Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vindt het eerder slordig hoe het schermpje van de MMI het interieur verknoeit...
Dat vind ik nu ook! Er bestaan zoveel manieren om zo'n scherm te integreren; hier ziet het er erg gekunsteld uit.. alsof ze het vergeten waren, en achteraf nog snel een plaatsje zochten.
Het exterieur vind ik niet mis. Zoals we kunnen verwachten is dit opnieuw een evolutie van de vorige generatie, wat aangevuld met nieuwe Audi-kenmerken. De snoet is zonder meer knap gestileerd. De kont gelijkt dan weer iets teveel op een uitvergrootte A4.
De koplampverlichting die (optioneel) volledig uit LED (kan) bestaan, vind 'k ook zeer mooi.
Dat vind ik nu ook! Er bestaan zoveel manieren om zo'n scherm te integreren; hier ziet het er erg gekunsteld uit.. alsof ze het vergeten waren, en achteraf nog snel een plaatsje zochten.
ik heb liever geen schermpje, als ik het niet nodig heb en maar zicht
Het zijn twee verschillende stuurwielen: een 3-spaaks, en een 4-spaaks. Het een is een sportstuur (veronderstel ik) en het ander is de standaardvariant.
Sjongejonge, van wat ik op de foto's kan beoordelen is dit een MISSER!
Ik ben nooit geweest voor de stelling 'het wordt gewoon een grote A4'.
Maar, in profiel ziet hij'r gewoon wat groter dan een A4 uit... En die achterkant ook, de voorkant is ook niet veel soeps.
Het interieur kan me dan weer wel 'redelijk' goed bevallen.
Maar jongens, wat'n misser heeft Audi hier begaan, to-taal geen vernieuwing. Dit is fout, Audi is fout bezig. Ze hadden hier de 7-reeks moeten evenaren, die toch wat nieuwigheid in't laadje van BMW brengt!
ik heb liever geen schermpje, als ik het niet nodig heb en maar zicht
+1
een scherm is enkel bij navigatie nuttig (maar nog altijd niet nodig, de aanduidigen op de BC volstaan voor mij) en helpt meestal het dashbord te ontsieren
beter dan zoiets te laten verdwijnen als het niet in gebruik is
de tijd dat men zich gewaardeerd voelde met een kaart op zijn dashbord is voorbij
liever wat mij betreft terug (misschien evenmin nodig, maar mooier om te zien) tellertjes met een analoge voorstelling van de technische informatie (turbodruk, olietemperatuur, olie peil, voltmeter, compas, bandendruk. Een ware cckpit in de plaats van een blitse spelconsole, bedoel ik
maar ik zal waarschijnlijk en beetje (veel) ouderwets zijn...
Moet er even bij zeggen dat ik een bmw fan ben.
Mijn vader en ik hebben vroeger ook gekeken voor een A8, werden zelfs uitgenodigd om de A8 exclusive line te bekijken die helemaal afgeschermd was op de rai, maar uiteindelijk toch een X5 geworden.
Maar ik vind dit echt een achteruit gang, voorkant is mooi maar die verlichting vind ik echt afschuwelijk en de achterkant lijkt te veel op een A4.
Van binnen vind ik het ook niet bepaald een vooruitgang, dat klokje en dat lelijke opberg vakje haalt de klasse uit de auto weg.
Kwa rijden zal het allemaal positief zijn net zoals de oude.
Maar persoonlijk vind ik dit een misser!
Maar jongens, wat'n misser heeft Audi hier begaan, to-taal geen vernieuwing. Dit is fout, Audi is fout bezig. Ze hadden hier de 7-reeks moeten evenaren, die toch wat nieuwigheid in't laadje van BMW brengt!
de modale (?) koper van een A8 ziet misschien de zaak anders...
Spijtig dat ze voor deze A8 bijvoorbeeld niet het aircosysteem van de Phaeton gebruikt hebben, alle ventilatiemonden verborgen achter paneeltjes die kunnen openschuiven.
Comment