar zilvergrijs én met aërodynamica-pakket.
Welke opties heb je zoal genomen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door swimmy Bekijk BerichtenNormaal eind maart...
De verkoper zei dat we hem waarschijnlijk rond 15/16 januari kunnen ophalen.
Ik kan niet wachten en zal hem zeker voorstellen op dit forum.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk BerichtenWij gaan onze 3.0sd woensdag halen bij de dealer, zijn hem gisteren gaan bekijken met zijn 21" velgen. Hij is prachtig en heeft blijkbaar chromé nieren en automatisch koffer.
Die koffer was niet zo besteld?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk BerichtenWij gaan onze 3.0sd woensdag halen bij de dealer, zijn hem gisteren gaan bekijken met zijn 21" velgen. Hij is prachtig en heeft blijkbaar chromé nieren en automatisch koffer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenDan ben je goed af!
21'', zijn het die titanium kleurige ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten21'' zijn waarschijnlijk de 5 spaaks.
De veel-spaaks zijn er enkel in 19 en 20''.Kijk maar daar de kar van bt. z'n vader.
Comment
-
Zelfde als BT zijn vader, de velgen. Nee de koffer was zo niet besteld, was niet mogelijk ofzo mah blijkbaar zit het er wel op. Staat niet op de bestelbon ook niet.
De 21" velgen blijven er niet onder staan, in de winter krijgt hij zijn orginele 19" velgen met winterbanden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk BerichtenAutomatische kofferopening is standaard vanaf MY2008.
Comment
-
Vraagje aan de E70 rijders : als jullie de wagen openen met de sleutel (gewoon remotely dus), branden dan de achterlichten eventjes ? De mijne deed dat tot vanmorgen, maar nu ineens niet meer. De blauwe ledjes onder de deurklinken daarentegen doen het wel ...
ps: mijn achterlichten zijn niet stuk he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk BerichtenVraagje aan de E70 rijders : als jullie de wagen openen met de sleutel (gewoon remotely dus), branden dan de achterlichten eventjes ? De mijne deed dat tot vanmorgen, maar nu ineens niet meer. De blauwe ledjes onder de deurklinken daarentegen doen het wel ...
ps: mijn achterlichten zijn niet stuk he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk BerichtenEnkel de mijne, de andere steekt veilig weg ....
sluiten : 2x knipperen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenkijk eens via Idrive je kan dat instellen
sluiten : 2x knipperen
Dus als iemand het eens wil testen, would appreciate it
Comment
Comment